[ad_1]
برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر در فیس بوک مهم است که نوعی سیستم را دنبال کنید تا چیز مهمی را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که حتی خلبانان با تجربه از چک لیست استفاده می کنند تا مطمئن شوند آنچه را که لازم است فراموش نمی کنند.
شما مسئول 300 روح نیستید اما همچنان می خواهید از یک چک لیست استفاده کنید تا مطمئن شوید در هیچ کاری اشتباه نمی کنید.
USP خود را تعریف کنید
یک ویترین منحصر به فرد یا پیشنهاد بازاریابی منحصر به فرد شما را از دیگرانی که ممکن است مشابه بازار شما باشند متمایز می کند. مهم است که این را برای خود تعریف کنید.
بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند
چه کسی آنچه را که شما ارائه می دهید می خواهد؟ چه کسی به راه حل شما نیاز دارد؟ شما باید بدانید تا بتوانید به طور موثر با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید نه اینکه محصولات و خدمات بهتری ایجاد کنید.
تصویر نماینده نماینده را انتخاب کنید
هنگام انتخاب یک تصویر مهم است که تصویری را انتخاب کنید که توجه را به خود جلب کند اما همچنین لحن تصویر و بازاری را که می خواهید نمایش دهید منعکس کند.
عنوان آگهی ایجاد کنید
عناوین تبلیغاتی مختلفی را بر اساس مخاطبی که می خواهید جذب کنید بنویسید. شما ممکن است چندین شاخه از مخاطبان خود داشته باشید که به طرق مختلف به موضوع پاسخ دهند.
کپی آگهی را بنویسید
بر اساس USP عنوان اهداف و تصویرتان یک کپی از آگهی بنویسید که می خواهید مخاطبانتان را تحت تأثیر قرار دهند. فضا محدود است و شما می خواهید آن را به خوبی قرار داده شده است.
ترکیب های مختلف بسازید
هنگامی که در حال انجام تبلیغات هستید مهم است که ترکیبی از تبلیغات مختلف را انجام دهید. شما نمی خواهید فقط یک نوع تبلیغ انجام دهید بلکه می خواهید ترکیب های مختلفی را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین کار را پیدا کنید.
با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید
بخشی که انتخاب می کنید عمیق تر به مخاطبان متنوع شما می پردازد و به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را نیز بهتر تعریف کنید. می توانید بر اساس سن گروه هدف مکان و حتی افراد خاص به اشتراک بگذارید.
تعریف کنید کدام شکل
همچنین می توانید تبلیغات بازاریابی پست تبلیغات داستان های حمایت شده و موارد فیسبوک را انتخاب کنید. این نوع تبلیغات مزایای متفاوتی را برای اهداف شما ارائه می دهند بنابراین نوع تبلیغاتی که انتخاب می کنید بستگی زیادی به اهداف شما دارد.
استراتژی مناقصه را انتخاب کنید
این که آیا PPC یا CPM را انتخاب کنید تفاوت ایجاد می کند. وقتی تازه وارد هستید از شما خواسته می شود که یک CPM را انتخاب کنید تا بودجه خود را افزایش دهید و بازگشت سرمایه بهتری داشته باشید.
بودجه خود را تنظیم کنید
با توجه به استراتژی مناقصه چقدر حاضرید بپردازید؟ شما می توانید یک بودجه روزانه ایجاد کنید که به راحتی می توانید آن را متوقف کنید و زمانی که به نتایج نگاه می کنید شروع کنید.
همه چیز را امتحان کنید
اگر همه چیز را درست انجام ندهید مطمئن نیستید که کمپین شما خوب پیش می رود.
[ad_2]