چگونه یک شرکت مناسب برای بهبود سایت انتخاب کنیم

[ad_1]

در دنیای بازاریابی و بهینه سازی موتورهای جستجو تغییرات زیادی رخ می دهد. گوگل دو تغییر مهم در الگوریتم موتور جستجوگر خود یعنی پاندا و پنگوئن منتشر کرد که باعث ایجاد حسی در صنعت بهینه سازی وب سایت شد. به علاوه غول جستجوگر Google Places را برای رویکرد اجتماعی تر در استفاده از صفحات محلی Google+ محلی رها کرده است – یک گام بزرگ دیگر برای بازاریاب های تجاری و اینترنتی.

ما تا سال 2012 وسط راه نیستیم و گوگل سئو و بازاریابان اینترنتی را زیر و رو می کند که فکر می کنند بعدی چیست؟

بنابراین اگر صاحب مشاغل یا بازاریاب هستید باید حتماً با یک شرکت بهینه سازی وب سایت درست کار کنید. پاندا و پنگوئن زمینه استفاده از اخلاق و بهترین شیوه ها را فقط برای بهبود موتور جستجوی خود رقم زدند و شما باید اطمینان حاصل کنید که شرکتی که انتخاب می کنید برای کمک به شما در یافتن نتایج جستجو کمک می کند دقیقاً می داند چه کاری انجام دهد و چگونه این کار را انجام دهد.

در این مقاله برخی از ملاحظات اصلی را که باید هنگام انتخاب یک شرکت مناسب SEO و بهینه سازی وب سایت مورد نظر داشته باشید بیان خواهیم کرد.

میزان ارتباط بین ارائه دهنده خدمات سئو آینده نگر چقدر است؟

ارتباطات مهمترین رابطه تجاری است. این اغلب بر اهمیت نگه داشتن شما در حد امکان در فروشندگان محلی تأکید می کند. بنابراین اگر یک شرکت آمریکایی هستید که در هند به مدل های قیمت گذاری سئو جذب می شوید ممکن است بخواهید موانع زبانی را در نظر بگیرید. علاوه بر این از آنجا که محتوا و نوشتن آگهی بخشی جدایی ناپذیر از بهینه سازی سایت است شما همچنین نیاز به ارزیابی کیفیت کالایی که این شرکت ارائه می دهد ارزیابی می کنید.

علاوه بر این نحوه برقراری ارتباط مشتری بالقوه شما با مخاطبان بازتاب گسترده ای از حرفه ای بودن شرکت است. بعضی اوقات می توانید با خواندن نسخه در وب سایت آنها بوک مارک ها را انتخاب کنید. برخی از ویژگی های دیگر که ممکن است بخواهید در مورد اتصال در نظر بگیرید عبارتند از:

  • آیا این شرکت در رسانه های اجتماعی و سایر کانال های بازاریابی اینترنتی مشغول فعالیت است؟
  • آیا ارائه دهنده وبلاگ یا مقاله های مرتبط با صنعت خود دارد؟
  • این شرکت برای نوشتن محتوا چه برای وب سایت های مشتری خود و چه برای محتوای آن مؤثر است؟
  • آیا این شرکت گزارش های ماهانه مفصلی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که رتبه بندی جستجو آنالیز سایت و معیارهای عملکرد را نشان می دهند؟
  • آیا ارائه دهنده به روزرسانی های جدید آمار و استراتژی های جدید را ارائه می دهد؟

اگر شرکتی که به آن فکر می کنید دارای صفحه Facebook یا Google+ است خواندن را در پست های آنها شروع کنید. اگر آنها یک بخش وبلاگ یا مقاله در سایت خود دارند این محتوا را بخوانید و آنرا ارزیابی کنید. معمولاً مشخص است که پرسنل شرکت می دانند در مورد چه چیزی صحبت کنند یا اینکه پر از کرک هستند.

ارتباطات مؤثر كليد هر نوع آژانس خدماتي است. قبل از انجام هرگونه تعهد در مورد ممکن نیکوکار خود مطلع شوید. اگر احساسات مختلط و یا احساسات متضاد نسبت به یک شرکت خاص دارید بهتر است آن را از لیست قابلیت های خود حذف کنید.

آیا آژانس بهبود آینده تخصص فنی ارائه می دهد؟

تقریباً هر کس می تواند عناوین صفحه را با کلمات کلیدی و توضیحات متا تایپ کند و خود را SEO Pro بنامد. با این حال متخصصان سئو قوی تر خدمات وب سایت فنی را برای شناسایی آسیب پذیری ها و فرصت ها در انتهای HTML سایت شما ارائه می دهند. این برنامه از توسعه دهندگان وب داخلی برخوردار است که می دانند چگونه می توانند از کد نویسی جستجو صحیح وارد شوند و از آن خارج شوند یا این توانایی ها را به سادگی از این توانایی ها برون سپاری کنند برای شرکت بهینه سازی شما مهم است که اهمیت داشتن یک وب سایت رمزگذاری شده هموار را بدانند.

ساختار كدنویسی وب سایت شما نباید از نظر كامل چه به صورت سفارشی توسعه یافته باشد و چه فقط مبتنی بر یك سیستم مدیریت محتوا (CMS) باشد. آژانسهای جستجوی زیادی وجود دارند که خطرات سئو استفاده از یک سیستم عامل قدرتمند CMS یا رمزگذاری HTML دست و پاگیر را در نظر نمی گیرند. نتیجه نهایی این غفلت اغلب به یک وب سایت آهسته منجر می شود که می تواند مانع از خزیدن عنکبوت موتورهای جستجو و نمایه سازی موثر سایت شود.

به طور خلاصه عدم آگاهی از چگونگی پس زمینه وب سایت دوستانه برای SEO می تواند در نهایت به عنوان یک دستورالعمل فاجعه شناخته شود. حتما از مشتری بالقوه خود بپرسید که چه میزان از تخصص فنی ارائه می دهد. آیا شرکت توسعه دهنده سایت برای کارمندان دارد؟ آیا ارائه دهنده به کلیه خدمات سایت خود به سیستم مدیریت محتوا بستگی دارد؟

هنگام مصاحبه با مشتری بالقوه سئو لیستی از سوالات ایجاد کنید که توانایی فنی شرکت را برطرف کند. اگر وب سایت خود را در مورد CMS می سازند از آنها بپرسید که از چه سیستم عامل CMS استفاده می کنند. بعلاوه درمورد چگونگی قرار گرفتن سئو در سیستم عامل CMS برخی تحقیقات انجام دهید (همیشه در مورد این نوع چیزها بررسی هایی وجود دارد). شرکتهای بهینه سازی و حرفه ای موتورهای جستجوگر کالاهای خود را بهم پیوسته و اغلب تمام تواناییهای فنی خود را روی میز قرار می دهند. وظیفه شما جستجوی و استخراج هرچه بیشتر جزئیات است.

مشتری بالقوه برای ایجاد پیوند از چه منابعی استفاده می کند؟

بعد از همه تغییراتی که در Google انجام شده است بهینه سازی بیش از حد وب سایت های دارای لینک های بک لینک بسیار پیشرفته جنبه های ایجاد لینک لینک SEO بسیار مهم است. بسیاری از شرکتهایی که سئو و بهینه سازی وب را ارائه می دهند گام های خود را از شیوه های ساخت لینک قبلی که دیگر کار نمی کنند گم می کنند. نه تنها سایتهای مشتریانشان در نتایج جستجو پایین آمدند بلکه سایتهای آنها نیز کاهش یافت.

ارائه دهندگان قدرتمند سئو با تغییرات اخیر در الگوریتم موتور جستجو سازگار شده اند (در درجه اول پنگوئن با هدف ایجاد پیوندهای بهینه سازی شده). این نوع شرکت ها برنامه های محبوبیت پیوندی را که به مشتریان ارائه می دهند اصلاح کرده اند. رهبران بسته سئو به جای ایجاد پیوندهای زیادی که حاوی متن مربوط به عبارت دقیق (که در گذشته کار می کرد) باشد کیف پول پیوندهای خود را متنوع کرده و ترکیبی از لینکهای طبیعی را شامل می شوند.

اگر به دنبال شرکتی هستید که SEO را ارائه می دهد (و قطعاً پیوند را نیز ایجاد می کند) در اینجا جنبه هایی وجود دارد که ممکن است هنگام انتخاب یک متخصص سالم و متعادل در نظر بگیرید.

  • آیا ارائه دهنده از ترکیبی از لینک دهنده های زیر استفاده می کند و مواردی که دنبال نمی شوند؟
  • تا چه اندازه متخصص از متن متن پیوند استفاده می کند؟ یعنی متن متنی لینک که فقط شامل URL (معمولی) استفاده جزئی از کلمات کلیدی (نیمه طبیعی) یا دقیقاً مطابقت دقیق (طبیعی نیست اما هنوز هم برای SEO ضروری است) باشد.
  • شرکت برای ایجاد پیوندها از چه نوع منابعی استفاده می کند؟ آیا آنها منابع محتوا مربوط به لینک های خروجی و متن پیوند هستند؟
  • منابع پیوند (که اغلب توسط Google PageRank اندازه گیری می شود) چه قدرتی باید تأمین کنند؟

هنگام جستجوی کارشناسان مناسب SEO حتما از مشتریان بالقوه در مورد منابع ایجاد لینک خود سوال کنید. نقاط اصلی تشخیص دقیقاً چگونگی است عادی >> صفت و چطور مربوط خدمات پیوند ساختمان ترکیبی طبیعی از بک لینک با استفاده از ترکیب های مختلف متن پیوند طبیعی است. ایجاد پیوندهایی از لینک های با کیفیت بالا به برخی از لینک ها. استفاده از شبکه های گسترش بلاگ نویسی نرم افزار نخ ریسی مقاله و یک بستر جامع نشر غیر طبیعی و خطرناک است.

علاوه بر این برخی از ارائه دهندگان SEO به استفاده از استراتژی های قدیمی ایجاد لینک پیوند از قبیل ارسال دایرکتوری پست های وبلاگ و پست های انجمن ادامه خواهند داد. اگرچه این منابع بک لینک نسبت به وبلاگها و مقالات پرقدرت برای سئو بسیار ضعیف هستند اما هنوز هم در ایجاد یک لینک بک لینک بسیار طبیعی به وب سایت شما کمک می کنند. هنگامی که در حد اعتدال استفاده می شود (نه تنها منابع ارزیابی قدرت) این تکنیک های اتصال سنتی یخ را روی کیک قرار می دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا