چگونه یک صفحه وب گوگل راه اندازی کنیم؟

[ad_1]

اینکه گوگل چگونه ظاهر وب سایت های رتبه بندی موتورهای جستجو را تصمیم گرفته است اغلب جذاب و مرموز به نظر می رسد اما بیشتر آن به عقل سلیم می رسد.

آنچه ما در مورد رتبه بندی گوگل می دانیم این است که آنها تعدادی معیار را رتبه بندی می کنند. گوگل می خواهد بهترین موتور جستجوی جهان باشد و آنها در این زمینه کار خوبی انجام می دهند. به گفته شخص یکی از بنیانگذاران لری پیج «موتور جستجوی کامل» موتوری است که «واقعاً منظور شما را می فهمد و آنچه را که می خواهید به شما می دهد».

گوگل به تعداد وب سایت های با کیفیت بالا که به سایت شما لینک می دهند نگاه می کند و هر یک از این لینک ها را از نظر اهمیت سایت مورد نظر انتخابی می بیند. این رتبه صفحه نامیده می شود اما یکی از حدود 200 شاخصی است که توسط گوگل بررسی شده است.

عملکرد موتور جستجو وقتی روی کلمات کلیدی تمرکز می کند تا اهمیت آنها را نشان دهد پیچیده تر از همیشه است. اکنون محتوا به طور کلی بررسی می شود و سایت با به روز رسانی های جدید و مرتبط تر رتبه های بالاتری را کسب می کند. اما آنها باید مرتبط باشند و همچنین احتمال وجود وب سایت هایی با به روز رسانی بیش از حد وجود دارد زیرا آنها سعی می کنند موتورهای جستجو را فریب دهند و مورد توجه قرار گیرند.

گوگل در حال تعقیب مزارع محتوا است سایت هایی که زباله های پر از کلمات کلیدی بی معنی را منتشر می کنند تا با کلیک کردن روی کارمندان Google که در سایت هایشان به فروش می رسانند تبلیغات را به نمایش بگذارد. و مزارع پیوند جایی که وب سایت ها به سادگی برای ایجاد بک لینک ساخته می شوند.

با کمال تعجب ترافیک وب سایت هیچ تأثیری بر رتبه بندی ندارد یا حتی اگر مهم نباشد. اگرچه مردم در این مورد اختلاف نظر دارند. وقتی در مورد آن فکر می کنید تعداد پرش ها به یک وب سایت را می توان توسط ربات ها و غیره کنترل کرد و در واقع نرخ بازدیدکننده لزوماً کیفیت محتوا را منعکس نمی کند. آنها نشان دهنده کیفیت تجارت هستند. بنابراین این خبر خوبی برای صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​است!

عامل دیگر انتخاب شما برای نام دامنه و شاید مهمتر از آن آرم سایت است اطلاعاتی که در کنار لیست های جستجوی شما ظاهر می شود. در ایرلند ما خوش شانس هستیم که یک پسوند دامنه منطقه ای قوی .ie داریم. همانطور که همه کسانی که برای نام های دامنه .ie ثبت نام کرده اند می دانند دریافت این نام ها خیلی آسان نیست اما آنها به سایت شما به عنوان ایرلندی اشاره می کنند و شرکت شما را به عنوان یک ساخت معرفی می کنند. اما یک دامنه .com که می تواند در عرض چند ثانیه ثبت شود را می توان تقریباً در هر مکانی از نظر یک ربات جستجو راه اندازی کرد. دامنه .ie مزیت قابل توجهی برای جستجوی محلی فراهم می کند.

اگر دامنه .com دارید اما متعلق به شما یک شرکت خاص کشور است Webmaster Tools می تواند به شما کمک کند تا وب سایت خود را از نظر جغرافیایی تعیین کنید. آن را در قسمت پیکربندی و تنظیمات سایت در وبمستر تولز پیدا خواهید کرد.

دلایل دیگری که می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر منفی بگذارد بی معنی است یا فقط کد HTML نوشته شده و پیوندهایی که کار نمی کنند.

بنابراین این برای شما صاحب وب سایتی که می خواهید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید چه معنایی دارد؟ اساساً این در مورد ارائه آنچه بازدیدکنندگان خود می خواهند است: یک وب سایت به راحتی در دسترس با اطلاعات جدید و مفید. از پلتفرم های رسانه های اجتماعی وبلاگ ها و دایرکتوری ها برای تبلیغ وب سایت خود استفاده کنید اما حواس شما پرت نشود. خیلی سریع است و پیوند به پیوند می تواند به عنوان هرزنامه علامت گذاری شود.

بهترین توصیه این است که از تلاش برای فریب دادن موتورهای جستجو برای ارزیابی وب سایت خود خودداری کنید. انرژی شما را به جای ارائه یک تجربه کاربری سرگرم کننده و اطلاعات مفید و مفید برای بازگرداندن آنها صرف می کند. این ممکن است زمان لازم برای رسیدن به صفحه اول جستجوهای Google را افزایش دهد اما در نهایت فرآیند زمان برتری است.

[ad_2]

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا