چگونه یک طاقچه بازاریابی وابسته را انتخاب کنیم

[ad_1]

Google

برخی از طیف های وابسته – موضوعات – در اینترنت وجود دارد که سودآورتر از دیگران است. به همین ترتیب ، برای برخی از بازاریابان به دلیل سطح رقابت ، شروع به نفوذ خود دشوار است.

صرف نظر از این ، مهم است که شما طاقچه ای را انتخاب کنید که درآمد کافی از شرکت های وابسته برای شما داشته باشد. رسانه هایی که انتخاب می کنید باید چند نکته در آن داشته باشند تا انتخاب های محکمی باشند.

چه چیزی درآمد کسب خواهد کرد؟

اول از همه ، شما می خواهید در مورد مناطقی که تا حدودی به آنها علاقه دارید فکر کنید. همه منافع یا علاقه های شما زمینه های خوبی برای بازاریابی شرکت های وابسته نخواهند بود. گفتن قدیمی “انجام کاری که دوست داری” همیشه در بازاریابی اینترنتی قابل استفاده نیست. گرچه ممکن است لذت بردن از جایگاه دلخواه خود برای شما امکان پذیر باشد ، اما باید بدانید که از موضوعات مبهم که باعث درآمد شما نمی شود ، حتی اگر آنها را دوست دارید ، دور شوید.

آیا بازاری وجود دارد؟

برای اینکه جایگاه مناسب برای تلاش های بازاریابی وابسته شما مفید باشد ، باید تعدادی دنبال کننده و محقق اینترنت داشته باشد. از آنجا که در حال ساخت یک وب سایت – و امیدوارم یک لیست پستی – باشید ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که افراد زیادی مقاله و ایمیل شما را می خوانند.

شما می توانید با استفاده از ابزار تحقیق درباره کلمات کلیدی ، در مورد اثربخشی یک مکان خاص قضاوت کنید. Google یکی را به صورت رایگان ارائه می دهد و تعداد تخمینی از جستجو را برای هر کلمه کلیدی که می خواهید پیدا کنید به شما ارائه می دهد.

آیا مردم آماده خرید هستند؟

هنگامی که هر ماه مکانی با تعداد زیادی جستجو پیدا می کنید ، باید بدانید که آیا محققان واقعاً می خواهند چیزی خریداری کنند. اگر آنها فقط به دنبال اطلاعات هستند ، بعید است که بتوانید درآمد کسب کنید.

بهترین فروش ها محصولات زیادی خواهند داشت که می توانید آنها را به عنوان یک شرکت تبلیغاتی تبلیغ کنید. با مراجعه به سایت ClickBank.com می توانید این مورد را بررسی کنید. اگر جایگاه شما مربوط به محصولات اطلاعاتی است ، باید حداقل چند محصول را در آنجا پیدا کنید. اگر جای محصولات فیزیکی دارید ، Amazon.com را ببینید.

تحقیق کنید

یافتن جایگاه هایی برای استفاده در بازاریابی شرکت های وابسته شما به محض پایین آمدن بسیار دشوار نیست. در ابتدا ، ممکن است آزمایش یک جایگاه مورد علاقه شما آسان باشد ، حتی اگر سودآوری نداشته باشد.

تحقیقات خود را ادامه دهید ، و به زودی موضوعات مختلفی را پیدا خواهید کرد که بسیار رقابتی نیستند ، با این حال هنگامی که وب سایت خود را ایجاد کردید و شروع به جذب ترافیک به آن کردید ، از شرکت های وابسته درآمد خوبی کسب خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا