دنیای وب

چگونه یک فیلم خوب برای YouTube ایجاد کنیم

اول از همه ، من می خواهم به شما برای استفاده از فیلم های YouTube در استراتژی بازاریابی محتوای خود تبریک بگویم. این یک انتخاب عاقلانه است. تقاضا برای محتوای ویدئویی در حال افزایش است و شما نمی خواهید از بازی خارج شوید.

43٪ از مردم می خواهند محتوای ویدئویی بیشتری را از بازاریابان مشاهده کنند. “(HubSpot ، 2016)

اما فیلم های شما چگونه هستند؟

اگر مرتباً ویدئو ارسال می کنید اما افزایش بازدید و جذابیت مشاهده نمی کنید ، ممکن است درباره روند ایجاد ویدیوی خود فکر کافی نکنید.

چرا کیفیت فیلم مهم است؟

شاید شما از شنیدن اینکه کیفیت مهم است خسته شده اید. اما نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم که مهم است.

شما باید رتبه بندی فیلم های YouTube خود را افزایش دهید تا افراد بتوانند فیلم های شما را ببینند و فرصتی برای لذت بردن از آنها داشته باشند.

اگرچه درست است که کیفیت ویدئو به طور مستقیم بر رتبه بندی ویدئو یوتیوب تأثیر نمی گذارد ، اما همچنان اهمیت زیادی دارد.

اگر ویدئو بد باشد ، هیچ مبلغی از YouTube SEO نمی تواند باعث درخشش آن شود.

فرض کنید ویدیوی شما در نتایج جستجو رتبه بالایی دارد و مردم روی آن کلیک می کنند. اما کیفیت فیلم ضعیف است و کاربران پس از چند ثانیه دوباره کلیک می کنند.

این رفتار علاوه بر اینکه فرصتی برای تبدیل بینندگان به مشتری ندارد ، به شدت به رتبه شما آسیب می زند.

چگونه است؟

حفظ مخاطب یکی از عوامل مهم در رتبه بندی YouTube است.

هرچه کاربران مدت طولانی تری فیلم های شما را مشاهده کنند ، رتبه بندی برتر. YouTube می خواهد تا مدت زمان بیشتری کاربرانش در YouTube قفل شده باشند ، بنابراین اگر مخاطبان را سرگرم و در سیستم عامل نگه دارید ، جایزه بگیرید بنابراین.

همانطور که YouTube در آکادمی سازندگان اظهار داشت: “هدف شما این است که نسبت حفظ مخاطب را تا حد ممکن به 100٪ نزدیک نگه دارید (زیرا این بدان معنی است که بینندگان در طول مسیر فیلم های شما را مشاهده می کنند). ویدیوهایی که به طور مداوم از مخاطبان و زمان بیشتری برخوردار هستند توانایی تماشای حضور بیشتر در جستجوهای YouTube و سایت های پیشنهادی.

امیدوارم اکنون به تلاش برای ایجاد محتوای جذاب که مخاطبان شما را علاقه مند می کند ، متقاعد شده باشید تا انتها از فیلم.

چگونه فیلم هایی ایجاد کنیم که مخاطبان شما را به تماشا بیندازند؟

صدا و کیفیت بصری – نحوه ارائه محتوای خود از نظر کیفیت صدا و تصویر نقش بسزایی در حفظ آن دارد. اگر صدا یا تصویر بد باشد ، مردم به اندازه کافی در اطراف نخواهند ماند تا بدانند چه چیزهایی می توانند از شما یاد بگیرند.

به بینندگان اجازه دهید بدانند در ابتدا چه چیزهایی یاد می گیرند – اگر مطمئن نباشند که این ویدیو آنچه را دنبال می کنید به شما نشان می دهد ، حدود 20٪ بینندگان پس از 10 ثانیه اول فیلم فیلمبرداری می کنند. در ابتدا یاد بگیرید که چه چیزهایی یاد می گیرند.

مقدمه – همانطور که در بالا گفتم ، از دست دادن بیننده در ده ثانیه اول آسان است. شما می خواهید مطمئن شوید که مقدمه شما توجه بینندگان خود را جلب کرده و آنها را به خود جلب می کند تا در تمام مطالب حضور داشته باشند.

پرسه نزنید – به خصوص اگر اولین باشید ، تمایل دارید آن مقدمه های طولانی را با اطلاعات غیرضروری ایجاد کنید که باعث خواب افراد می شود. مقدمه ای را در محل خود نگه دارید و به پایین به محتوای اصلی بروید.

برنامه نویسی فیلم های خود – خود را جلوی دوربین نگذارید و شروع به صحبت کنید. فیلم های خود را زودتر از موعد تنظیم کنید و آنها را بنویسید. این کار باعث می شود که شما خوب بمانید و مهمترین جنبه های موضوع را پوشش دهید بدون اینکه فکر خود را از دست دهید.

سوالات مخاطبان را پیش بینی کنید – یکی از راه های ایجاد حس کنجکاوی بینندگان ، پرداختن به س questionsالاتی است که آنها ممکن است داشته باشند و بعداً در ویدیو به آنها پاسخ خواهید داد. بیایید بگوییم شما یک آموزش در مورد چگونگی بهره وری بیشتر و به یاد آوردن سبک پومودورو در برخی موارد انجام داده اید. گفتن جملاتی مانند “شاید از خود بپرسید که سبک پومودورو چیست. یک دقیقه دیگر به آن می رسم” بینندگان را به تماشای ویدیو بیشتر علاقمند می کند.

فکر نهایی

در مورد ایجاد یک ویدیو با دقت فکر کنید زیرا فقط به محتوای فیلم بسنده نمی کند. برای ویدیوهای خود می توانید هرچه بیشتر SEO یوتیوب انجام دهید. اگر محتوا بد باشد ، ویدیوهای شما رتبه بندی نمی شوند.

وقتی محتوای با کیفیتی داشته باشید و برخی از بهینه سازی های ویدیویی SEO را انجام دهید ، مطمئناً ویدیوهای YouTube را در صفحه اول رتبه بندی خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا