چگونه یک کسب و کار اینترنتی تحت تأثیر آب و هوای بد قرار می گیرد

زمستان سال گذشته به مدت دو ماه ، انگلیس فقط در طی چند روز در معرض باد شدید و باران بود. خانه ها و مشاغل زیر آب رفته و رگبار باران همچنان ادامه دارد. خوشبختانه ، این خیلی روی من تأثیر نگذاشت اما اگر کابوس مطلق بود ، برای دیگران تأثیرگذار بود!

مشاغل ضرر می کردند زیرا مجبور شدند فروشگاه ها را تعطیل کنند زیرا آب طغیان وارد ساختمان آنها شد و دیگران تجارت زیادی را از دست دادند زیرا هیچ کس نمی توانست به آنها برسد. برخی از خانه ها و مشاغل هفته هاست که برق ندارند.

آیا مشاغل آنلاین تحت تأثیر این نوع طوفان ها قرار خواهند گرفت؟

تا حدی ، بله ، اما خسارت همان نوع تجارت عادی آجر و ملات نیست. اگر مشاغل خود را بصورت آنلاین از خانه اداره کنید ، خانه شما هنوز هم می تواند سیلاب شود … اما تجارت شما همچنان می تواند در پس زمینه ادامه یابد.

اگر برای خانه خود نیرو ندارید ، نمی توانید برای انجام به روزرسانی در وب سایتها یا سایر کارهای آنلاین خود به اینترنت وارد شوید … اما همچنان در سرور بصورت آنلاین کار می کند.

هنوز هم افراد می توانند به وب سایت شما بیایند و از شما س askال کنند و ایمیل های پاسخ دهنده خودکار همچنان ارسال می شوند. تعداد کمی از مشتریانی که قطعی برق دارند نمی توانند از شما سفارش بگیرند ، اما از آنجا که تجارت شما به بازار جهانی باز است ، این تأثیر زیادی در سود شما نخواهد داشت.

با این حال ، اگر محصولات فیزیکی می فروشید ، اگر نتوانید به اداره پست یا غرق شدن اداره پست بروید ، ممکن است برخی مشکلات تحویل داشته باشد! بنابراین اگر قادر به تحویل محصولات به مشتریان خود نباشید ، ممکن است لغو شوید.

اگرچه ، محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی ، دوره های الکترونیکی ، سایت های عضویت و غیره تحت تأثیر مشکلات تحویل قرار نمی گیرند.

شرکتهای معمولی آجر و ملات باید منتظر بمانند تا سیل بماند ، و قبل از اینکه به مشتریان اجازه دهند از در برگردند ، ساختمانهای خود را با هم پس بگیرند!

مشاغل آنلاین حتی در صورت جاری شدن طغیان در دفتر کار یا منزل شما ، همچنان قادر به گرفتن سفارش هستند. برای حل و فصل سیلاب و بازسازی ساختمان های شما نیازی به بستن کامل فروشگاه نیست.

به این فکر کنید که اگر نتوانید دو ماه یا بیشتر تجارت کنید ، زندگی شما چقدر بد است.

بنابراین در این نوع طوفان ، مشاغل آنلاین همچنان برتری نسبت به سایر شرکت ها خواهند داشت. یک ویژگی بسیار بزرگ!

شاید بتوانید از مشاغل آنلاین به عنوان منبع درآمد دوم برای مشاغل اصلی خود استفاده کنید و در صورت اتفاقی از این دست ، حداقل هنوز پول نقد دارید.

هنگامی که با بازاریابی اینترنتی تجارت می کنید و مشتری های آنلاین زیادی دارید ، ممکن است درآمد شما از تجارت سنتی خود پیشی بگیرد زیرا هزینه های سربار شما بسیار کمتر است!

حتی ممکن است تصمیم بگیرید که تجارت سنتی خود را تعطیل کنید و فقط به عنوان یک تجارت آنلاین ادامه دهید. برخی از شرکت ها قبلاً این کار را انجام داده اند.

بنابراین امروز یک تجارت آنلاین راه اندازی کنید چه از قبل تجارت سنتی داشته باشید و چه به دنبال راه اندازی یک تجارت جدید از ابتدا باشید. تجارت اینترنتی مزایای زیادی دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا