[ad_1]
Reddit یک سایت پیوند / پیوند اجتماعی به سبک Digg یا StumbleUpon است. بیش از این این یک سایت محتوای جمع و جور است که در آن می توانید محتوایی را پیدا کنید که توسط سایر کاربران رأی داده شده و از این رو برای محبوبیت آن در بین جامعه تعیین می شود. توسط استیو هافمن و الکسیس اوهانیان که هم اتاقی و دانشجوی دانشگاه ویرجینیا بودند تأسیس شد توسط انتشارات Conde Nast در سال 2006 خریداری شد. امروز به عنوان یک نهاد جداگانه اما با بزرگترین سهامدار Advance (شرکت مادر Conde Nast) فعالیت می کند.
بیانیه مأموریت Reddit این است که به صفحه اول اینترنت تبدیل شود و این کار را با اجازه دادن به کاربران برای انتخاب زیرمجموعه هایی (که Subreddits نامیده می شوند) که می خواهند در آن مشترک شوند و سپس با بیشترین میزان رای گیری برای هر جامعه این امر را انجام می دهد. می توانید آن را در سایت reddit.com/r/ (nameofsubreddit) پیدا کنید. به عنوان یک قاعده کلی هر محتوایی که با Subreddits به اشتراک گذاشته می شود قبل از اینکه در صفحه اصلی برای کاربران خاص ظاهر شود باید مقدار خاصی از کشش را بدست آورد.
اگر بخواهید حساب Reddit خود را ایجاد کنید می توانید عناوین و دسته های مورد علاقه خود را انتخاب کنید سپس Reddit بهترین مطالب را از هر یک از آن دسته ها هر روز به شما نشان می دهد. این احتمالاً شامل پست های وبلاگ و سایر پیوندهای خارجی همراه با خود پست ها است که اساساً فقط پست های متنی هستند که برای تحریک بحث در جامعه طراحی شده اند. همچنین می توانید Subddits را به صورت خودکار مشاهده کنید و از این طریق فقط جدیدترین پیوندها و محبوب ترین بحث ها را برای آن موضوع خاص مشاهده می کنید.
هر دو زیر مجموعه و صفحه اول شامل چندین دسته جداگانه هستند که می توان از طریق برگه هایی که شامل داغ جدید رو به بالا بحث برانگیز بالا طلاکاری شده و تبلیغ شده هستند دسترسی پیدا کرد. داغ صفحه اول این زیر بخش است در حالی که بسیاری از بازدیدکنندگان جدید و صعودی را نیز بررسی می کنند. Top شامل بالاترین رأی هایی است که اخیراً در این بخش بیشترین رای را کسب کرده اند و فقط براساس محبوبیت ساخته شده است.
به عنوان یک کاربر فعال Reddit شما قادر خواهید بود که به هر محتوایی رأی دهید و رأی دهید بنابراین بر روی موارد مشاهده شده و هر محتوایی که دیده نمی شود تأثیر می گذارد. همچنین می توانید در مورد پست های دیگران نظر دهید و در یک بحث فعال شرکت کنید. هر بار که به یکی از پست ها یا نظرات شما رأی داده یا کاهش می یابد این امر به کارما کلی سایت کمک می کند. شما برای کارما دو مقدار جداگانه دارید – یکی برای محتوایی که به اشتراک می گذارید و دیگری برای نظراتی که ارسال می کنید. سایر کاربران می توانند بر روی نمایه شما کلیک کنند و بلافاصله پست های گذشته و همچنین رتبه بندی شما را مشاهده کنند. به این ترتیب کارمای عمومی شما می تواند در نتیجه احترام به پست های بعدی شما مثبت یا منفی شود. برخی از زیرمجموعه ها همچنین برای ارسال یا حتی اظهارنظر نیاز به حداقل کارما دارند و دستگاهی برای جلوگیری از هرزنامه است.
ناظران زیر بخش ها را کنترل می کنند مانند اکثر انجمن ها و توانایی حذف پست ها افزودن برچسب ها و مسدود کردن کاربران را دارند. هرکسی می تواند Subreddit جدید ایجاد کند و شما به طور خودکار مدیر شوید. در عین حال شما می توانید ناظران بیشتری را برای کمک به شما در مدیریت صفحه اضافه کنید.
این قوانین اساسی بازاریابی Reddit است. اگر به نظر پیچیده می رسد فقط به این دلیل است که کارهای زیادی در زیر سطح اتفاق می افتد. برای استفاده از Reddit باید به Reddit.com بروید و آنچه را که ارائه می دهید بخوانید. از طرف دیگر برای تبلیغ در آنجا تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد یک حساب کاربری و سپس کلیک بر روی دکمه ارسال است. درک تفاوت های ظریف در زیر سطح به شما کمک می کند تا بیشتر از آن استفاده کنید هم به عنوان یک مصرف کننده و هم به عنوان یک مصرف کننده بازاریاب.
[ad_2]