چگونه ROI خود را به راحتی با Odoo اندازه گیری کنیم

[ad_1]

حرفه بازاریابی در سالهای گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده است. فن آوری های نوظهور ابزارهای جدید و رسانه های پیشرفته هر شرکتی را وادار کرده است که با انتظارات و رفتارهای جدید سازگار شود و حضور خود را در محلی که اکنون مشتری است – اینترنت – توسعه دهد. در نتیجه فعالیتهای بازاریابی امروزی تقریباً منحصراً به کانالهای دیجیتال متکی هستند.

اما وقتی راه اندازی همزمان چندین کمپین آنلاین برای هر کسی بسیار آسان است درک اینکه دقیقاً چگونه این کمپین ها روی ROI شما تأثیر می گذارند بسیار دشوار است. در حقیقت طبق مطالعه اخیر 90٪ از بازاریابان جهانی در محاسبه ROI آموزش ندیده اند و 80٪ آنها با توانایی نشان دادن اثربخشی تجارت خود در هزینه ها فعالیت ها و فعالیت های خود برای مدیریت آنها دست و پنجه نرم می کنند.

این بیانیه جای تعجب دارد وقتی می دانیم که هیچ شرکتی بیش از هر زمان دیگری برای اندازه گیری میزان بازگشت سرمایه به ازای هر دلار هزینه شده تحت فشار قرار دارد تا اطمینان حاصل کند که تلاش آنها به طور م effectivelyثر در خط پایین است.

همه موارد را از اولین کلیک تا فروش نهایی پیگیری کنید

گزارشگری می تواند یکی از پر استرس ترین قسمتهای شغل یک بازاریاب باشد اما همچنین یکی از مهمترین آنهاست – معیارهای شما ارزش تجارت شما را نشان می دهد. با این حال چند نفر از آنها می توانند به سوالات زیر پاسخ دهند؟

کمپین ایمیل اخیر شما چند فرصت ایجاد کرده است؟

کمپین اخیر پرداخت هر کلیک (PPC) شما چه میزان درآمد برای شرکت ایجاد کرد؟

• چه اتفاقی می افتد بعد از اینکه مشتریان بالقوه شما روی پیوندی که می فرستم کلیک می کنند؟

حدس من – زیاد نیست. مسئله این است که اگر شما نمی دانید عملکرد کمپین های شما چگونه است قطعاً بدون اینکه بدانید وقت و پول خود را هدر می دهید. و این همان جایی است که Link Tracker Odoo می تواند یک بازی را تغییر دهد.

Link Tracker یک ویژگی جدید عالی است که از وب سایت ماژول در دسترس است و به شما کمک می کند تمام مبارزات آنلاین خود را ردیابی تجزیه و تحلیل و بهبود دهید. چه یک کمپین اجرا کنید و چه ده ها کمپین دیجیتال می توانید به مدیر خود نشان دهید که دقیقاً منابع بازاریابی سودآور و زیان آور هستند!

هنگامی که UTM های مربوط به کمپین خود را وارد کنید با استفاده از ابزار ردیابی تجزیه و تحلیل یک URL تولید می شود. برخلاف ردیاب های پیوند سنتی با Odoo URL شما کوتاه و کاملاً قابل تنظیم است و به همین دلیل قابلیت مدیریت و سهولت بیشتری در اشتراک گذاری دارد.

Odoo یک نرم افزار مدیریت همه در یک است که مجموعه ای از برنامه های تجاری را ارائه می دهد که مجموعه کاملی از برنامه های مدیریت سازمانی را با هدف هدف قرار دادن شرکت ها در هر اندازه ارائه می دهد. Odoo یک نرم افزار تجاری یکپارچه شامل CRM وب سایت / تجارت الکترونیکی صورتحساب حسابداری ساخت انبار مدیریت پروژه و موجودی است.

برای اطلاعات بیشتر لطفا امروز به ما مراجعه کنید https://www.prixgen.com/solutions/odoo/

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا