بازرگانیبرترین های کسب و کار

کاربردهای اصلی ماکروفر چیست؟

از ویژگی های مایکروویو می توان به زمان پخت سریع، طیف گسترده ای از غذاهای قابل پخت، تمیز کردن آسان و یخ زدایی ایمن مواد غذایی اشاره کرد. از معایب اصلی می توان به خشک یا خیس شدن غذا به دلیل پخت بیش از حد، عدم تطبیق پذیری و مسائل ایمنی در مورد استفاده از برخی ظروف اشاره کرد، در این مقاله کاربردهای روزانه مایکروفر را توضیح دادیم، پس با ما همراه باشید:

اصلی

پخت سبزیجات

در مورد زمان پخت نیز باید گفت که زمان پخت سبزیجات متنوع است، به عنوان مثال سبزیجات نرم مانند قارچ یا نخود فرنگی ممکن است زمان بسیار کمی طول بکشد، شاید تنها 30 ثانیه باشد، اما پختن سبزیجات سنگین تر مانند هویج زمان زیادی می برد. تازه ممکن است تا 5 دقیقه ماندگاری داشته باشد. (حداکثر پخت تنها در 5 دقیقه).

یخ زدایی مواد غذایی فریز شده

در بسیاری از مواقع صبر کردن برای مواد غذایی که از قبل در فریزر گذاشته اید نیاز به زمان زیادی برای یخ زدایی است، اما یک کاربرد اصلی مایکروفرها یخ زدایی است تا در کمترین زمان ممکن بتوانید غذای خود را درست کنید.

پخت کامل (از صفر تا صد) در مایکروفر

در بسیاری از مواقع برای پخت مرغ، گوشت، پیتزا، ماهی  نیاز دارید که در مدت زمان بسیار کوتاهی پخت کامل انجام شود، در صورتی که در حالت سنتی حداقل نیاز به دو ساعت زمان برای مغز پخت شدن دارد، در سولاردام یا مایکروفر این زمان در مدت زمان بسیار کوتاه تری انجام خواهد شد

بخارپز کردن مایکروفر

در بعضی مواقع نیاز به بخار پز کردن مواد غذایی نیاز است، از جمله بخار پز کردن ذرت، که این کار هم در مایکروفر به راحتی انجام خواهد گرفت.

برشته کردن

برشته کردن مواد غذایی و یا حتی آجیل نیز به وفور در مایکروفر استفاده می شود،

پخت شیرینی و کیک

در گذشته برای پخت کیک، نیاز به فرگازهای بزرگ بود که فضای زیادی از آشپزخانه را می گرفت، اما با کوچکتر شدن اشپزخانه ها، نیاز به دستگاهی کوچک برای پخت شیرینی، یا کیک تولد است که پخت آن با دستگاه مایکروفر یا سولاردام به صورت مغز پخت شده امکان پذیز است (پخت یکنواخت کیک بدون سوحته شدن دیوارهای آن)

پخت جوجه کباب در مایکروفر

برای تهیه جوجه کباب با ماکروفر با فویل آلومینیوم امکان پذیر است که مزیت اصلی پخت با مایکروفر این است که پحت به صورت کاملا یکنواخت انجام خواهد گرفت و زمان پخت آن بسیار کم است، پس در این مورد نیز می تواند جایگزین بسیار خوبی برای فرگاز باشد

گرم کردن و نرم کردن نان

بسیاری از افراد نان را برای نگهداری بیشتر درون فریزر می گذارند که برای گرم کردن دوباره آن از مایکروفر استفاده می کنند.

به طور کلی آیتم هایی که در مایکروفر وجود دارد،

شامل تایمر یا زمان بندی اتوماتیک (پس از زمان مورد نظر شروع به بوق زدن می کند) و سشسور هوشمند

کانوکشن (پخت یکنواخت کیک و شیرینی، با داشتن دو هیتر در بالا و پایین دستگاه)

حچم کوچک دستگاه

دارای جوجه گردان که کار فرگاز را انجام می دهد.

مزایای استفاده از ماکروفر

یخ زدایی کردن مواد غذایی به بهترین شکل

پخت سریع مواد غذایی

صرفه جوبب در زمان و انرژی شما برای پخت

گرم کردن مواد غذایی (از جمله نان)

برشته کردن (از جمله آجیل)

جمع بندی

مزیت اولیه آشکاری که هنگام پخت و پز با مایکروویو به ذهن متبادر می شود سرعت آن است. با توجه به نحوه پخت غذا توسط مایکروویو، استفاده از مایکروویو بسیار سریعتر از هر وسیله دیگری است. هنگامی که مایکروویو غذا را می پزد، از یک مگنترون برای ایجاد امواج رادیویی استفاده می کند که به نوبه خود انرژی گرمایی را مستقیماً به مولکول های هر چیزی که گرم می کند ارسال می کند. البته در خرید مایکروفر دقت نمایید، چون تمامی آیتم ها ممکن است در همه مایکروفرها نباشد، با توجه به نیاز خود و میزان بودجه خود، بهترین ماکروفر را انتخاب نمایید.

تماس با ما

تعمیرات لوازم خانگی+araservice  با بیش از13 سال سابقه در زمینه تعمیر ماکروفر ال جی  تهران ، تعمیر ماکروفر سامسونگ و تعمیر ماکروفر پاناسونیک تهران آماده  تعمیر در منزل است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا