بازرگانی

کاربرد ازن در خشک شویی – ازن ژنراتور در خشک شویی – تصفیه آب صنعتی

برای مشاوره با این شرکت تماس بگیرید

تلفن: 02188420878

موارد استفاده از ازن در لباسشویی

ازن تولید شده توسط مولد ازن توسط ونتوری یا پخش کننده به آب منتقل می شود و از این آب تولید شده برای شستشوی لباس استفاده می شود که بسیار راحت است. کار با ازن مزایای بیشتری نسبت به سایر مواد شیمیایی دارد و در زیر به برخی از مزایای ازن اشاره خواهیم کرد. هنگام استفاده از ازن ، دیگر نیازی به استفاده از مواد شیمیایی و آب گرم نداریم. و مید با استفاده از ازن در خشک کردن و تمیز کردن لباس به کیفیت بالایی دست یافت.در زمان های بسیار قدیم هدف قرار دادن با آب گرم و قلیایی بیشتر بود.

کار با ازن در شستشو باعث افزایش عمر مفید الیاف ، کاهش مصرف انرژی ، افزایش سرعت شستشو ، کاهش زمان شستشو و همچنین کاهش زمان خشک شدن مورد نیاز می شود. لباس های سفیدتر ، با بوی تازگی ، دوام بیشتر لباس و پس انداز مالی نتیجه استفاده از ازن در صنعت لباسشویی است. ازن به مصرف کننده این امکان را می دهد تا بدون نیاز به مواد شیمیایی و آب گرم بیشترین بازده تمیزکاری را بدست آورد.

اثرات مثبت کار با ازن در لباسشویی ها

استفاده کمتر از مواد شیمیایی و محصولات تمیز کننده

بهینه سازی مصرف آب

میزان برق مصرفی را کنترل کنید

بهینه سازی مصرف گاز در خشکشویی

کاهش آلاینده های میکروبی

کاهش اندازه COD در آب آشامیدنی

موارد زیر در مورد استفاده ازن در خشکشویی نوشته شده است

انتخاب ژنراتور ازن مناسب: برای اطلاع از بهترین مدل ژنراتور ازن برای کاربردهای با بازده بالا ، با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

ژنراتورهای ازن Ozonax در کانادا تولید می شوند که با اندازه های مختلف و تولید ازن غلیظ ، راهی عالی برای خلاص شدن از شر جو دوسر است. این ازن ها به مدت یک سال تضمین شده و از سیستم تخلیه تاج برای تولید ازن استفاده می شود.

کلیه قطعات تعویض این ژنراتورهای ازن در هر زمان و همیشه در انبار شرکت آتیه انرژی موجود است و در صورت خرابی تجهیزات ، در کمترین زمان ممکن دستگاه تعمیر می شود.

سیستم اوزن ژنراتور همچنین در دستگاه های تصفیه آب صنعتی و آب شیرین کن های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد

در مواردی که آب ورودی به دستگاه اسمز معکوس آلوده باشد ، ابتدا از سیستم تولید ازن استفاده می کنیم تا آلودگی میکروبی را از بین ببریم و سپس آب ضد میکروبی وارد دستگاه تصفیه آب صنعتی می شود.

منبع :
https://atie-energy.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%B4%DA%A9-%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2%D9%86-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1/
تاریخ انتشار :
2020-09-21 19:04:41

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا