کارت امتیاز متاداده نویسنده: چگونه امتیاز می گیرید؟

[ad_1]
اگرچه من در یک شرکت نرم افزار رایانه کار می کردم اما تکنسین نبودم. من با کامپیوتر بزرگ نشده ام و تحصیلاتم یک آزمایش و خطا بوده است. گاهی این آموزش دردناک و گاهی خنده دار بود. یادگیری کامپیوتر و اینترنت قسمتهای مهم نوشتن است. اما یادگیری دشوار است. من همیشه امیدوارم که از آستانه های خاصی عبور کنم و بتوانم علوم کامپیوتر را بخوانم. این به نوعی درست است و من هنوز هم چیزهای جدیدی یاد می گیرم. من اخیراً پادکستی را دیدم به نام Metadata is Your Brand که توسط کیتی میس بنیانگذار B انتشار منتشر شده است. طبق گفته Meis فراداده اطلاعاتی است که توسط کامپیوتر برای دسترسی به اطلاعات یا در یک مورد توسط نویسنده پیدا کردن کتاب به صورت آنلاین استفاده می شود. اگر من و شما کارت نمره فراداده داریم چگونه نمره می گیریم؟ ما چه خواهیم کرد؟ چاپگر شما خوشحال است که به شما در انتخاب گروه کمک می کند. از زمانی که کتابی درباره سلامتی و سلامتی نوشتم فکر می کردم این یک دسته از سلامتی است. نه به نظر نمی رسد که آنها با خودیاری و الهام سازگار باشند. قبل از تولید کتاب باید ظرف شش ماه از دسته ها یا دسته ها مطلع شوید. بعد از اینکه قرارداد کتابم را امضا کردم ناشرم از من خواست که به کلمات کلیدی فکر کنم. چند کلمه: خانواده سرپرست مراقب گیرنده پرستار و پرستار. کتاب خود را بارگیری کنید و 25 مورد از آنها را امتحان کنید. تصاویر جلد را در وب سایت چاپگر و آمازون بررسی کنید. توجه داشته باشید که برخی از کتابها برجسته هستند و برخی دیگر در مقایسه با آنها ضعیف به نظر می رسند. جلد کتاب شما باید چشم نواز باشد و دارای عناصر منعکس کننده محتوا باشد. پوشش را می توان تغییر داد. وقتی شرکت دیگری شرکت چاپ کتاب من را خرید من درخواست جلد کردم. صاحبخانه از اطاعت خوشحال شد. این دسته شامل وب سایت های ناشران لیست های آمازون لیست کتاب ها و حضور در اینترنت است. با این حساب من اطلاعات اضافی را در پایین ایمیل خود اضافه کرده ام: بازدید از (لینک وب سایت) یادگیری (پیوند وبلاگ) پسندیدن (پیوند Facebook) اتصال (پیوند LinkedIn) و دنبال کردن (پیوند توییتر) مشاهده آمازون . گزینه های شما شامل درخواست از دوستان برای ارسال نظر پرداخت هزینه برای ایده ها بارگیری نسخه های الکترونیکی برای سایت های بررسی گروه های کتاب و باشگاه ها است. دریافت نظرات کند است بنابراین وقت کافی برای خود بگذارید برای دوستانی که با نوشتن نظر موافقت کردند اما موفق نشدند یک یادآوری ملایم ارسال کنند. از هشتگ ها استفاده کنید. این رویکرد جدیدی برای من است و ممکن است برای شما جدید باشد. هشتگ ها را به عنوان یک سیستم طبقه بندی فایل در نظر بگیرید. راشل اسپرانگ در پست آنلاین خود نحوه استفاده از هشتگ در بازاریابی شبکه های اجتماعی این موضوع را توضیح می دهد. این سه سرویس عبارتند از: 1) منحصر به فرد و منحصر به فرد. 2) به خاطر سپردن آن را آسان کنید. 3) از آن در چندین رسانه اجتماعی استفاده کنید. شما می توانید فراداده نمایه خود را بهبود بخشید اما این یک روند ساده و مداوم است. اگر می خواهید کتاب خود را پیدا کنید چه می خواهید؟ از نظر خلاقیت تکنیک و فراداده فکر کنید.به چاپ کتاب های مورد علاقه خود کمک کنید.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا