برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

کارخانه های تولید کننده لوله داربست در ایران

کارخان های تولید کننده لوله داربست در ایران در بسیاری از نقاط کشور و بیشتر در تهران و اصفهان مشغول به فعالیت هستند. برای آشنایی بیشتر با این کارخانه ها در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

خرید لوله داربست از کارخانه‌های مشهور می‌تواند خیال شما را از بابت کیفیت آن راحت کند. البته تعداد کارخانه‌های تولیدکننده لوله داربست باکیفیت تنها به چند برندی که شهرت بیشتری در بازار دارند محدود نمی‌شود و شناخت تعداد بیشتری از آن‌ها، دست شما را در انتخاب انواع مختلف لوله داربستی باز می‌گذارد. در این مقاله پس از آشنایی با ضرورت شناخت تولیدکنندگان برتر لوله داربست، با ۱۰ کارخانه تولید لوله داربست هم آشنا می‌شوید.

سفارش و خرید :

لوله داربست چیست؟

یک نوع لوله سیاه درزدار است که با استفاده از ورق سیاه St37  ساخته می‌شود. قطر لوله داربست ۵ سانتی‌متر است و به همین دلیل در بازار آن را با نام لوله ۵ هم می‌شناسند. این لوله در ضخامت‌های ۲، ۲.۵ و ۳ میلی‌متر (سبک، متوسط و سنگین) تولید می‌شود که انتخاب آن‌ها به سنگین یا سبک بودن کار و شرایط پروژه بستگی دارد.

به این صورت است که در کارخانه تولید لوله داربست، ابتدا ورق سیاه رولی را به حالت شیت در می‌آورند و پس از برش زدن و خم‌کاری، لبه‌های آن را جوش می‌دهند تا تبدیل به لوله داربست شود.

چرا شناخت برترین کارخانه تولید کننده لوله داربست اهمیت دارد؟

با شناخت برترین کارخانه تولید لوله داربست می‌توانید لوله داربست باکیفیت بخرید و ایمنی سازه و پرسنلی که روی کار می‌کنند را تضمین کنید. تعداد کارخانه‌های تولیدکننده لوله داربست در ایران بی‌شمار است و تمامی آن‌ها محصولات خود را با استفاده از ورق سیاه مبارکه یا گیلان تولید می‌کنند. در ادامه با برترین تولیدکنندگان داربست در ایران آشنا می‌شوید.

۱۰ کارخانه تولید لوله داربست در ایران را بشناسید

اکثر تولیدکنندگان برتر لوله داربستی در ایران در حقیقت همان تولیدکنندگان قوطی پروفیل هستند که به علت داشتن تکنولوژی مشابه، اقدام به تولید لوله داربست هم می‌کنند. در ادامه با ۱۰ کارخانه تولیدکننده لوله داربست در ایران آشنا می‌شوید که محصولات تمامی آن‌ها در بازار فروش زیادی دارد.

گروه صنعتی تهران شرق

گروه صنعتی تهران شرق یکی از کارخانه‌های باسابقه و مشهور در زمینه تولید لوله و پروفیل است که سابقه فعالیت آن به سال ۱۳۸۰ باز می‌گردد. این کارخانه لوله داربست ابتدا در شهرک صنعتی خاتون آباد فعالیت می‌کرد و پس از افزایش فروش، یک کارخانه دیگر در شهرک صنعتی عباس‌آباد را هم به مجموعه خود اضافه کرد. ظرفیت تولید این کارخانه تولید لوله داربست ۷۰۰ هزار تن در سال است و انواع لوله داربستی را با ضخامت ۲ و ۲.۵ میلی‌متر تولید می‌کند.

انواع لوله داربست | بهترین لوله داربست

جهان پروفیل پارس

یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان قوطی و پروفیل در کشور، گروه صنعتی جهان پروفیل پارس است. این کارخانه تولید لوله داربست در سال ۱۳۶۱ تا سیس شده و در اتوبان تهران-ساوه قرار دارد. جهان پروفیل پارس سالانه ۴۷۶.۰۰۰ تن لوله و پروفیل تولید می‌کند. انواع لوله‌های داربستی سبک، متوسط و سنگین در سبد محصولات این کارخانه تولید کننده لوله داربست قرار دارد.

مطلب مرتبط :

صنایع فولاد هیربد زرندیه

یکی دیگر از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوله داربستی در کشور، فولاد هیربد زرندیه است که در جاده تهران-ساوه و شهرکت صنعتی مأمونیه فعالیت می‌کند. این کارخانه تولید لوله داربست در سال ۱۳۸۸ تا سیس شده و علاوه بر لوله و پروفیل، میلگرد آجدار هم تولید می‌کند. ظرفیت تولید هیربد زرندیه ۲۰۰ هزار تن در سال است.

تعاونی فولاد علویجه

فولاد علویجه در استان اصفهان قرار دارد و به دلیل نزدیکی به کارخانه مبارکه، از ورق سیاه این کارخانه برای تولید لوله داربستی استفاده می‌کند. این موضوع باعث شده که کیفیت لوله داربست تولیدشده در این کارخانه بالا برود. این کارخانه لوله داربست با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال فعالیت می‌کند و انواع لوله داربستی را تا ضخامت ۴ میلی‌متر تولید می‌کند.

معرفی گروه صنعتی سپاهان

گروه صنعتی سپاهان یکی از قدیمی‌ترین کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست در ایران است. این کارخانه در سال ۱۳۵۲ تا سیس شده و مثل فولاد علویجه، در استان اصفهان قرار دارد. این کارخانه هم از ورق سیاه مبارکه برای تولید لوله‌های داربستی باکیفیت خود استفاده می‌کند. گروه صنعتی سپاهان انواع لوله، قوطی و پروفیل را با ظرفیت ۴۲۰ هزار تن در سال تولید می‌کند. همچنین لوله‌های این کارخانه تولید لوله داربست تا ضخامت ۴ میلی‌متر تولید می‌شوند.

لوله و پروفیل صابری

یکی دیگر از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده لوله داربست، کارخانه لوله و پروفیل صابری است. این کارخانه تولید لوله داربست هم در جاده خاوران و شهرک صنعتی عباس‌آباد واقع شده و سابقه فعالیت آن به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد. لوله و پروفیل صابری انواع لوله و پروفیل را با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال تولید می‌کند و ضخامت لوله‌های داربستی آن بین ۱ تا ۴ میلی‌متر متغیر است.

بیشتر بدانید :

کارخانه لوله داربست کالوپ

گروه صنعتی کالوپ یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعتی تولیدکننده مقاطع فولادی در کشور است که یک کارخانه در نزدیکی ساوه و یک کارخانه در نزدیکی اصفهان دارد. این کارخانه تولید لوله داربست در سال ۱۳۶۱ تا سیس شده که این موضوع، آن را به یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لوله داربستی در کشور تبدیل می‌کند. ظرفیت تولید کارخانه کالوپ بیش از ۳۵۰ هزار تن در سال است و لوله‌های داربستی آن بیشتر در ضخامت‌های بالا و به‌صورت سنگین تولید می‌شوند.

کارخانه لوله داربست تهران

کارخانه لوله داربست تهران یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان لوله داربست در ایران است که با ظرفیت تولید ۷۰۰ هزار تن در سال فعالیت می‌کند. محصولات این کارخانه تولید لوله داربست شامل لوله‌های انتقال آب و گاز و لوله‌های صنعتی هم می‌شود.

کارخانه لوله داربست ساوه

لوله و پروفیل ساوه یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید لوله داربست و یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در کشور است که ظرفیت تولید سالانه آن به بیش از ۲ میلیون تن در سال می‌رسد. این کارخانه علاوه بر لوله داربستی انواع لوله گازی و صنعتی و قوطی و پروفیل را هم تولید می‌کند. این کارخانه قدیمی در سال ۱۳۵۲ تا سیس شده و در جنوب شهر ساوه قرار دارد. محصولات این کارخانه به غیر از مصرف داخلی، به خارج از کشور هم صادر می‌شود.

کارخانه لوله داربست سپنتا

کارخانه سپنتا یکی دیگر از باسابقه‌ترین کارخانه‌های تولیدکننده مقاطع فولادی در کشور است که سابقه فعالیت آن به سال ۱۳۳۹ بر می‌گردد. این کارخانه تولید کننده لوله داربست به‌صورت تخصصی در حوزه تولید لوله و پروفیل فعالیت می‌کند و در نزدیکی شهر تهران قرار دارد. این کارخانه تولید لوله داربست در شهر اهواز هم شعبه دارد.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد بهترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست در ایران را معرفی کنیم. شما می توانید برای تهیه لوله داربست از انواع شرکت های تولید کننده، با کارشناسان ما در بخشیکی از لوله های مهم در صنعت ساختمان سازی است که برای ایجاد داربست های ساختمانی استفاده می شود. کارخانه های زیادی در حال حاضر به تولید این محصول مهم صنعتی می پردازند. ما قصد داریم تا در این مقاله به معرفی برترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست بپردازیم تا شما بتوانید برای خرید لوله مانیسمان از این کارخانه ها اقدام کنید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در تماس بگیرید.

معرفی 6 مورد از برترین کارخانه های تولید کننده لوله مانیسمان

میزان تقاضا برای لوله های مانیسمان () همواره بالا است و به همین دلیل این محصولات باید در تعداد بسیار بالا عرضه شود. همین موضوع سبب شده است تا کارخانه های زیادی در ایران به تولید این محصول بپردازند. ما در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین و بهترین کارخانه های تولید کننده لوله مانیسمان می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

این کارخانه از سال 1380 در حال تولید لوله داربستی و عرضه این محصول به بازار ایران می باشد. این کارخانه در حال حاضر در حال تولید لوله های داربستی با ضخامت های 2 و 2.5 میلی متر می باشد.

این کارخانه یکی از قدیمی ترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست در ایران است که از سال 1361 در حال فعالیت در زمینه ی تولید انواع لوله و پروفیل می باشد. میزان تولیدات فولادی این کارخانه در سال حدود 476 هزار تن می باشد.

  1. کارخانه تولید فولاد علویجه

این کارخانه در سال 1374 و در نزدیکی کارخانه فولاد مبارکه اصفهان تاسیس شده است تا بتواند نیاز خود به ورق سیاه را از طریق این کارخانه تامین کند. لوله های داربستی تولید شده توسط این کارخانه در سایز 48 میلی متر می باشد و ضخامت آن ها بین 2 الی 4 میلی متر می باشد.

این کارخانه قدیمی ترین کارخانه در بین 6 کارخانه برتر تولید کننده لوله داربستی است که در سال 1352 تاسیس شده است. میزان تولیدات فولادی این کارخانه حدود 420 هزار تن در سال می باشد. این کارخانه به تولید لوله داربستی در سایز 48.3 می پردازد و ضخامت این لوله ها بین 0.9 تا 4 میلی متر می باشد.

  1. کارخانه لوله و پروفیل صابری

کارخانه صابری بیش از 20 سال است که در زمینه ی تولید انواع قوطی پروفیل و لوله های فولادی و داربستی در حال فعالیت است. ظرفیت تولید سالانه این شرکت در حدود 500 هزار تن است. سایز و ضخامت لوله های داربست تولید شده توسط این کارخانه مشابه گروه صنعتی سپاهان است.

  1. کارخانه صنایع فولاد هیربد زرندیه

کارخانه ی فولاد هیربد زرندیه در سال 1388 و در شهرک صنعتی مامونیه و در جاده تهران ساوه تاسیس شد. این کارخانه را می توان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست در ایران دانست؛ زیرا میزان تولید لوله و پروفیل در این کارخانه سالانه در حدود 2 میلیون تن می باشد.

این شرکت یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست در ایران می باشد که این محصول را به کیفیتی بسیار مناسب به بازار عرضه می کند. کارخانه ساران سرآمد سابقه ی 20 سال فعالیت در زمینه ی تولید انواع پروفیل و لوله را در کارنامه خود دارد.

سخن پایانی

ما در این مقاله اطلاعاتی را جهت آشنایی با کارخانه های تولید کننده لوله داربست با شما به اشتراک گذاشتیم. شما می توانید برای خرید لوله داربست با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب از طریق اقدام کنید و به خرید این محصول از بهترین کارخانه های تولید کننده لوله داربست بپردازید. شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت این محصول به صفحه مربوطه در سایت ما مراجعه کنید.

محصولات مرتبط: کارخانه‌های تولیدکننده لوله داربست در ایران توانایی پاسخگویی به تقاضا بازار داخل را دارند و برای این محصول نیاز به واردات وجود ندارد. تکنولوژی مورد استفاده برای تولید این محصول توسط تولیدکنندگان تقریبا یکسان است اما با این حال تولید شده توسط هر کارخانه متفاوت است و در هنگام خرید باید به این موضوع توجه داشته باشید.

بزرگترین کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست را بشناسید

کیفت محصول تولیدی توسط کارخانه‌های تولید کننده لوله داربست به دلیل استفاده از آلیاژهای مختلف و تولید با ضخامت‌های متفاوت، اختلاف قیمت چشمگیری را تجربه می‌کند. برای انتخاب مناسب این محصول لازم است انواع برند‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده لوله داربست را بشناسید.

گروه صنعتی سپاهان

ظرفیت تولید این کارخانه ۴۲۰ هزار تن از انواع لوله و پروفیل است. انواع لوله‌های فولادی توسط این گروه صنعتی تولید می‌شوند که لوله داربستی نیز یکی از محصولات تولیدی توسط این کارخانه است. اندازه‌های مختلف لوله داربستی تولید شده توسط گروه صنعتی سپاهان در بازار قابل تهیه است.

تعاونی فولاد علویجه

یکی از تولید کنندگان لوله و پروفیل در اصفهان که از سال ۱۳۷۴ به تولید انواع لوله‌های صنعتی و پروفیل‌های محتلف مشغول است. ظرفیت آغازین این کارخانه ۱۲ هزار تن در سال بود در حال حاضر با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن مشغول به تولید است. این واحد تولیدی لوله داربست را بر طبق استانداردهای روز دنیاد در بازار عرضه می‌کند.

صنایع فولاد هیربد زرندیه

این شرکت از سال ۱۳۹۱ مشغول به تولید انواع مقاطع فولادی از جمله میلگرد، لوله‌های صنعتی و انواع پروفیل است. ظرقیت تولید این کارخانه ۲٫۵ میلیون تن در سال است. این شرکت بخشی از محصولات خود را در بازار داخل عرضه می‌کند و همچنین بخشی از محصولات را برای صادرات تولید می‌کند. یکی از انواع لوله‌های تولیدی این شرکت لوله‌های داربستی در اندازه‌های مختلف است.

شرکت جهان پروفیل پارس

این کارخانه از سال ۱۳۶۱ با تولید انواع لوله و پروفیل شروع به کار کرد و یکی از معروف‌ترین برندها‌ی تولید کننده لوله به حساب می‌آید. لوله داربست این واحد تولیدی از کیفیت بالایی برخوردار است و در اندازه و ضخامت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. این مجموعه دارای ۶ شرکت وابسته می‌باشد. کلیه لوله‌های صنعتی و داربستی این شرکت در سایزهای ۰/۷ تا ۶ میلی‌متر تولید می‌شود.

گروه صنعتی تهران شرق

این گروه صنعتی در سال ۱۳۸۰، فعالیت خود در زمینه تولید انواع پروفیل و لوله‌های فولادی و اسکلت‌های فلزی شروع کرد و به تدریج با گسترش خطوط تولید خود توانست محبوبیت بسیار زیادی در زمینه این محصولات پیدا کند. لوله‌های داربستی در انواع و ضخامت‌های مختلف از مهم‌ترین محصولات این شرکت به شمار می‌آیند.

 

فروش و پشتیبانی عمران مارکت در تماس باشید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا