برترین های کسب و کارلوازم خانگی

کاردرست تعمیر جدیدترین نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان

در صورتی که مراحل عیب یابی و ترمیم تلویزیون های LG به خوبی انجام شود؛ خیال شما میتواند راحت باشد که مشکلات دستگاه شما رفع شده و طول عمر آن افزایش میابد. یعنی تعمیرکار تلویزیون باید بتوانند به درستی تشخیص دهد که مشکلاتی مثل خاموش شدن، پرش تصویر، روشن‌ نشدن، تصویر نداشتن، نبود سیگنال، قطع شدن و غیره دقیقاً به خاطر خرابی کدام قطعات هستند.

شما با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان ( تعمیر تلویزیون ال جی در اصفهان ) خیال خود را از تمامی این مراحل راحت میکنید.

کار درست تعمیر به عنوان تعمیرگاه تلویزیون LG در اصفهان با داشتن مجوز از اتحادیه به عیب یابی و رفع عیب تلویزیون های ال جی می پردازد. همواره برای ارتباط با ما میتوانید از شماره های قرار داده شده در سایت استفاده کنید.

تعمیر تلویزیون در منزل خدمت دیگری از  آچاره است که در راستای خدمت‌رسانی آسان، اقتصادی و با کیفیت به هموطنان عزیز انجام می‌شود. این سرویس شامل تمامی مشکلاتی است که امکان تعمیر آن در محل باشد. بیشتر مشکلات تلویزیون با مراجعه تعمیرکار به محل حل می‌شوند و گاهی نیاز است برای انجام تعمیرات پیچیده‌تر دستگاه به مرکز تعمیرات انتقال داده شود.

تعمیر انواع برندهای تلویزیون از جمله سونی، سامسونگ، ال جی، ایکس ویژن و… در این سرویس انجام می‌شود. این تعمیرات شامل رفع مشکلاتی مانند عدم وضوح تصویر، کیفیت پایین تصویر و صدا، رنگ تصویر، سوختن صفحه نمایش، خرابی کنترل، اشکالات اتصالات و برق دستگاه، پیکسل‌های مرده، نگاتیو شدن تصویر، رفع خطوط عمودی یا افقی روی صفحه نمایش و … می‌باشد.

تعمیر تلویزیون ال جی

تلویزیون ال‌جی یکی دیگر از برندهای باکیفیتی است که طرفداران خودش را دارد اما یکی از مشکلات بزرگ آن اختلال رنگ در تصویر، نقص رنگ، حالت رنگین کمانی شدن و پدیدار شدن خطوط افقی یا عمودی در آن می‌باشد. بهترین راه برای تعمیر تلویزیون ال ‌جی کمک از افراد ماهر و آشنا به قطعات است. این قطعات ممکن است پس از گذشت سال‌ها تغییر کنند و استفاده از قطعات جایگزین مناسب نیازمند دانش و تجربه است.

تعمیر تلویزیون ایکس‌ ویژن

ایکس‌ویژن (XVision) یک برند ایرانی متعلق به صنایع مادیران است و لوازم الکتریکی متنوعی را برای استفاده کاربران خود تولید می‌کند. این برند در ایران و خاورمیانه طرفداران خود را دارد اما از نظر کیفیت، قابلیت رقابت با سامسونگ و ال‌جی را ندارد. با وجود این تفاوت در بحث قیمت، این تلویزیون دارای قیمت پایینی بوده و بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند. متاسفانه برخی از مدل‌های تلویزیون‌های ایکس ویژن، ایرادات متداولی دارند. برای تعمیر مشکلاتی مانند روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن یا خاموش شدن ناگهانی آن و نظیر این مشکلات، اولین گامی که تکنسین تعمیر تلویزیون انجام دهد، عیب‌یابی است.

عیب یابی مهم‌ترین بخش در ارائه خدمات تعمیر تلویزیون در محل است چون تعیین کننده ادامه مسیری است که باید طی شود. هنر تعمیرکاران تلویزیون آچاره عیب یابی درست است که باعث می‌شود تلویزیون شما سریع و با ارزان‌ترین قیمت ممکن تعمیر شود.

مشکلات متداول در تعمیر تلویزیون

  1. نداشتن صدا یا تصویر یا هر دو
  2. روشن نشدن تلویزیون
  3. قطع شدن صدای تلویزیون
  4. روشن و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
  5. بهم ریختگی رنگ‌های تلویزیون
  6. پیکسلی شدن تصویر
  7. چشمک زدن ممتد چراغ پاور
  8. کم نور بودن صفحه نمایش تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی.
  9. تاخیر در روشن شدن تلویزیون.
  10. مشاهده خطوط عمودی یا افقی در صفحه نمایش.
  11. سیاه شدن بخشی از پیکسل‌های صفحه نمایش.
  12. قطع و وصل شدن تصویر
  13. شکستگی پنل ال سی دی بر اثر ضربه و فشار

بعضی از مشکلات در تمام دستگاه‌های تلویزیون شایع است و به یک برند و مدل خاصی اختصاص ندارد. عیب‌یابی تلویزیون در تشخیص زودهنگام مشکلات و رفع آن بسیار مهم است. اما قدر مسلم این است که نیاز به تخصص و مهارت دارد. تکنسین‌های تعمیر تلویزیون آچاره ماهرند و با مشاهده علائم و مشکلات به سرعت منشا نقص دستگاه را پیدا کرده و رفع می‌کنند. در ادامه به چند مشکل که بنا به گزارش تیم متخصصان سرویس تعمیر تلویزیون پرتکرارتر هستند  اشاره می‌کنیم

ظاهر شدن خطوط عمودی و افقی روی صفحه

ظاهر شدن خط افقی یا عمودی هنگام روشن کردن تلویزیون و یا در تمام مدتی که دستگاه روشن است ناشی از اختلال در پردازش تصویر دستگاه تلویزیون است. دلایل متفاوتی می‌تواند منجر به ظاهر شدن خطوط و ترک‌های روی صفحه نمایشگر تلویزیون شود. از جمله:

1. نقص فنی در پردازش اطلاعات تصویر دربرد T CON

تصاویر تلویزیون در دو مرحله پردازش شده و به نمایش درمی‌آید. در وهله اول مین برد تلویزیون پردازش اولیه تصاویر را انجام می‌دهد. اما در مرحله نهایی در برد تیکان انجام می‌شود که طی آن تصویر باید برای نمایش روی نمایشگر پردازش شود. چنانچه برد تیکان دچار ایراد و نقص شده باشد، پردازش تصاویر با اشکال مواجه شده و ما شاهد خطوطی روی صفحه تلویزیون خواهیم بود. در چنین شرایطی ممکن است برد تیکان قابل تعمیر نباشد و تعویض گردد.

2. آب‌خوردگی و ضربه دیدن فلت پنل تلویزیون

فلت پنل تلویزیون بسیار حساس و آسیب‌پذیر است. هر گونه ضربه و آب‌خوردگی می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری به این قطعه بزند. رطوبت می‌تواند موجب شوره‌ و سفیدک زدن این قطعه شود و این کابل ارتباطی را با مشکل مواجه نماید. در بسیاری از مواقع سولفاته شدن قطعات تعمیرکاران ما را ناگزیر به تعویض این قطعه می‌کند.

3. سوختگی پیکسل یا خرابی خازن

دو علت عمده در ایجاد خطوط روی صفحه تلویزیون سوختگی پیکسل‌ها است. ممکن است در قسمتی از سیستم پیکسل‌ها دچار سوختگی شده باشند و سیگنال‌های مربوطه را به درستی هدایت نکنند. به این ترتیب آن قسمت‌ از تصویر به شکل نقاط یا خطوط تاریک دیده شود. همچنین خرابی خازن‌های تلویزیون در بیشتر مواقع موجب بروز چنین مشکلاتی می‌شوند. متخصصین آچاره با باز کردن قاب تلویزیون خازن‌ها را نیز مورد بررسی قرار می‌دهند تا از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوند.

خرابی برد پاور، برد تیکان، فلت پنل تلویزیون همگی از عواملی هستند که موجب اختلال در نمایش تصویر می‌شوند. تکنسین‌های مجرب ما با بررسی و عیب‌یابی مشکل را شناسایی کرده و آن را رفع می‌کنند تا مجبور به پرداخت هزینه غیرضروری نشوید و تعمیر تلویزیون با کمترین هزینه ممکن انجام شود.

عدم هماهنگی تصویر و صدا

ناهماهنگی تصویر و صدا معمولا به اشکال مختلف اتفاق می‌افتد. ممکن است تصویر یا صدا با تاخیر پخش شود یا اینکه مرتبا اختلال در صدا وجود داشته باشد. مثلا اینکه صدا برای مدت کوتاهی قطع شده و یا ولوم صدا ضعیف شود. این عدم هماهنگی بنا به دلایل مختلفی بروز می‌کند:

1. به‌هم ریختگی تنظیمات دستگاه

ممکن است تنظیمات دستگاه دچار مشکل شده باشد. این مشکل در برندهای مختلف دستگاه تلویزیون اتفاق می‌افتد. در این صورت با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید مشکل را برطرف نمایید و نیازی به دریافت سرویس تعمیر تلویزیون در محل نیست.

2. اشکال در کارکرد اسپیکر و بلندگوها

ممکن است مشکل جزئی باشد و نیاز به تعمیرات تخصصی نباشد. با بررسی اتصالات و سوکت‌ها قطعی اسپیکر را چک کنید. ممکن است سوکت شل شده باشد و موجب قطع و وصل شدن مداوم صدا شود.

3. مشکلات مین برد در تعمیر تلویزیون

در مواقعی ممکن است این عدم هماهنگی تصویر و صدا به دلیل آسیب مین برد دستگاه باشد. برای تشخیص این موضوع باید از یک متخصص کمک بگیرید. در صورت عدم تعمیر این قطعه ممکن است آسیب‌های بیشتری به دستگاه وارد شده و هزینه هنگفتی را به شما تحمیل نماید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا