ساختمان و مسکن

کارهای رایگان برای انجام در واشنگتن

واشنگتن دی سی یک شهر جهان وطنی با میراث فرهنگی غنی است که دارای جاذبه های گردشگری زیادی برای افراد در هر سنی است و بهترین بخش این است که اکثر آنها رایگان هستند! شما می توانید بدون صرف هزینه ای ، در بسیاری از پارک ها ، گالری های هنری ، انبارها ، بناهای تاریخی و چیزهای دیگر کاوش کنید. در اینجا لیستی از برخی از کارهای رایگان برای انجام در واشنگتن آورده شده است.

باغ گیاهشناسی

باغ گیاهشناسی یکی از محبوب ترین جاذبه های رایگان در واشنگتن است. باغ گیاهشناسی مخزنی از گیاهان زنده است که یک باغ داخلی مدرن و جالب را با بیش از 4000 مناظر فصلی و گرمسیری و همچنین نیمه پوشش گیاهی به نمایش می گذارد. این مکان شگفت انگیز هیچ هزینه ورودی ندارد.

موزه نیروی دریایی

در موزه نیروی دریایی می توانید آثار مختلف دریایی ، تجهیزات کشتی باستانی و موارد دیگر را ببینید. برای بازدید از این موزه ، نیازی به هزینه کردن ندارید.

ایستگاه اتحادیه

Union Station با طراحی ساختاری خیره کننده ساخته شده است که خوشحالم از دیدن و قدردانی آن. علاوه بر این ، همچنین برای جذب بازدید کننده به فروشگاه ها و رستوران های زیادی مجهز شده است.

باغ وحش ملی

این باغ وحش لذت بخش ، که بخشی از موسسه اسمیتسونیان است ، بیش از 400 گونه مختلف از حیوانات دارد. پذیرش رایگان. در اینجا می توانید شیرهای دریایی ، پاندا های غول پیکر ، ببرها ، شیرها ، خرسها ، میمونها ، زرافه ها و موارد دیگر را ببینید. این بهترین مکان برای لذت بردن است پیشنهادات رایگان در واشنگتن.

تئاتر فورد

این تئاتر مهمی که در آن لینکلن کشته شده است یک سایت محبوب است و همچنین به عنوان یک تئاتر زنده فعالیت می کند. بازدید کنندگان می توانند با گپ کمی با راهنمای پارک ملی لذت ببرند و داستان جذاب قتل ابراهیم لینکلن را یاد بگیرند.

یادبود ایو جیما

این یادمان که با نام یادبود جنگ دریایی ایالات متحده نیز خوانده می شود ، برای سربازان کشتی ساخته شده است که جان خود را در جریان یکی از نبردهای مهم جنگ جهانی دوم یعنی نبرد ایو جیما فدا کردند.

کتابخانه کنگره

بزرگترین کتابخانه جهان حاوی بیش از 128 میلیون مورد است که شامل کتاب ها ، عکس های سه بعدی ، فیلم ها ، عکس ها ، آهنگ های موسیقی و نقشه ها است. گردشگران می توانند در كتابخانه گشت و گذار كنند ، از طریق نسخه های خطی با فناوری تبدیل صفحات حرکت كنند و دریابند كه چگونه بزرگترین فلاسفه آمریكا رانده شدند.

مرحله تخیل

از جمله فعالیت های رایگان در واشنگتن ، Imagination Stage یکی از بهترین مواردی است که می توانید در هنگام رویاهای خود در شهر لذت ببرید. سال در زمینه تولید نمایشنامه های معاصر و سنتی و همچنین دروس نمایش های تئاتری ، درام ، تئاتر موسیقی رقص و فیلم سازی برای کودکان در هر گروه سنی ارائه شده است.

دیوان عالی کشور

ساختمان SC تمام سال از دوشنبه تا جمعه افتتاح شده است. گردشگران می توانند در برنامه های آموزشی متعددی شرکت کنند ، گالری ها را گشت و گذار کنند و یک فیلم 25 دقیقه ای را در دیوان عالی تماشا کنند.

واشنگتن چیزهای زیادی برای ارائه رایگان دارد. همچنین می توانید از جزیره تئودور روزولت ، موزه S هولوکاست ، بنای یادبود واشنگتن ، کاخ سفید ، یادبود جانبازان کره و پارک لافایت دیدن کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا