کاهش هزینه های حمل و نقل بین المللی اقیانوس

[ad_1]

اگر کالاهایی را در سطح بین المللی حمل می کنید ، قطعاً علاقه دارید هزینه های حمل و نقل بین المللی اقیانوس خود را کاهش دهید.

بعضی اوقات ممکن است محموله های حمل و نقل بین المللی دریایی داشته باشید که به اندازه کافی برای پر کردن یک کانتینر حمل بار 20 یا 40 فوت اقیانوس نیست. چه کاری باید انجام دهید؟ آیا باید سفارش (های) را به عنوان حمل و نقل LCL ارسال کنید؟ بستگی دارد

این روزها همه ما می خواهیم پس انداز کنیم ، بنابراین از نظر اندازه و هزینه حمل و نقل ، یک نکته مهم که باید در نظر گرفته و محاسبه شود ، اصطلاحاً “نقطه محوری کانتینر” برای یک محموله کامل کانتینر (FCL) است. این حجم بیان شده در متر مکعب (CBM) از محصول است ، زیرا حمل و نقل در یک ظرف نیمه بارگذاری شده در واقع هزینه کمتری نسبت به سفارش به عنوان بار کمتر از ظرف (LCL) دارد.

به خصوص با نرخ بارگیری کامل کانتینر در حال حاضر کم ، و بسته به هزینه های تجاری برای بارهای کمتر بار کانتینر ، تکیه گاه می تواند تا 12-15 متر مکعب پایین باشد و در واقع هزینه آن بسیار کمتر از یک بار حمل LCL است. اطمینان حاصل کنید که تمام هزینه های مبدا و مقصد ، حمل و نقل انبار ، خشکی و غیره و هزینه های هر دو روش حمل و نقل را تحلیل و مقایسه کنید تا پس انداز واقعی خود را بدست آورید.

بیایید یک مثال ساده بگیریم –

  1. شما با کمتر از محموله های باری کانتینری ، نرخ حمل بار دریایی 70 دلار در هر متر مکعب در هر متر مکعب دارید.
  2. نرخ بارگیری کامل کانتینر در حال حاضر برای یک کانتینر 20 فوت از هنگ کنگ به لس آنجلس حدود 1200 دلار است (یک کانتینر 20 فوت 75 درصد ظرف 40 فوت است – در حال حاضر 1600 دلار همه در یک ظرف 40 فوت).

در این مثال ، فقط با استفاده از 17.2 CBM ، برای شما ارزان تر است که سفارش خود را به جای LCL به عنوان یک کانتینر کامل 20 فوت ارسال کنید ، به علاوه زمان حمل و نقل را برای چند روز فراهم کنید.

اگر محصول شما واقعا حجیم است ، همچنان می توانید 22.8 CBM را به عنوان LCL با کانتینر 40 فوت ارزان تر حمل کنید.

من به طور منظم سفارشات کم حجم را به عنوان یک ظرف کامل حمل می کردم تا ضمن کاهش زمان حمل و نقل ، هزینه ها را کاهش دهم. زمان حمل و نقل کم FCL در مقابل LCL به راحتی می تواند 3 یا 4 روز باشد ، که این امر همچنین بر هزینه حمل و نقل موجودی و در نتیجه هزینه های واقعی که برای فرود کاملاً شارژ می شود تأثیر می گذارد.

اگر از همه هزینه هایی که باید در نظر گرفته شوند مطمئن نیستید ، یا فقط می خواهید صورت حساب های ارائه دهندگان خدمات را بررسی کنید ، در صورت تمایل سندی را که چندی پیش در این زمینه جمع آوری کرده اید بررسی یا بارگیری کنید.

یکی دیگر از بهترین گزینه ها (اگر چندین تأمین کننده در همان منطقه عمومی از بندر خانه خود دارید) این است که می توانید برنامه “استاندارد حمل و نقل” را بهبود بخشید یا ایجاد کنید. سپس ، می توانید تعدادی سفارش را در ظروف بزرگتر مانند ظروف مکعب 40 فوت یا 45 فوت دسته بندی کنید.

اوه بله ، اگر کانتینرهای نیمه بارگیری شده را حمل می کنید ، اطمینان حاصل کنید که تامین کننده محصول را به درستی ذخیره کرده و آن را بیمه می کند تا از خسارت در حمل و نقل جلوگیری کند.

طرحی برای موفقیت! برنامه ریزی ضعیف می تواند منجر به بسیاری از سردردها و هزینه های غیرضروری شود. موفقیت بزرگ ، برنامه ریزی خوب شما را به دنبال خواهد داشت.

اگر به جزئیات یا توضیحات بیشتری نیاز دارید ، ما خوشحال خواهیم شد که با شما همکاری کنیم تا یک پیشنهاد یا RFP (درخواست پیشنهاد) را تهیه کنیم یا قیمت ها و فرآیندهای فعلی خود را برای بهبود بالقوه حسابرسی یا بررسی کنیم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا