کدام پلتفرم وردپرس را باید برای مجموعه شخصی خود انتخاب کنید؟

[ad_1]

وردپرس

اگر مانند من مشغول تجارت آنلاین هستید ، باید یک وبلاگ شخصی داشته باشید. من در مورد مزایای استفاده از یک وبلاگ شخصی نمی توانم به جزئیات بپردازم ، زیرا هدف از این مقاله ها کمک به شما برای انتخاب بستر مناسب برای وبلاگ خود ، برای کسانی است که قبلاً این سایت را ندارند.

دو نوع سیستم عامل برای انتخاب وجود دارد. اولین سکوی وبلاگ نویسی میزبان است که WordPress.com و Blogger.com محبوب ترین آنها هستند.

سیستم عامل های وبلاگ نویسی برای کاربران رایگان است و می توانید حسابی را تهیه کنید که دقیقاً در عرض چند دقیقه اطلاعات ساده را دنبال کند شما معمولاً با نام دامنه آنلاین خواهید بود: username.wordpress.com.

بنابراین مزایای WordPress.com قابل استفاده و ایجاد وبلاگ شما آسان است.

خبر بد برای بازاریابان این است که شما محدودیت هایی دارید ، شما تحت کنترل وردپرس هستید ، زیرا شما میزبان وبلاگ خود نیستید. شما نمی توانید هر چیزی را تغییر دهید ، افزونه های خود را نصب کنید. بدترین قسمت برای بازاریاب ها این است که WordPress.com به شما اجازه نمی دهد از هر نوع تبلیغات قرار دهید.

از طرف دیگر ، WordPress.org بستری است که باید خودتان آن را توسعه دهید. شما باید نام دامنه خود را بخرید (حدوداً 10 تا 10 دلار در سال یعنی GoDaddy) و حساب میزبانی خود را تهیه کنید (حدود 7 تا 12 دلار در ماه ، یعنی HostGator).

این بیشترین انعطاف پذیری و سفارشی سازی را به شما می دهد. شما می توانید تبلیغ کنید ، هر چیزی را که می خواهید تغییر دهید و هر افزونه مورد نظر خود را نصب کنید.

بنابراین ، در WordPress.org ، باید نام دامنه و هاستینگ را بپردازید. این تنها اشکال است. دیگر اینکه ایجاد حساب کاربری شما گیج کننده تر است. شما به مهارت های فنی احتیاج دارید ، اما نمی توانید آنها را به راحتی در مرکز راهنمایی وردپرس دریافت کنید.

بنابراین ، بهترین راه حل برای شما چیست؟

این چیزی است که شما باید با توجه به اهداف بلند مدت خود برای وبلاگ خود حل کنید. اگر می خواهید یک وبلاگ برای استفاده شخصی خود داشته باشید ، تا افکار خود را با دوستان و خانواده خود توزیع کنید ، یک وبلاگ رایگان در WordPress.com خوب خواهد بود.

اما اگر می خواهید از وبلاگ خود برای اهداف تجاری استفاده کنید ، یا مجبورید فرصت ها و محصولات خود را تبلیغ کنید ، انتخاب میزبانی وبلاگ مانند WordPress.org باید مانند سایر صاحبان مشاغل و بازاریابان انتخاب شما باشد.

آخرین نکته من برای شما ، اگر شما در مورد اینکه از چه نوع سکویی استفاده کنید مشخص نیست ، این است که ابتدا یک وبلاگ رایگان برای آموزش در WordPress.com راه اندازی کنید. این یک روش عالی برای شروع یادگیری نحوه استفاده از وردپرس است. با دستکاری ویژگی شروع کنید و آنچه در آنجا به دست می آورید را آزمایش کنید. شما می توانید یک وبلاگ را در هر منطقه ای که از آن لذت می برید شروع کنید. به عنوان مثال ، حتی اگر در مشاغل تک خطی کار می کنید ، می توانید وبلاگ آموزشی خود را در مورد سرگرمی خود شروع کنید ، بگذارید باغبانی بگوییم ، برای یادگیری نحوه وبلاگ نویسی و وردپرس.

پس از مدتی تصمیم گیری در مورد ماندن در WordPress.com یا تغییر روی WordPress.org برای شما راحت تر خواهد بود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا