کدام یک بهتر است برای ایجاد مشاغل کوچک خود: پینترست یا اینستاگرام؟

[ad_1]

دریابید که کاربران ایده آل برای سیستم عامل چیست و چگونه می دانید که آیا آنها مناسب برای رشد شغل شما هستند

سیستم عامل های تجسم رسانه های اجتماعی واقعاً نزد دو متخصص اصلی اینستاگرام و اینستاگرام و پینترست متعلق به فیس بوک فرو می روند.

آنها هر دو روش خود را برای نمایش تصاویر دارند و به کاربران اجازه می دهند عکسهای مورد نظر خود را گروه بندی کنند اما محدودیت هایی نیز دارند که ممکن است کاربران ایده آل را به سمت گزینه دیگر سوق دهد.

رشد کسب و کار خود با اینستاگرام ایده خوبی است اما Pinterest خاموش نیست.

جذابیت اصلی اینستاگرام عکس هایی است که گویا بی نظیر و حتی منصفانه هستند. پست های شرکت به ندرت موفق هستند ، و کاربران نمی خواهند روش های تبلیغاتی سنتی استفاده شده را ببینند.

Pinterest به کاربران امکان می دهد عکس هایی را از هر کجای اینترنت و روی سیستم عامل ترتیب دهند.

تصاویر اغلب بسیار جلا و حرفه ای هستند. سبک های تبلیغات سنتی نیز اغلب در این پلتفرم مانند نحوه پیاده سازی و پست های DIY مشاهده می شود.

جمعیت شناسی نقش بزرگی در تصمیم شما خواهد داشت. آیا محصول یا خدمات شما برای خانم ها مناسب تر است؟

اگر چنین است ، Pinterest برای شما مناسب است. آخرین آمار جمعیتی کاربران Pinterest نشان می دهد که زنان بیش از 70٪ از کاربران Pinterest را تشکیل می دهند.

پینترست همچنین جمعیتی محلی کمی قدیمی تر را به خود جلب می کند.

در مورد خدماتی که به بهترین وجه از طریق بحث ارتقا می یابند چطور؟ آیا شما یک سخنران هستید که می خواهید یک پست گفتگوی اخیر نشان داده و در مورد تجربه خود گفتگو ایجاد کنید؟

اینها شما را به عنوان کاندیدای ایده آل برای استفاده از اینستاگرام برای ارتقاء مشاغل کوچک خود تبدیل می کند.

به یاد داشته باشید که این مخاطب شکاف عادلانه ای بین مردان ، زنان و غرب در مقابل کاربران بین المللی است. آنها دوست دارند عکس ها و فیلم هایی از آنچه انجام می دهید را ببینید یا بصورت عملی بفروشید و دوست دارند پوستر را در صورت امکان از طریق بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

حساب های برتر اینستاگرام هویت اصلی برند شما نشان می دهد

آیا مایل به فروش اقلام از طریق پستی هستید که به صفحه آن در سایت شما با آن محصول یا خدمات پیوند می زند؟

اینستاگرام فقط به مکانی اجازه می دهد که کاربر بتواند کلیک کند. با IG شما یک لینک در بیوگرافی پروفایل خود دریافت می کنید. در حالی که با Pinterest ، می توانید از پست واقعی به عنوان تبلیغ سنتی پیوند دهید.

تفاوت بزرگ در این است که شما چگونه می خواهید تجربه مشتری خود را شروع کنید.

اگر آنها از سطح برند شما با شما شروع می کنند و قصد دارید از کل اکانت استفاده کنید تا اولین قدم برای تبدیل شما ایجاد شود ، اینستاگرام عالی است. برای هر چیزی که کاربر در سطح ارسال واقعی شروع کند ، Pinterest برای شما بهتر خواهد بود.

این چیزی است که می توانید برای آن برنامه ریزی کنید اگر قبلاً آنرا ندیده اید.

همانطور که تعریف کردید و به ارزیابی اطلاعات جمعیتی در تحلیل های خود ، به مشتری ایده آل خود نگاه کنید. اگر شما بصورت محلی یا حتی ملی با زنان سر و کار دارید و یک محصول را می فروشید ، Pinterest به وضوح بهترین انتخاب است.

اگر بازاریابی آنلاین شما در مورد ایجاد یک برند پیرامون تخصص شماست و سایت شما نه مهم است و نه جنسیت ، اینستاگرام بهتر عمل خواهد کرد.

اگر قادر به تعیین بهتر چه چیزی در خدمت شما نیستید ، همیشه می توانید هر دو را امتحان کنید!

داشتن توانایی ایجاد محتوای مناسب برای هر دو سیستم و مدیریت هر دو پروفایل بسیار عالی است.

اگر تصمیم دارید که از هر دو قاعده پایه استفاده کنید: Pinterest برای عکس هایی که باید ارائه دهید و Instagram برای عکس های ایجاد شده توسط آن تصاویر.

اگر لیستی از 10 مورد برتر با تصویر جلا را ایجاد می کنید ، می توانید از آن در اینستاگرام نیز استفاده کنید اما برای ایجاد تصویری که با این لیست مطابقت دارد ، بسیاری از فیلم ها و عکس های خود را دریافت می کنید!

به محض دیدن کشش بهتر به کسی ، می توانید تلاشهای خود را روی آن متمرکز کنید.

Pinterest برای بسیاری از شرکت ها ابزاری عالی است اما اگر کسب و کار شما مارک شما باشد و شهرت خود را بصورت آنلاین بسازید ، اینستاگرام انتخاب بهتری خواهد بود.

محتوای خود را تغییر دهید اما به یاد داشته باشید وقتی کاربران از شما پیروی می کنند ، آنها این کار را به یک دلیل انجام می دهند ، بنابراین از هویت اصلی مارک تجاری خود دور نشوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا