[ad_1]
کدهای کوپن همچنین به عنوان کد کوپن شناخته می شوند. آنها رشته های الفبایی هستند که بسیاری از خرده فروشان آنلاین از آنها برای ایجاد انگیزه در خریداران برای خرید از آنها استفاده می کنند. معمولاً از آن به عنوان یک استراتژی قدرتمند بازاریابی استفاده می شود. صرف نظر از این تخفیف ارائه شده توسط کد ممکن است برای یک یا چند محصول اعمال شود. در این مقاله به چگونگی عملکرد این ابزار بازاریابی خواهیم پرداخت. ادامه مطلب
کدهای کوپن چگونه کار می کنند؟
اول از همه توجه به این نکته ضروری است که کدهای کوپن تخفیفی را برای کاربر خود ارائه می دهند. این می تواند یک مقدار دلار ثابت یا درصدی از قیمت محصول باشد. جدا از این این کارگزار بازاریابی بسته بندی هدیه یا حمل و نقل رایگان را به خریداران ارائه می دهد. اساساً این استراتژی به خریداران دلیل جدی می دهد تا در مورد خرید یک محصول فکر کنند.
اگر از مایکروسافت سؤال کنید این ابزار تبلیغاتی از ترکیبی از حروف و اعداد تشکیل شده است. علاوه بر این هدف خاصی دارد. به عنوان مثال بازاریاب برای اجرای برنامه تعطیلات برای محصولات یا خدمات خاص می تواند یک کد تبلیغاتی را به شما نمایش دهد.
چرا کدهای کوپن کار می کنند
پس از صدور كد فروشگاه مشوق هاي خريداران براي خريداران فراهم مي شود. نکته خوب این است که این یک معامله سودآور است هم برای خریداران و هم برای فروشندگان یا بازرگانان. به عبارت دیگر مشتری محصول مورد نیاز را با تخفیف دریافت می کند و فروشگاه درآمد ایجاد می کند.
نکته عالی دیگر در مورد کد تبلیغی این است که می تواند برای مشتریان قدیمی و جدید بسیار عالی عمل کند. براساس گزارش های تحقیقاتی منتشر شده توسط مرکز مطالعات علوم اعصاب در دانشگاه فارغ التحصیل کلارم دلیل این امر این است که انگیزه ها تأثیر عمده ای بر تجربه خریداران دارند.
طبق تحقیقات انجام شده افراد هنگام دریافت کوپن از هدیه احساس خوشبختی می کنند. جدا از آن این مطالعه نشان می دهد که گیرنده های این کدها با افزایش فزاینده ای اکسی توسین مواجه هستند. این هورمون پشت خوشبختی شماست.
تلاشهای بازاریابی را کنترل کنید
اگر می خواهید نتایج تلاش های بازاریابی خود را پیگیری کنید کدهای کوپن می تواند یکی از موثرترین راه ها باشد. با استفاده از این ابزار می توانید تعیین کنید که سیستم عامل ها باعث ایجاد ترافیک زیادی می شوند یا به سطوح بالاتر تبدیل تبدیل می شوند. بیایید نگاه عمیق تری به این استراتژی بازاریابی داشته باشیم.
شناختن اثر بخشی از فعالیتهای بازاریابی برای بازاریابان آسان است. تمام آنچه آنها نیاز دارند اضافه کردن یک کد تبلیغاتی خاص به تبلیغات یا کمپین آنها است. در اینجا مهم است که به خاطر داشته باشید که لازم نیست برای ارائه تخفیف های مختلف برای کمپین های مختلف استفاده کنید.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای هر کمپین کد جدید دریافت کنید. به عنوان مثال می توانید نمادهای کمی متفاوت ایجاد کنید. ایده این است که یک آیکون مخصوص پلتفرم ایجاد شود تا هر آیکون برای توییتر فیس بوک و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مناسب باشد. از این گذشته چیز مناسب باید برای هدف یا بستر مناسب استفاده شود.
چرا باید حروف یا اعداد خاص را به یک تبلیغ خاص اختصاص دهید؟ در صورت انجام این کار می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید. در حقیقت این نمادها خریدار را ترغیب می کنند تا بر روی تبلیغ موجود در ایمیل یا فید رسانه های اجتماعی خود کلیک کند. با این کار امکان کلیک بر روی لینک افزایش می یابد. به عبارت دیگر نرخ کلیک به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
همچنین این امکان را به شما می دهد تا بازده سرمایه گذاری را برای تبلیغ خود در سیستم عامل های مختلف تحلیل و ضبط کنید. علاوه بر این اگر مشتری کد کوپن را وارد کند به آنها اطلاع می دهد که آگهی شما را در ایمیل یا فید رسانه های اجتماعی خود پیدا کرده اند. آنها در آینده به بررسی ایمیلهای تبلیغاتی شما برای پیشنهادهای مشابه ادامه خواهند داد.
چگونه از کدهای کوپن استفاده می کنید؟
پس از وارد کردن کد تبلیغی در هنگام پرداخت پذیرش خود را تأیید کرده و شرایط و ضوابط تبلیغ محصول را دنبال می کنید. بنابراین اگر نماد به عنوان مثال تخفیف 20 درصدی از قیمت محصول را ارائه دهد بدانید که در صورت عدم رسیدن به حداقل ممکن کار نخواهد کرد. همچنین می توانید الزامات را برای حذف محصولات یا مارک های خاص سفارشی کنید.
از چندین کد استفاده کنید
بسته به وب سایت خود می توانید بیش از یک مورد استفاده کنید کدهای کوپن. همه اینها به ترجیحات شما جوش می خورد. اگر می خواهید تصمیم بگیرید که چند پیشنهاد برای مشتریان خود ارائه دهید حتما بدانید که این معامله صرف نظر از تعداد پیشنهادی شما برای شما سودآور خواهد بود. پس از همه شما برای بدست آوردن سود این کارها را انجام می دهید.
انواع مختلف کد کوپن
امروزه می توانید انواع مختلفی از نمادهای ارائه شده توسط فروشندگان مختلف را پیدا کنید. اگرچه نمادهای زیادی برای انتخاب وجود دارد اما خواهید دید که این سه محبوب ترین هستند. بیایید در مورد آن بیشتر بدانیم
نمادهای عمومی: همانطور که از نام آن پیداست این نمادها برای عموم مردم باز است. این بدان معنی است که هرکسی که آن را پیدا کند می تواند از آن استفاده کند تا محصولات مورد نیاز خود را با قیمت کمتری خریداری کند. شرکتها معمولاً از آنها استفاده می کنند تا مشتریان جدید را فریب دهند و یا از خریداران موجود ترغیب کنند که برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردند.
شخصیت های خاص: معمولاً فروشگاه ها برای هدف قرار دادن نوع خاصی از افراد از شخصیت های خاص استفاده می کنند. معمولاً به مشتریان وفادار پیشنهاد می شود تا از فرصتهای خاص خرید مانند خریداران بار اول استفاده کنند. نکته خوب این است که این استراتژی خریداران جدید زیادی را به همراه دارد.
شمایل محدود شده است: همانطور که از نام آن پیداست یک کاربر واحد را هدف قرار داده و بیش از یک بار نمی توان از آن استفاده کرد. معمولاً وقتی به دلیل تأخیر در تحویل نارسا می شوند به عنوان عذرخواهی به مشتری خاص ارسال می شود. متشکرم به عنوان مثال هنگامی که یک خریدار 100 فروشگاه خود را خریداری می کند یک کد تبلیغاتی محدود از فروشگاه برای آنها ارسال می شود.
داستان کوتاه کوتاه این یک مقدمه بود کدهای کوپن دلایل ذکر شده توسط خرده فروشان. شما می توانید انواع استفاده را در سایت خود ارسال کنید تا از بهترین تلاش های بازاریابی خود نهایت استفاده را ببرید. امیدواریم که این مقاله مفید باشد.
اگر به کدهای کوپن علاقه دارید و می خواهید در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می کنیم ReallyBigSavings را بررسی کنید.
[ad_2]