بازرگانیبرترین های کسب و کار

کرایه ماشین لامبورگینی در کیش

اجاره لامبورگيني هوراکان در کیش

اجاره ی لامبورگيني در کیش  به صورت ساعتی،روزانه و ماهانه می باشد. این خودرو در رنگ نارنجی موجود بوده و به راحتی قابل کرایه است. بردن خودروی شخصی به جزیره کیش به دلیل مشکلات عبور از اسکله های متعدد، تقریباً غیر ممکن است. به همین دلیل کرایه خودرو در جزیره نیاز می شود. اجاره لامبورگيني در کیش بسیار آسان است. شما با پرداخت هزینه کم و مبلغی به عنوان ضمانت می توانید این خودرو را در اختیار داشته باشید.

ایران | باتری

چگونه در کیش لامبورگيني اجاره کنیم؟

برای اجاره ماشین لوکس در کیش نیاز به مراجعه حضوری شما نیست. شما می توانید با تماس ماشین مورد نیازتان را رزرو کنید. مراحل اجاره  لامبورگيني در زیر نام برده شده حتما مطالعه کنید.

  • تماس با شماره شرکت
  • اعلام تاریخ و تعداد روز اجاره ماشین
  • استعلام قیمت
  • ارسال پیش فاکتور در صورت تایید شما
  • ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو لامبورگيني در کیش و پرداخت ودیعه
  • تحویل خودروی مورد نظر در زمان و مکان درخواستی و امضای قرارداد طرفین

لامبورگيني در چه وضعیتی به شما تحویل می شود؟

  • خودرو به صورت کارواش شده و وضعیت ظاهری کاملا مناسب تحویل می شود.
  • میزان بنزین موجود در باک خودرو مشخص می شود و به همان میزان دریافت خواهد شد.
  • تمام خودروها فول ایربگ و از لحاظ فنی کاملا چک شده اند.
  • تحویل و دریافت ماشین در کیش به انتخاب شما در دفتر رنت کار ، فرودگاه کیش ، محل اقامت یا هر مکان که مایل باشید انجام می شود.

شرایط اجاره ماشین لامبورگيني در کیش

  شرایط اجاره لامبورگینی هوراکان در کیش شامل ضمانتی دریافتی برای خودرو و  بلوک شدن 300 هزار تومان نزد شرکت برای یک ماه برای چک کردن خلافی ماشین

 مدارک لازم برای اجاره خودرو لامبورگینی در کیش

  • کپی کارت شناسایی
  • گواهی نامه رانندگی
  • 3 تا 5 میلیون ودیعه نقدی
  • چک به مبلغ خودرو

قیمت اجاره لامبورگيني در کیش

هزینه اجاره لامبورگینی در کیش بسیار مناسب تر از سایر مناطق آزاد ایران نظیر ارس (تبریز)، اروند (اهواز و آبادان)، انزلی (رشت و انزلی) است. قیمت لامبورگینی هوراکان در کیش بسته شرایط متفاوت می باشد. قیمت اجاره لامبورگینی در کیش روزانه  20,040,000  تومان می باشد..بنزین مناسب برای لامبورگینی مطابق استاندارد های بنزین موتورهای جت هواپیما است. قیمت این بنزین ها در جزیره کیش هر لیتر آن 45 هزار تومان است. باک لامبورگینی گنجایش 80 لیتر را دارد.

نحوه رزرواجاره ماشین لامبورگيني در کیش

درصورت حضور در جزیره کیش می توانید به صورت تماس تلفنی خودرو را رزرو کنید.در غیر این صورت می توانید با حضور در دفتر مرکزی تهران و یا از طریق تماس لامبورگینی هوراکان خود را رزرو کنید. در ایام تعطیلات و شلوغی کیش لطفا 2 روز زودتر رزرو خودروی خود را انجام دهید.

توضیحات در مورد اجاره لامبورگینی هوراکان در کیش

لذت سفر به جزیره رویایی کیش را با در اختیار داشتن یک ماشین لوکس و فوق حرفه ای دوچندان کنید. اگر شما نیز به دنبال تجربه ای متفاوت از رانندگی سرشار از هیجان و سرعت می باشید، به شما اجاره لامبورگینی در کیش را پیشنهاد می کنیم. این اتومبیل خوش آب رنگ با طراحی خاص و منحصر بفرد خود که جز باکلاس ترین اتومبیل های اسپرت جهانی می باشد، طرفداران بسیاری در سطح جهان و بخصوص جوانان ایرانی دارد.

شاید برای شما هم جالب باشد که نوع سوخت لامبورگینی، مطابق با استاندارد های بنزین موتورهای جت هواپیما بوده که در کنار طراحی زیبای بدنه، دکوراسیون داخلی و موتورهای توربو، منجر به محبوبیت زیاد رنت لامبورگینی در کیش شده است.

شرایط کرایه لامبورگینی در کیش چیست؟

یکی از دغدغه های افراد پیش از سفر یا حتی در حین سفر به جزیره کیش، شرایط اجاره ماشین در کیش می باشد. پیش از هرچیزی این نوید را به شما می دهیم که جای هیچ نگرانی نیست و شما تنها با مراجعه به وب سایت و تنها با چند کلیک ساده می توانید اتومبیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای اجاره لامبورگینی در کیش شما نیاز به مراجعه حضوری نداشته و تنها با مراجعه به وب سایت یا تماس با مشاوران ما می توانید برای مدت زمان معین گزینه مورد نظر خود را رزرو کنید. در مجموعه ما یک گزینه جذاب برای شما در نظر گرفته شده است تا امکان رزرو اتومبیل مورد نظر خود را پیش از سفر در تاریخ مشخصی داشته باشید.

قیمت اجاره لامبورگینی در کیش

عوامل متعددی در تعیین قیمت اجاره خودرو موثر می باشد، به عنوان مثال از جمله عوامل موثر در قیمت رنت لامبورگینی در کیش می توان به تعداد روز، ساعت، تاریخ و مواردی از جمله اجاره اتومبیل با راننده یا بدون راننده اشاره کرد. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین خدمات با بالاترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار گردشگران و دوست داران این اتومبیل رویایی قرار دهیم.

دلایل انتخاب اجاره لامبورگینی هوراکان در کیش

لامبورگینی با طراحی منحصربفرد و حرفه ای خود به عنوان نمادی از سرعت و قدرت در بین اتومبیل های سری کوپه می باشد که لذت اتومبیل رانی حرفه ای را به شما هدیه خواهد داد. با توجه به شرایط گمرکی برای ورود خودرو های خارجی به داخل کشور و قیمت نهایی امکان تهیه خودروهای خارجی از جمله لامبورگینی برای درصد بسیار کمی از افراد جامعه میسر می باشد. اما ما با فراهم آوردن شرایط آسان برای اجاره خودرو در کیش، امکان لذت رانندگی با انواع اتومیبل های خارجی و در سطح جهانی را برای شما فراهم نموده ایم.

شما می توانید با سفر به زیباترین جزیره مرجانی خلیج فارس و اجاره لامبورگینی هوراکان در کیش خاطرات شیرینی را برای خود رقم بزنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید هوراکان نام یکی از گاوهای وحشی اسپانیایی که بر روی این خودرو گذاشته شده است که به معنی واقعی کلمه مفهوم زوایای تهاجمی را در طراحی این خودرو به نمایش گذاشته است. در ادامه با مشاهده عکس ماشین لامبورگینی در کیش و مشاهده طراحی زیبای این اتومبیل فوق حرفه ای به جذابیت این اتومبیل بیش از پیش واقف خواهید شد.

به عنوان مثال قرار گرفتن اگزوز های این اتومبیل در منتها علیه گوشه های این اتومبیل ابهت ویژه ای به آن داده است. طراحی منحصر بفرد چراغ های هوراکان که با بکار بردنLED های مثلثی، چهره‌ای دلهره‌آور برای این اتومبیل رقم زده است. ما امکان اجاره لامبورگینی هوراکان را برای شما گردشگران عزیز فراهم نموده ایم و تا شما نیز تجربه رانندگی با اتومبیل هایی در کلاس جهانی داشته باشید.

شرایط اجاره لامبورگینی در کیش

شرایط ضمانتی دریافت خودرو : 3 میلیون تومان نقد یا چک ضمانت به مبلغ خودرو +بلوکه شدن 300هزار تومان نزد ما برای یک ماه برای چک کردن خلافی ماشین

اجاره لامبورگینی  در کیش به صورت ساعتی،روزانه و ماهانه می باشد.

قیمت تا 3 ساعت به صورت ساعتی و در صورت گذشت بیش از 3 ساعت از زمان تحویل خودرو قیمت به صورت روزانه محاسبه می شود.

قیمت اجاره لامبورگینی در کیش

قیمت اجاره روزانه لامبورگینی هوراکان در جزیره کیش 9.000.000 تومان می باشد.

قیمت اجاره ساعتی لامبورگینی هوراکان در کیش بسته شرایط متفاوت می باشد و حداکثر تا 3 ساعت می باشد.

نحوه رزرو لامبورگینی در کیش

درصورت حضور در جزیره کیش می توانید به صورت حضوری رزرو کنید.

در غیر این صورت می توانید با تماس با شماره های درج شده در سایت به صورت تلفنی لامبورگینی هوراکان خود را رزرو کنید.

در ایام تعطیلات و شلوغی کیش لطفا 2 روز زودتر رزرو خودروی خود را انجام دهید.

ایران | باتری

ویژگی های اجاره لامبورگینی در کیش

5% تخفیف ویژه رزرو لامبورگینی هوراکان در جزیره زیبای کیش.

ترانسپروت رایگان و تحویل خودرو درب فرودگاه – رزرو ویلا در صورت نیاز و ترانسپورت رایگان شما تا محل ویلا.

درباره خودرو لامبورگینی

لامبورگینی هوراکان یکی از مدل‌های افرود محبوب خودروهای کمپانی لامبورگینی است.

اجاره لامبورگینی در کیش روزانه ۴۰ میلیون ناقابل!

لامبورگینی را شاید یکی از جذاب ترین خودروهای حال حاضر نه تنها در ایران بلکه در جهان دانست که بسیاری از افراد علاقه مند هستند حتی شاید برای یک ساعت هم بتوانند تجربه رانندگی با این خودرو را داشته باشند. اگر از عاشقان خودرو باشید کیش یکی از بهترین گزینه ها برای تجربه رانندگی با خودروهای مختلف اسپرت و لوکس است. حال اگر به دنبال خودرویی مانند لامبورگینی باشید نیز می‌توانید در کیش این تجربه را داشته باشید؛ تجربه ای که البته به شدت گران تمام می‌شود.

اجاره خودروی لامبورگینی هوراکان در کیش روزانه ۴۰ میلیون تومان خواهد بود. این در شرایطی است که خودرو را بدون راننده اجاره کنید. البته برای اجاره این خودرو ۵۰۰ میلیون تومان چک بین بانکی و همچنین مدارکی شامل گواهی نامه و کپی کارت شناسایی را نیز داشته باشید.

اگر ۴۰ میلیون تومان برای شما هزینه خیلی بالایی است می‌توانید این خودرو را به صورت ساعتی نیز با مبلغ ۸ میلیون تومان اجاره کنید. مبالغ اعلام شده به شدت عجیب به نظر می‌رسد اما هستند افرادی که به خاطر تجربه رانندگی با این خودرو یا ملاقات های خاص تن به پرداخت چنین هزینه هایی می‌زنند.

اجاره لامبورگینی در کیش ساعتی ۸ میلیون!

اجاره خودروی لامبورگینی هوراکان در کیش روزانه ۴۰ میلیون تومان خواهد بود. این در شرایطی است که خودرو را بدون راننده اجاره کنید. البته برای اجاره این خودرو ۵۰۰ میلیون تومان چک بین‌بانکی و همچنین مدارکی شامل گواهینامه و کپی کارت شناسایی را نیز داشته باشید. اگر ۴۰ میلیون تومان برای شما هزینه خیلی بالایی است، می‌توانید این خودرو را به‌صورت ساعتی نیز با مبلغ ۸ میلیون تومان اجاره کنید. مبالغ اعلام شده به‌شدت عجیب به‌نظر می‌رسد، اما هستند افرادی که به‌خاطر تجربه رانندگی با این خودرو یا ملاقات‌های خاص تن به پرداخت چنین هزینه‌هایی می‌زنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا