کسب درآمد آنلاین – چگونه می خواهیم در انجمن ها مخفی شوید

[ad_1]

کسب درآمد | کسب درآمد آنلاین

آیا می دانید روشی نادر اما سودآور برای کسب درآمد آنلاین؟ این یکی از روشهای نادیده گرفته شده توسط بازاریابان اینترنتی است اما این پتانسیل را دارد که حاشیه سود را افزایش دهد. این روش ، انجمن بازاریابی اینترنتی است.

بازاریابی انجمن های اینترنتی راهی عالی برای انتقال ترافیک به وب سایت شما است. بگذارید به شما نشان دهم چقدر راحت است.

میلیون ها فروم و تابلوی پیام در اینترنت وجود دارد و تنها کاری که باید انجام دهید اینست که تعدادی از آنها را پیدا کنید که به مکان شما می پردازند. در انجمن ثبت نام کنید و سپس از مهمترین تاکتیک بازاریابی انجمن استفاده کنید … سؤال کنید.

در مکالمات مداوم شرکت کنید اما هرگز سعی نکنید چیزی را در متن هر یک از پست های خود بفروشید. این امر شما را به عنوان اسپمر یا کوتوله طبقه بندی می کند و در بسیاری از موارد ممکن است از انجمن ها منع شوید. ملایم و مفید باشید ، در تالار گفتگو شرکت کنید و می فهمید که می توانید به راحتی و بدون هیچ احساس بدی به بازار عرضه کنید.

با پاسخ دادن به سؤالات ، ایجاد رابطه با اعضای انجمن را آغاز کنید. اگر این را نمی دانید ، کسب درآمد آنلاین تماماً در ایجاد روابط با مشتریان و مشتریان بالقوه است.

کاری که شما باید انجام دهید این است که بدون حضور در بازار ، بازاریابی برای اعضای انجمن انجام دهید. در حقیقت بسیار آسان است. برای این کار از یک پرونده امضا استفاده خواهید کرد. این یک متن است که در زیر همه پست های شما ظاهر می شود. فایلی ایجاد کنید که خوانندگان شما را به سمت وب سایت شما هدایت کند. یک کالای رایگان محصول مشکلی را به شما می دهد که فروم بستگی دارد.

به یاد داشته باشید ، سؤال کنید ، به سؤالات پاسخ دهید و هرگز سعی نکنید در متن پست های خود بفروشید. بگذارید پرونده امضای شما این کار را برای شما انجام دهد. اگر روابط را در یک تالار برقرار کنید ، پرونده امضای شما باعث ترافیک وب سایت شما می شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا