برترین های کسب و کارفناوری اطلاعات

کلاس سئو حضوری در تهران زیر نظر محسن کریمی

سئو مخفف چیست؟

کلمه‌ی SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است که می‌توان آن را به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته خود سئو هم در فارسی بسیار رایج شده و حتی گاهی ترکیب‌های اضافی و توصیفی و عبارات فعلی (مانند بهبود سئو، سئو کردن، سئو سازی) را نیز با آن می‌سازند و به‌کار می‌برند.

تعریف سئو و چند نکته درباره SEO

اگر چه به نظر نمی‌رسد تاکید بر اهمیت SEO چندان ضروری باشد،‌ اما بد نیست مروری به برخی آمارهای منتشر شده درباره موتورهای جستجو داشته باشیم‌.

طبیعی است که با توجه به روش اجرای تحقیق، آمار و ارقام ارائه شده توسط منابع مختلف، می‌توانند متفاوت باشند؛ بنابراین شاید بهتر باشد به جای تمرکز بر مقدار دقیق اعداد، بیشتر به مقیاس و اهمیت نسبی آنها توجه کنیم:

مردم جهان روزانه بین ۶ تا ۷ میلیارد بار از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

هفتاد تا هشتاد درصد جستجوگران، به لینک‌هایی که به صورت تبلیغ (با پرداخت پول) توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل، نمایش داده می‌شوند، نگاه نمی‌کنند.

کسی که از طریق کلیک کردن روی لینک در موتور جستجو وارد فضای آنلاین شما می‌شود، در مقایسه با کسی که شما برای بازاریابی به سراغ او رفته‌اید، برای تبدیل شدن به یک مشتری هزینه‌ی کمتری خواهد داشت.

امروزه یادگیری سئو میتواند درآمد زایی زیادی داشته باشد، چرا که با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش وبسایت ها، افراد در زمینه های مختلفی اقدام به ساخت سایت و کسب درآمد از آن هستند، پس میتوان نتیجه گرفت شما به عنوان یک سئوکار میتوانید با سئو کردن وبسایت خود و یا دیگران درآمد میلیونی در ماه داشته باشید.

ما در آموزشگاه تهران به عنوان اصلی ترین آموزشگاه سئو، همواره هنرجویان را با تمامی اصول و قواعد مربوط به سئو آشنا کرده و با صدور مدرک بین المللی افراد را قادر میسازیم تا با مدرک سئو اقدام به مهاجرت نمایند.

یکی از سوالاتی که برای علاقه مندان به یادگیری سئو پیش میاید این است که دوره سئو چیست؟ آموزشگاه سئو تهران دو نوع کلاس آموزشی بصورت کلاس عمومی و کلاس خصوصی سئو برگزار می کند، در هر دو کلاس سرفصل های دوره آموزش سئو یکی بوده و از نظر محتوایی تفاوتی وجود ندارد اما مسلما در کلاس خصوصی SEO زمان بیشتری برای رفع مشکل وجود خواهد داشت و کلاس خیلی سریعتر و بهتر جلو خواهد رفت.

قابل ذکر است تعداد افراد در کلاس های خصوصی ۱ تا ۲ نفر می باشد و در کلاس های عمومی سئو سایت حداقل ۳ نفر

مجتمع آموزشی در  زمینه یادگیری سئو سایت حرفه ای را برای هنرجویان فراهم کرده است و با در نظر گرفتن مدت زمان بالا برای آموزش کامل SEO و مدیریت سرچ کنسول، امکان انجام تمرین های مختلف در وب سایت های ساخته شده وجود خواهد داشت.

بهترین آموزشگاه سئو | تهران

دانشجویان پس از اتمام کلاس سئو بلااستثنا قادر خواهند بود سئو کامل یک وب سایت را انجام دهند. همچنین هنرجویان با شرکت در دوره حضوری سئو قارد به مطرح کردن سوالات خود و حل مشکلات خود در زمینه سئو خواهند بود.

تمامی مطالبی که با شرکت در کلاس های سئو به کارآموزان آموزش داده میشود مقدمه ای برای ورود به بازار کار و کسب درآمد بالا میباشد و ما کارآموزان را به صورت پروژه محور با اصول سئو آشنا میکنیم.

برای آموزش ۰ تا ۱۰۰ سئو شما نیازی به یش نیاز خاصی ندارید و میتوانید در دوره جامع سئو سایت تهران شرکت کنید و اصول و تکنیک سئو سایت را از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید.

ما در صفحه آموزش سئو تعدادی مطلب برای آموزش رایگان سئو قرار داده ایم تا شما بیشتر با این موضوع آشنا شوید و در صورتی که علاقه مند به یادگیری بیشتر بودید در کلاس سئو تهران شرکت کنید.

چطور میتوان برترین رتبه های گوگل را برای سایت شخصی و یا سایت مشتری تان رزرو کرد؟ چطور میتوان در ذهن کاربران گوگل حک شد و برندینگ سازی انجام داد؟ اگر میخواهید در کمتر از ۶ ماه سایت تان تضمینی را به صفحه اول گوگل بیاورید و با اصول سئو داخلی و خارجی به صورت صفر تا صد آشنا شوید.

دوره آموزش سئو و اصول محتوا نویسی برای گوگل سئو مخصوص سایت های ایرانی

شاید برایتان عجیب باشد که مگر سئو برای سایت های ایرانی و خارجی تفاوت دارد!

در جواب باید بهتون بگم که بله ۱۰۰% تفاوت دارد!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا