کلاهبرداری Herbalife – نیاز به دانستن حقیقت در مورد Herbalife دارید

Herbalife واقعاً یک شرکت جهانی با توزیع کنندگان در 65 کشور جهان است. اجازه ندهید این شماره با بررسی نکردن حقایق مربوط به کلاهبرداری Herbalife ، شما را فریب دهد.

خواب | سرمایه گذاری

کلاهبرداری Herbalife واقعی است و آنچه در زیر می آید خلاصه ای سریع از این است که چرا ممکن است بخواهید از این شرکت اجتناب کنید.

الف) همه تقلب ها شروع خود را دارند

در سال 1980 توسط مارك هیوز (كه در سن 44 سالگی درگذشت ، مصرف كننده مشتاق محصولات خود بود و بدن او با مقادیر قابل توجهی الكل و داروهای خواب آور پیدا شد) تاسیس شد ، هربلایف در حال حاضر بیش از 25 سال دارد و دارای 1.5 میلیون توزیع كننده در 65 كشور است.

خوب ، این آمار ثابت می کند که وعده های شرکت در مورد پتانسیل سود نامحدود و محصولات غذایی و مکمل در سطح جهانی قطعاً توجه چشم اندازهای بالقوه را جلب می کند. اما چه اتفاقی برای اکثر این مشتریان بالقوه می افتد وقتی که توزیع می شوند؟

ب) خشک جذب کنید

هنگام تبلیغ کلاهبرداری Herbalife ، نادیده گرفتن ویژگی های مثبت شرکت درست نیست ، بنابراین در اینجا موارد خوبی ذکر شده است:

  • هزینه راه اندازی کم – حدود 108 دلار برای Standard Opportunity Pack و 78 دلار یا بیشتر برای Small Pack
  • حداقل خطر
  • بدون تجربه لازم (این ویژگی برای بسیاری از افراد در Herbalife به فروش می رسد)

اکنون هزینه های ذکر شده در بالا آنچنان زیاد نیست. با این حال ، هنگامی که به یک توزیع کننده مستقل تبدیل می شوید ، برای خرید محصولات با ارزش هزاران دلار در یک یا دو ماه اول مطابق پیش فرض اساسی که فقط در عرض دو هفته به دلیل بزرگ بودن سود کسب خواهید کرد ، توسط بانی شما بمباران می شود. تقاضا برای محصولات این شرکت ، مشکلی نیست.

اشتباه ، یک مشکل بزرگ وجود دارد.

طبق گفته Herbalife ، متوسط ​​درآمد ماهانه توزیع کننده برای سال 2006 معادل 5،100 دلار در ماه بوده است و طبق آنچه اخیراً شنیده ام انتظار می رود که این میزان برای سال 2007 کاهش یابد. به نظر من این متوسط ​​برای گزارش مناسب است ، با این حال ، نگاهی به موارد زیر :

  • فقط حدود 1٪ از توزیع کنندگان Herbalife مسئول کسب بیش از 85٪ از ثروت شرکت هستند – به این معنی که تقریبا 99٪ از شرکت در حال مبارزه برای 15٪ باقی مانده از فروش است که اسکناس میلیارد دلاری امپراتوری Herbalife را تشکیل می دهد.

این درصدی نیست که بخواهید هنگام بررسی یک شرکت بازاریابی چند سطحی مشاهده کنید. بعلاوه:

  • محصولات Herbalife به طور متوسط ​​30٪ بیشتر از همان محصول با همان مواد ، دقیقاً با نام دیگر ، در بیشتر فروشگاه های مواد غذایی به فروش می رسد.

این یعنی چی؟ این بدان معنی است که عرضه و تقاضا از پنجره بیرون می رود و پول سرمایه گذاری شده شما نیز همین طور است. هیچ کس هزینه های یک طرفه دیکته شده توسط شرکت را پرداخت نمی کند مگر اینکه اینگونه باشد نه برای بسیاری از محصولات رقابتی و ارزان قیمت شناخته شده است. در نتیجه فروش زیادی نخواهد داشت.

ج) تصویر بزرگتر

اگرچه من و بسیاری دیگر اعتقاد داریم کلاهبرداری Herbalife واقعی است ، اما من اعتراف می کنم که طرح جبران خسارت بسیار پاداش آور است. این هزینه برای کسانی که همراه با افرادی که در آن ثبت نام می کنند می توانند مقادیر گسترده ای از محصولات را بفروشند تا سود ناچیز هر محصول را جبران کنند ، سودآور است.

برای هر کسی که علاقه ای به کلاهبرداری Herbalife نداشته باشد ، سعی کنید بلافاصله شرکتی را بیابید که به شما برای فروش شما پاداش می دهد ، بدون اینکه مجبور شوید چیزی را به مراقبت خود بدهید.

موفقیت مالی بسیار سریع

کلاهبرداری Herbalife واقعی است ، مانند آفت از آن اجتناب کنید. مهم نیست که شما چه محصولات یا نرم افزاری را برای تبلیغ انتخاب می کنید ، اولین کلید موفقیت مالی فوق العاده آنلاین تسلط بر استراتژی های موثر بازاریابی است. یک راهنما می تواند در انجام این کار به شما کمک کند ، بنابراین همیشه مراقب یکی از آنها باشید.

هنگامی که بدانید چگونه می توانید به طور موثر در بازار بازاریابی کنید و به محصولی که بازاریابی می کنید ایمان داشته باشید ، کاملاً موفق خواهید شد!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا