کلید واژه Helper Tool ارائه شده ، برداشت های بسیار متورم و ترافیک جعلی

[ad_1]

بازی

وب سایت هایی که وابستگی زیادی به ترافیک موتورهای جستجو دارند ، برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر خود به تحقیقات دقیق کلمات کلیدی بستگی دارند. این که آیا اطلاعات بدست آمده برای تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک استفاده می شود ، سئو یا تبلیغات برتر خارج از موضوع. به بیان ساده ، اگر می خواهید از ترافیک جستجوی خود سوit استفاده کنید ، به اطلاعات دقیق تعداد جستجوهای انجام شده برای هر کلمه کلیدی خاص نیاز دارید.

برخی از شرکت ها تحقیقات کلید واژه ها را با یک شرکت متخصص قرارداد می گیرند در حالی که برخی دیگر آنها را به صورت داخلی پردازش می کنند. صرف نظر از اینکه چه کسی جستجو را انجام می دهد ، تعداد زیادی از افراد از اطلاعات ارائه شده از طریق کلمه کلیدی کمکی به عنوان مبنای پروژه استفاده می کنند. مدتی است که می بینم که داده های ارائه شده در مقدمه غالباً تقویت می شوند ، خصوصاً کلمات کلیدی اصلی. من برای اطمینان از صحت سوicion ظن خود و درک میزان مشکل ، اخیراً آزمایشاتی را برای اطمینان از صحت بیانیه های سرمقاله انجام داده ام. نتایج تاکنون بیش از آن چیزی است که انتظار داشتم.

تحقیقات سئو

حدود یک سال پیش ، یک وب سایت جدید ایجاد کردم که روی سیستم های تلفنی VoIP (www.ip-phone-system.co.uk) تمرکز داشت. این سایت برای رتبه بندی بالا در یاهو برای عبارت جستجو “سیستم تلفن” و تعدادی دیگر از عبارات کلیدی ایجاد شده است. براساس یک مقدمه ، اصطلاح “سیستم تلفنی” فقط در انگلیس ماهانه 350،066 جستجو انجام می شود. این سایت در حال حاضر در صفحه اول نتایج در Yahoo.com و در بین سه سایت برتر فقط برای جستجوی Yahoo در انگلستان است.

با یک ابزار کلمه کلیدی که گزارش می دهد تعداد زیادی جستجو و قرارگیری وب سایت ، شما انتظار دارید که سایت تعداد زیادی بازدید کننده داشته باشد. به سادگی اتفاق نمی افتد. به عنوان مثال ، طی دو ماه گذشته ، این سایت تنها سه بار از افرادی که به دنبال “سیستم تلفن” هستند ، بازدید کرده است.

این تست غیرقابل لمس است زیرا بیشتر جستجوهای سیستم تلفن را می توان روی موتور دیگری انجام داد که MSN از آن نتیجه می گیرد. اما باید قبول کنید که احتمال آن خیلی زیاد نیست. به خصوص هنگامی که به رتبه بندی “سیستم تلفنی” MSN در میان سه کشور برتر فکر می کنید.

ابزار کلمات کلیدی ارائه شده نتایج خود را از طریق منابع مختلف ، با یاهو و MSN بیشترین تعداد ترافیک را به دست می آورد. این سایت دارای تعداد زیادی از سه لیست اول عباراتی است که منجر به ترافیک به ظاهر زیاد مانند IP Phone ، Business Phone System ، Office Phone System و غیره می شود ، با این وجود فقط بازدیدکنندگان بسیار کمی دارند.

ترافیک جعلی

بنابراین چه عواملی باعث می شود که ابزار نمایش ها را باد کند؟ نمی توانم به طور قطعی بگویم اما به طور قطع می توانم برخی از مواردی را که به طور بالقوه می توانند تأثیر زیادی بگذارند ، نام ببرم. من همچنین سعی خواهم کرد عبارتی را در اینجا جمع کنم و این پدیده را “ترافیک جعلی” بنامم ، که به معنای صرفاً ترافیک جعلی یا جستجوهای انجام شده به دلایلی غیر از علاقه واقعی به یافتن سایت مرتبط با کلمات کلیدی خاص است. من به شدت معتقدم که هر دو مثال زیر بر داده های سرمقاله تأثیر می گذارند و به ترافیک جعلی کمک می کنند.

1. راهنمای تأیید سایت سئو

افراد به طور دستی نتایج جستجو را بررسی می کنند تا از قرارگیری وب سایت ها مطمئن شوند. اصطلاحات جستجو که به عنوان تئوری با بازده بالا شناخته می شوند ، افراد بیشتری را به سمت بهینه سازی سوق می دهد و بنابراین افراد بیشتری سایت های خود را به صورت دستی بررسی می کنند. افراد بیشتری که سایت های خود را به طور دستی چک می کنند باعث تورم برداشت (بازدید تقلبی) می شوند. این خود پایدار است. هرچه افراد بیشتر نتایج را بررسی کنند ، تعداد نمایشهای بیشتری باعث می شود افراد بیشتر این عبارت را هدف قرار دهند ، سایت های خود را به صورت دستی بررسی کنند و غیره

من مطمئن هستم که این موضوع بر روی ابزار پیشنهادی کلمات کلیدی به اندازه کافی تأثیرگذار است که بسیاری از سایتها به دنبال ترافیک جعلی هستند. من همچنین فکر می کنم این بزرگترین عامل در ایجاد ترافیک شبح است. بسیاری از مدیران وب سایت ها هر روز و به طور دستی رتبه بندی خود را بررسی می کنند.

صفحات تولید خودکار گروه بندی شده از SERP (صفحات نتیجه موتور جستجو)

سایت های هرزنامه محتوای غنی از کلمات کلیدی را از SERP جمع آوری می کنند. این سایت ها به طور خودکار موتورهای جستجوی خود را از نظر مرتب سازی بر اساس کلمات کلیدی مورد جستجو قرار می دهند (احتمالاً از طریق ابزار پیشنهاد کلمات کلیدی ارائه شده جستجو می شود). سایت ها به طور خودکار صفحات نتایج را برای موتورهای جستجو کپی می کنند که تمرکز زیادی روی کلمات کلیدی دارند. این سایت ها اغلب به طور خودکار ده ها هزار صفحه ایجاد می کنند که همه آنها بر تعداد خاصی از تغییرات کلمات کلیدی متمرکز هستند. این صفحات غنی از کلمات کلیدی معمولاً در اعماق سایت دفن می شوند زیرا برای بازدیدکنندگان انسانی هیچ ارزشی ندارند. هر صفحه با استفاده از متن لنگر غنی پیوند داده می شود و سپس پیوند از طریق پیوند متنی متعارف به یکی از صفحات اصلی منتقل می شود.

ایده پشت این ترفند SEO تولید ساده مقادیر زیادی از محتوای بهینه شده است که به روشی مطلوب بهم متصل شده باشد. برخی از برنامه هایی که به این نوع اقدامات می روند می توانند بسیار هوشمندانه باشند ، در حالی که برخی دیگر در واقع بسیار اساسی هستند. مشکل در واقع این است که هر صفحه ایجاد شده یا ایجاد شده برای این مسئله بر داده های ویرایشگر تأثیر می گذارد ، مگر اینکه برنامه نویس از کلید API استفاده کند (که بعید به نظر می رسد).

نتیجه

این برای من بسیار نگران کننده است زیرا افراد زیادی باید کاملاً به کمپین های جستجوی کلمات کلیدی در داده های پیش زمینه اعتماد کنند. این ممکن است باعث شود که کل کار بازاریابی آنها بیش از Phantom Traffic نباشد. بنابراین برای جلوگیری از عبارات هدف که عمدتا از ترافیک جعلی تشکیل شده اند ، چه کاری می توان انجام داد؟

خوب ، اول از همه ، استفاده از ترکیبی از منابع داده عاقلانه است. Wordtracker داده های مشابه مقدمه را ارائه می دهد اما از منابع مختلف جمع آوری شده است. گاهی اوقات مقایسه بین دو منبع داده می تواند ترافیک جعلی را برجسته کند. اگر کلمات کلیدی را با تعداد زیادی برداشت مشاهده کردید ، فقط از خود بپرسید که آیا قابل باور هستند. عقل سلیم می تواند کمک زیادی به این بازی کند.

من شخصاً همیشه به مشتریان توصیه کرده ام که ابتدا عبارات زیر کلمه کلیدی را هدف قرار دهند و پس از رسیدن به رتبه بندی ، روی عبارت زیر کلیدواژه بعدی تمرکز کنند. اگر عبارات زیر کلید واژه کلیدی را که شامل کلمات کلیدی اصلی هستند را هوشمندانه شناسایی کنید ، همزمان کلمه کلیدی را بهینه می کنید.

مثال

یک مثال خوب برای این کلمه فرعی اصلی ، “طراحی وب منچستر” است. شرکتی که در آن کار می کنم در حال حاضر در صفحه اول موتورهای جستجوی اصلی برای این اصطلاح ذکر شده است. عبارت کلمه کلیدی “طراحی وب” است و همچنین به طور همزمان در حال بهبود است زیرا کلمات در “طراحی وب در منچستر” است (ما در حال حاضر در یاهو انگلستان یازدهم هستیم برای عبارت جستجو “طراحی وب”). عبارت جستجو “طراحی وب منچستر” نیز یکی از بهترین کلمات کلیدی است که بسیار هدفمند است. هرکسی که این اصطلاح را جستجو می کند ، به طور خاص به طراحی وب در منطقه منچستر علاقه مند است.

پیشرفت در این راه فواید بسیاری دارد. اول و مهمترین ، عبارات زیر کلید باید کمتر تحت تأثیر Phantom Traffic قرار بگیرند و تعداد بازدیدهایی که مشاهده می کنید باید با تعداد جستجوهای واقعی انجام شده مشابه باشد. بندهای فرعی کمتر قابل رقابت هستند و افراد کمتری به طور خاص آنها را بهینه می کنند (با این حال ، همیشه اینطور نیست). بنابراین دسترسی به سایت تولید کننده ترافیک راحت تر و سریعتر و در نتیجه ROI سریعتر است.

هنگامی که برای کلیدواژه های اصلی اصلی خود بهینه شوید ، برای رتبه بندی مناسب کلمات کلیدی اصلی کافی است. اگر کلمه کلیدی به شدت تحت تأثیر ترافیک Phantom قرار گیرد ، این کمپین در واقع ترافیک هدفمندی را به همراه خواهد آورد و در نتیجه درد و تلاش بیهوده تری را به همراه خواهد داشت.

مزیت دیگر این است که عبارات زیر کلید در بیشتر اوقات بیشتر هدفمند هستند و ترافیکی که ایجاد می کنند تمایل به تبدیل بهتر دارند. من شخصاً این را بارها و بارها دیده ام. سایتهایی که بازدید کمی دارند اما 1/3 نرخ تبدیل دارند زیرا ترافیکی که دریافت می کنند عبارات اصلی با کلید واژه اصلی بسیار هدفمند هستند. این وب سایت ها اغلب منجر به سایت هایی می شوند که ده برابر بیشتر از کلمات کلیدی اصلی بازدید می کنند. همه چیز به جزئیات برمی گردد اما آنچه برای برخی مفید است ممکن است برای شما مفید نباشد. همانطور که قبلاً گفته شد ، عقل سلیم در این بازی تا حد زیادی پیش می رود. فقط درگیر تعقیب ترافیک جعلی نباشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا