بازرگانی

کولر گازی آکس | کولر گازی آکس ساخت کجاست |کولر گازی آکس +خرید | کولر گازی آکس +قیمت

ویژگی های منحصر به فرد کولر گازی ایکس آنچه باعث شده به عنوان یکی از بهترین کولرهای گازی در ایران شناخته شود ، مقاومت بسیار بالا در بدنه و قطعات ، مصرف کم انرژی ، تنوع بسیار زیاد با زیبایی چشمگیر ، سازگاری با تمام محیط ها و … علاوه بر این کشور سازنده این محصول کشور چین است.

کولر گازی همانطور که از نام آن پیداست وظیفه خنک سازی محیط را بر عهده دارد. این دستگاه دمای محیط خانه شما را مطابق میل شما در آب و هوای سرد و گرم تنظیم می کند. کولر گازی AX عملکرد خنک کننده همان وسایل برودتی دیگر مانند یخچال ها را دارد. تنها تفاوت در این است که کولر گازی دمای اتاق مورد نظر را تثبیت کرده و تا حد دلخواه خنک می شود.

همانطور که گفتم ، تهویه مطبوع ، مانند سایر لوازم خانگی ، اجزایی دارد که هر کدام وظیفه خود را انجام می دهند ، در زیر تمام آنها را به طور کامل نقل می کنیم.

اول ، برای درک بهتر تهویه مطبوع AX ، آن را در دو دسته تهویه مطبوع یک تکه AX و تهویه مطبوع دو قطعه AX قرار می دهیم. کولرهای گازی دو تکه ، همانطور که مشخص است ، مانند کولرهای گازی اسپلیت در داخل و خارج محیط قرار دارند.

اما کولرهای گازی یک تکه فقط یک پنل دارند ، مانند پنل های قابل حمل و پنجره.

در واقع کولرهای گازی از نظر رطوبت می توانند هوای داخل خانه را تغییر دهند. کولر گازی Axe هوای گرم و دلپذیر را جایگزین هوای گرم داخلی می کند.

اجزای تبر تهویه مطبوع

اجزای تهویه مطبوع AX: این قطعات بسته به یک پارچه یا دو تکه بودن به پانل های بیرونی و پانل های داخلی تقسیم می شوند.

قطعات پانل تهویه مطبوع داخلی: فن خنک کننده ، فیلتر هوا ، شیر و …

اجرای پانل تهویه مطبوع خارجی: کمپرسور ، کابینت کند ، شیر انبساط و فن

ما به طور خلاصه عملکرد هر یک از این م componentsلفه ها را ذکر می کنیم.

کولر گازی ایکس

همه کولرهای گازی دارای ماده ای به نام مبرد هستند که به معنای مبرد است. این گاز عملکرد جذب هوای گرم از محیط و تبدیل آن به هوای سرد را دارد. در واقع این یک مایع و یک گاز است و در صورت ترکیب با سایر اجزا مانند کمپرسورها و اواپراتورها باعث خنک شدن محیط می شود.

کمپرسور کولر گازی ایکس وظیفه شما چیست؟

کمپرسور تهویه مطبوع AX چه کاری انجام می دهد: همانطور که گفته شد ، کمپرسور متعلق به پانل خارجی تهویه مطبوع است. کمپرسور موتور کولر است و به آن قلب تهویه هوا نیز گفته می شود.

این دستگاه کار خود را با کشیدن گاز و فشرده سازی آن انجام می دهد و سپس آن را با فشار زیاد به کندانسور می فرستد. در واقع کمپرسور مهمترین جز of کولر است و اندازه آن به ظرفیت آن بستگی دارد.

برخی از کمپرسورهای با ظرفیت بالا چنان قدرتمند هستند که می توانند در کمترین زمان ممکن هوای گرم را به هوای سرد تبدیل کنند. کمپرسورها انواع مختلفی دارند اما بسته به نوع آنها از نوع قدرتمند در مناطق گرمسیری استفاده می کنند. کمپرسورها دارای محافظ هستند تا در هنگام نوسانات برق مشکلی نداشته باشند.

پنکه کولر گازی ایکس وظیفه شما چیست؟

عملکرد فن گاز Axe چیست: این جز component همان دو جز components قبلی صفحه خارجی است. فن خارجی کولر گازی یک فن ساده و معمولی است که دارای سه یا چهار پره است که وظیفه آزاد سازی گرمای تولید شده توسط کمپرسور را بر عهده دارد.

در واقع اگر گرمای تولید شده توسط موتور کولر گازی به بیرون هدایت نشود و موتور برای مدت طولانی گرم بماند ، سیستم کولر کاملاً می سوزد و از کار می افتد. در واقع وظیفه اصلی فن تهویه مطبوع خنک سازی موتور است.

هنگامی که عملکرد تهویه مطبوع مطلوب نیست و فکر می کنید مشکل از کمپرسور است ، باید جزئیات بیشتری را بررسی کنید ، زیرا ممکن است به علت عوامل دیگر مانند پوسیدگی و قطع سیم ها یا نقص صفحه و استارتر باشد. تهویه مطبوع

تهویه مطبوع یکی از مهمترین وسایلی است که در تابستان و زمستان برای خنک سازی اتاق و در زمستان برای گرم شدن مورد استفاده قرار می گیرد.

فن کولر گازی تبر

پنکه کولر گازی ایکس وظیفه شما چیست؟

عملکرد فن خنک کننده تهویه مطبوع AX چیست: در پانل داخلی کولرهای گازی ، یک فن خنک کننده وجود دارد که هوای گرم اتاق و تمام آلاینده های محیط را جذب می کند و آنها را به بیرون هدایت می کند.

کولرهای گازی این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از دوام بالاتری نیز برخوردار هستند. فن های خنک کننده کولرهای گازی به موتوری متصل شده اند که می تواند به صورت دستی کنترل شود.در واقع وقتی دمای کولر را با کنترل از راه دور تنظیم می کنید ، سرعتی که تغییر می کند سرعت فن است.

اپراتور کولر گازی ایکس وظیفه شما چیست؟

عملکرد اواپراتور تهویه مطبوع Ax: نام دیگر این دستگاه سیم پیچ خنک کننده است که یکی از اجزای صفحه داخلی کولرهای گازی است. اواپراتور از مس ساخته شده و مدور است و با روکش آلومینیومی پوشانده شده است.

همانطور که گفتیم هوای گرم داخلی توسط یک فن به بیرون هدایت می شود. با بیرون آمدن هوای گرم ، از اواپراتور عبور می کند که باعث خنک شدن اتاق می شود. هوای گرم چندین بار توسط فن مکش می شود و هنگام عبور از اواپراتور محیط را خنک می کند و این فرایند در هنگام استفاده از کولر چند بار تکرار می شود.

عملکرد فیلتر هوا کولر گازی ایکس چطور است ؟

فیلتر هوا کولر X چگونه کار می کند؟ فیلتر هوا کولرهای گازی در واقع یکی از مهمترین قسمتهای صفحه داخلی یخچال است. در واقع فیلتر هوا تمام ذرات آلودگی محیط را از بین می برد و هوا را تمیز می کند.

وقتی فن هوای گرم را به داخل اتاق می کشد ، آن هوا ابتدا از فیلتر عبور کرده و سپس در اواپراتور قرار می گیرد. فیلترهای هوا در داخل کولر گازی هر زمان کولر گازی استفاده شود کثیف می شوند و باید تمیز شوند و در صورت بی کیفیت بودن ، خراب می شوند و باید تعویض شوند.

دروازه کولر گازی ایکس چطوره

شیر کولر گازی Axe چیست؟ هوای سردی که از یخچال خارج می شود از طریق شیر وارد اتاق شده و پخش می شود. میزان این هوای سرد را می توان با استفاده از کولر گازی از راه دور تنظیم کرد.

یا اگر می خواهید فقط بخشی از اتاق را خنک کنید ، می توانید شیر تهویه هوا را در یک موقعیت ثابت قرار دهید. شیر عمودی کولرهای گازی نیز به صورت دستی کار می کند و نیازی به کولر از راه دور نیست ، به راحتی می توانید آن را با دست تنظیم کنید.

شیر تهویه مطبوع تبر

کولر گازی ایکس ساختمان کجاست؟

تهویه مطبوع X از کجا ساخته می شود؟ در زمینه ساخت و طراحی واحدهای تهویه مطبوع ، شرکت aux فعالیت های مختلفی را انجام می دهد که مبتنی بر بالاترین فناوری در جهان و بر اساس محصولات مدرن و کاربردی است.

کولرهای گازی AX از نظر تهویه و کیفیت خوب بسیار مهم هستند و می توانند هوای سرد و گرم را نیز تأمین کنند ، در واقع این شرکت با توجه به آخرین فن آوری ها و استانداردهای روز دنیا با بالاترین کیفیت محصولات را تولید می کند. او انجام می دهد کولرهای گازی اوکس ساخت کشور چین هستند و ظرفیت ها و ظرفیت های مختلفی دارند. در زمینه تولید کولرهای گازی شرکت های زیادی با این شرکت در حال رقابت هستند.

انواع مدل های کولر گازی تبر

انواع مدل های کولر گازی AX: کولرهای گازی این مارک مانند سایر مارک ها انواع مختلفی دارند که به روشی عادی و با اینورتر تولید می شوند.

از جمله یخچالهای گازی این برند: یخچال گازی AX ، مدل پنجره ، یخچال گازی AX ، مدل دو تکه یا اسپلیت ، یخچال گازی AX ، مدل قابل حمل یا قابل حمل و مدل ثابت گاز AX.

پنجره یخچال گازی مدل X:

کولرهای گازی پنجره ای بسیار متداول و آسان نصب می شوند. این کولرهای گازی برای نصب فقط به یک محفظه احتیاج دارند و بخشی از قسمتهای زیادی هستند ، در واقع می توان گفت به طور کلی این کولرها به دو قسمت تقسیم می شوند.

یک قسمت هوای گرم را به بیرون هدایت می کند و قسمت دیگر که داخل اتاق است ، اتاق را خنک می کند. کولرهای گازی پنجره ای کمپانی Aux را می توان به صورت دستی ، از راه دور و با لمس تنظیم کرد. کولرهای گازی پنجره ای عمدتا در محیط های کوچک استفاده می شوند.

کولر گازی دو تکه یا اسپلیت:

این نوع کولر به دلیل طراحی زیبا و مدرن و ویژگی های منحصر به فرد از محبوبیت بالایی برخوردار است. کولرهای گازی اسپلیت همانطور که همه می دانیم از دو قسمت تشکیل شده اند ، یکی داخلی و دیگری قسمت خارجی. با توجه به ترموستات مورد استفاده در این نوع کولر ، به طور خودکار در درجه مورد نظر تنظیم می شوند.

کولر گازی اسپلیت اوکس در دو مدل معمولی و اینورتر تولید می شود. فناوری مورد استفاده در کولرهای گازی اینورتر اسپلیت به گونه ای است که همه مشتریان را راضی نگه می دارد و همچنان مورد توجه قرار می گیرد.

این برند به دلیل کیفیت و زیبایی بالای محصولات خود از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در واقع نحوه کار آن اینگونه است ، وقتی دمای محیط به دمای مطلوب می رسد ، دیگر نیازی به خاموش شدن سیستم تهویه هوا نیست ، سرعت موتور به طور خودکار کاهش می یابد و پس از مدتی و تغییر هوا ، تهویه مطبوع دوباره شروع به کار می کند. به همین دلیل از برق کمتری استفاده می کند.

این نوع کولر گازی نسبت به سایر کولرهای گازی نسبتاً گران تر است اما وقتی قبض های برق خود را بررسی می کنید ، می بینید که هزینه انجام شده قابل استرداد است.

شیر تهویه مطبوع تبر

تهویه مطبوع قابل حمل یا قابل حمل X:

این نوع کولرها بخشی از یک قطعه هستند. این کولرها دارای چرخ هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند و نیازی به نصب ندارند. مدلهای تهویه مطبوع قابل حمل در مکانهایی که امکان نصب واحدهای تهویه مطبوع وجود ندارد بسیار مناسب هستند.

این کولرها از مزایای باورنکردنی برخوردار هستند از جمله:

کنترل از راه دور ، نمایشگر LCD ، فیلتر قابل شستشو ، تنظیم حجم کم و دور موتور اختیاری است.

تهویه مطبوع مستقل: در واقع بسیاری از افراد کولر گازی قابل حمل را با کولر گازی عمودی اشتباه می گیرند. اگر این اشتباه باشد ، تهویه مطبوع عمودی را نمی توان مانند تهویه مطبوع قابل حمل جایگزین کرد.

فناوری مورد استفاده توسط AX در این واحدهای تهویه مطبوع ظرفیت آن را افزایش داده است ، به همین دلیل در فضاها و اتاق های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.در واقع کولرهای گازی ایستاده مصرف انرژی بسیار کمی دارند و همچنین دارای قدرت رطوبت زدایی هستند. آنها بسیار بالا هستند.

سیستم توربوی کولرهای گازی AX به مدت نیم ساعت در حالت سرمایش و گرمایش کار می کند و پس از نیم ساعت ، کولر به حالت اولیه خود برمی گردد و از حالت توربو خارج می شود. در حقیقت ، این توانایی کولرهای گازی AX در تسریع در خنک سازی و گرم شدن فضا است.

کولر گازی قابل حمل مدل X

ویژگی های تهویه مطبوع AX: گردش هوا در چهار طرف محیط ، با برچسب انرژی کلاس A ، 5 سال گارانتی موتور و 18 ماه قطعات دیگر ، نصب و لوله گذاری رایگان از ویژگی های منحصر به فرد این برند است.

منبع :
https://tasisat.com/gaz-cooler-aux/
تاریخ انتشار :
2020-10-03 10:00:29

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا