بازرگانی

کولر گازی اورینت ساخت کجاست؟+توضیحات جامع و کامل و لینک خرید

در کدام کشور کولر گازی اورینت تولید می شود؟

با پیشرفت علم و فناوری روز ، چین این محصول را تولید کرده است تا بتواند از هر نظر و به صورت دیجیتالی محیط را برای شما گرم و سرد نگه دارد. شرکت ORIENT در چین با توجه به آخرین فن آوری. و مطابقت با استانداردهای بین المللی همراه با قیمت مناسب و بالاترین سطح کیفی تهویه مطبوع.

کولر گازی اورینت عمدتا یک دستگاه خنک کننده است ، علاوه بر عملکرد اصلی خود وظیفه خنک سازی محیط را نیز به عهده دارد ، اما همچنین می تواند مزایایی داشته باشد که به زودی توضیح خواهیم داد.

کولر گازی اورینت به دلیل کیفیت بالا و زیبایی خیره کننده در تولید انواع کولر گازی بسیار موفق عمل کرده است. این کولر گازی مانند سایر کولرهای گازی به گونه ای ساخته شده است که هر جز component عملکرد خاص خود را دارد.

تهویه مطبوع شرقی مانند هر وسیله خنک کننده دیگری همانطور که از نامش پیداست وظیفه خنک سازی محیط را بر عهده دارد.

تهویه مطبوع یکی از مهمترین وسایل مورد استفاده در تابستان و زمستان است. در تابستان برای خنک سازی محیط و در زمستان برای گرم شدن استفاده می شود.

از جمله خصوصیاتی که این مارک را متمایز کرده و آن را به یکی از بهترین یخچال های گازی در ایران تبدیل کرده است ، مقاومت بسیار بالای بدنه و قطعات ، مصرف کم انرژی ، تنوع بسیار زیاد با زیبایی چشمگیر ، سازگاری با تمام محیط ها و …. بله.

در واقع از کولرهای گازی اورینت در تمام مراکز داخلی از جمله بازارها ، رستوران ها و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود. در واقع ، تهویه مطبوع می تواند از نظر رطوبت هوای داخلی را تغییر دهد. تهویه مطبوع شرقی جای هوای گرم داخلی را می گیرد و هوای خنک و مطبوع را جایگزین می کند.

کولرهای گازی وظیفه خنک سازی یا گرمایش محیط را دارند. کولرهای گازی اجزای مختلفی دارند که هر کدام وظیفه خود را انجام می دهند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

هنگام خرید کولر گازی اورینت باید نکات بالا را بخاطر بسپاریم. یخچال های گازی ORIENT مصرف انرژی بسیار کمی دارند و می توانید پس از خرید با قبض برق خود مشورت کنید.

کلاس انرژی این نوع کولر گازی A است و از کم صدا ترین کولرهای گازی در جهان است.

وقتی می خواهید از کولرهای گازی برای گرمایش استفاده کنید ، عملکرد کولر گازی مانند حالت خنک کننده است ، با این تفاوت که وقتی مایع به گاز تبدیل می شود ، گاز خنک کننده در کمپرسور قرار نمی گیرد و مستقیماً خارج می شود. یک مزیت بزرگ تهویه مطبوع گاز هدایت کننده این است که مصرف این انرژی در سیستم های تهویه مطبوع بسیار کم است. برای کسانی که قصد خرید کولر دارند این مارک بسیار مناسب است زیرا به راحتی می توانند هزینه های خود را کنترل کنند.

کولر گازی اورینت

تنوع در طراحی و ظرفیت کولرهای گازی اورینت باعث شده تا شرکت های دیگر با آن رقابت کنند. این مارک کولر گازی از کیفیت عالی برخوردار است که مشخصات و مشخصات خاص خود را دارد.

در واقع یکی از این مشخصات میزان حجم کولر است که کولر گازی اورینت به دلیل کیفیت بالای قطعات صدای بسیار کمی دارد. هرچه سردتر باشد ، مصرف انرژی بسیار کم و مقرون به صرفه خواهد بود.

نکته مهم دیگر این است که ، هنگام خرید ، ابتدا مکانی را برای قرار دادن تهویه مطبوع در نظر بگیرید ، به عنوان مثال ، اگر محیط انتخابی شما بزرگ باشد اما تهویه مطبوع شما موتور متوسطی داشته باشد ، شما همیشه باید از هوا استفاده کنید تهویه گاز را در حالت بالا قرار دهید ، در این صورت فشار زیادی به موتور تهویه هوا وارد می شود و می شکند.

برای درک بهتر ، کولر گازی اورینت را در دو دسته قرار می دهیم

تهویه مطبوع شرقی یک تکه

کولر گازی دو تکه را جهت دهید.

مردم منتظر آماده سازی وسایل گرمایشی و سرمایشی خود در فصول گرم و سرد سال هستند.

کولرهای گازی بسته به آب و هوا در سه دسته کلی قرار می گیرند

گرمسیری

سبک

سرد

کسانی که در خرید کولر گازی دقت می کنند می توانند مصرف برق را تا ده درصد کاهش دهند. در واقع امروزه با توجه به تولید کولرهای گازی اورینت ، شاهد تنوع بسیار گسترده ای با کیفیت و قیمت مناسب این برند هستیم.

اگر می خواهید کولر گازی که خریداری کرده اید برای همیشه به کار شما بیاید ، باید دارای مارک قابل اعتماد و قطعات با کیفیت باشد. در واقع ، استفاده بهینه به این معنی است که در کنار کارایی بالای تهویه مطبوع شرقی ، برق کمتری مصرف می شود.

اجزای کولر گازی شرقی

این اجزا شامل:

کمپرسور

شیر انبساط

چگالش

اپراتور

که به طور خلاصه وظیفه هر یک را شرح می دهد.

کمپرسور موتور کولر گازی است که یکی از مهمترین قطعات است و از آن به عنوان قلب کولر گازی یاد می شود و بنا به درخواست شما ظرفیت های مختلف خنک کننده در محیط مورد نظر دارد. هنگام خرید کولر گازی اورینت ، نکته مهم در مورد قیمت آن به قدرت و ظرفیت کولر گازی بستگی دارد.

در واقع وظیفه اصلی تهویه مطبوع تبدیل هوای گرم داخل ساختمان به هوای سرد است که توسط گاز مبرد (در تمام سیستم های تهویه مطبوع ، این نوع گاز وجود دارد ، که به معنای مبرد است و یکی از اجزای مهم است.) در اواپراتور ، تهویه هوا اتفاق می افتد که با تبدیل مایع به گاز و بالعکس تولید می شود ، هوای سرد.

برخی از کمپرسورهای با ظرفیت بالا چنان قدرتمند هستند که می توانند در کمترین زمان ممکن هوای گرم را به هوای سرد تبدیل کنند. اگر کمپرسور تهویه مطبوع به درستی کار نکند ، تهویه مطبوع از کار می افتد که ممکن است به دلیل تمیز نبودن کندانسور ، بی کیفیت بودن ، تمام شدن بنزین و … باشد.

در واقع ، کندانسورهای تهویه مطبوع اورینت با فویل آلومینیوم پوشانده شده اند تا گرما را زودتر پراکنده کنند. شیر انبساط کولر گازی در قسمت خارجی کولر قرار دارد. و وظیفه کنترل مبرد و ورودی اواپراتور را دارد. در حقیقت ، در کولرهای گازی با کیفیت بالا و با ظرفیت بالا ، از یک شیر انبساط ترموستاتیک استفاده می شود که به صورت خودکار کار می کند.

اجزای کولر گازی شرقی

برای خرید و آشنایی با انواع کولر گازی اورینت می توانید به وب سایت نصب .com مراجعه کنید.

کولر گازی گرا

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان نصب دات کام و برای کسب بهترین نکات خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/orient-split-made-in-which-country/
تاریخ انتشار :
2020-10-20 10:00:17

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا