بازرگانی

کولر گازی اینورتر 3000 هیتاچی + ارزانترین و بهترین قیمت | گزینه های بانه

کولر هیتاچی 30000
شرح فنی و نصب هیتاچی 30000 AC
هیتاچی 30000 حالت سرد و گرم دارد که در ژاپن تولید می شود و در مالزی و چین مونتاژ می شود. کولر گازی هیتاچی از بهترین طراحی ، زیبا و آخر برخوردار است ، بنابراین نحوه درمان آن چنین است. نصب شده است. با فرا رسیدن تابستان ، ایرکون جایگاه ویژه ای دارد و گزینه مناسبی برای سایر کولرهای گازی است.
این نوع سوخت گاز برای سیستم خشک کردن ضروری است. یعنی دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی یکپارچه ای است که انتخاب و جذب مشتری بیشتر را آسان می کند. کمپرسور هوائی هیتاچی دارای 36000 مدل مختلف از جمله مدل متوسط ​​، تک لوله با کمپرسور ثابت و مصرف سوخت R22 و مدل اینورتر متوسط ​​با کمپرسور گاز R410 و همچنین قابلیت خنک کننده و گرمایش منفرد به همراه سرعت 8000 تا 30000 مناسب برای مکانهای مختلف .
30000 درجه حرارت با نام تجاری هیتاچی برای خرید موجود است:

دارای استاندارد CE است
دارای فیلتر تصفیه هوا نانوتیتانیوم است
دارای مدار الکتریکی غیر قابل اشتعال است
دستگاه دارای کنترل LCD بی سیم است
چندین مبدل حرارتی دارد
ضد قارچ و ضد کپک

اینورتر 3000 کولر هیتاچی
فناوری برقی و بادی هیتاچی می تواند 36000 نفر را در خود جای دهد
کولر گازی هیتاچی با ظرفیت 30 هزار ظرفیت برای 75 متر مربع اتاق و 28 متر ارتفاع سقف مناسب است. شکل ظاهری آن تابلویی است که بعد از نصب در خانه یا جای دیگر زیبایی بیشتری به محیط می بخشد. همچنین مدل برای بادگیر هیتاچی توسط جراحان برای ایجاد فضاهای پارچه ای حصیری مشابه ترجیح داده می شود.
بنابراین ، شکل ظاهری آن باید مثبت و متمایز و متناسب با محیط باشد. این مدل از کولر گازی هیتاچی همانطور که از نامش پیداست دارای سایز 30000 است که می تواند اتاق نشیمن مورد علاقه شما یا اتاق نشیمن بزرگ شما باشد.
در صفحه نمایش 30،000 هیتاچی ، به دلیل آب و هوا و مدرنیته ، به جای صفحه و دکمه های مدل های قدیمی ، یک صفحه نمایش LED پنهان وجود دارد که در صفحه داخلی Ircon استفاده شده است و فقط در هنگام نمایش هواپیما قابل نمایش است. . این مدل هوا به دلیل سیستم گرمایشی و سرمایشی در فصول گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد. نوع جوهر استفاده شده در این کولر گازی کاغذ یکبار مصرف است که می تواند در قسمت مرکزی کشورمان مورد استفاده قرار گیرد.
اگر می خواهید در مورد سایر محصولات خنک کننده گازی از برند هیتاچی اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید محصولات این مارک را در وب سایت بانه انتخاب پیدا کنید. یا می توانید نگاهی به نزدیکترین محصولات aircon 3000 این مارک بیندازید ، یعنی به صفحه ac airach Hitachi 36000 بروید و نکات برجسته را در آنجا ببینید.
این یک کمپرسور است که انرژی را از هوا به گاز منتقل می کند
30000 انشعاب هیتاچی دارای موتورهای قدرتمندی هستند که برای شهرهایی با آب و هوای مرطوب و مرطوب مانند شمال و شمال شرق کشور مناسب هستند ، به این معنی که در این مناطق کارآیی بیشتری دارند.
مصرف برق برای مصرف کنندگان مهم است و بوقلمون هیتاچی یکی از ارزانترین است. 30000 سیلندر هیتاچی R22 بیشترین خنک کننده را در مقایسه با گاز R410 دارد.ویژگی این هوا ساکت بودن و کم مصرف بودن آن است. این دستگاه گرمایشی قادر است دما را در اطراف شرایط تعیین شده حفظ کند. همچنین دارای ضد باکتری ، ضد فرسایش ، دارای خواب ، مواد ضد لغزش ، دارای سیستم ضد رسوب ، ضد رسوب ، ضد زنگ و موتور توربو است. ویژگی های منحصر به فرد در 30000 مدل هیتاچی.
نکات مهم هنگام خرید ایرکون: برای خرید باتری باید به ماهیت انرژی مصرفی و نوع برق مصرفی هوا توجه ویژه ای داشته باشید. مارک هیتاچی 3000 ircon از نظر مصرف انرژی در رده متوسط ​​قرار دارد. همچنین می توانید یک کولر گازی هیتاچی 24000 AC در این زمینه نصب کنید.
از ویژگی های منحصر به فرد این کولر گازی دیدن کنید
از دیگر ویژگی های این ایرکون امکان شروع دوباره کار است. هنگامی که برق خاموش می شود ، هوا خاموش می شود و دوباره مانند قبل با حالت انتخاب شده شروع به کار می کند. صدای توربین بادی نسبت به توربین بادی در مقایسه با سیستم برق 35 ولت DC کمتر است و 10٪ قابل اطمینان تر و کارآمدتر از توان معمولی است.
فن های داکت هیتاچی کمی بزرگتر از فن های دیگر هستند ، بنابراین چرخش کمتری دارند و بنابراین انرژی کمتری مصرف می کنند و 15٪ انرژی کمتری نسبت به دریچه های بزرگتر این شیر دارند.
کمپرسور هوا از کمپرسور اسکرول استفاده می کند ، که در نمایشگر نسبت به دو نوع دیگر کارآمدتر است و همچنین به تولید سر و صدای کمتر و مصرف انرژی کمتری کمک می کند.
به طور کلی ، در مقایسه با سایر aircon انرژی زیادی مصرف نمی کند. سیلندر گاز با استفاده از کمپرسور اسکرول دارای سیستم خنک کننده قدرتمندتری است.
نوع سوخت مورد استفاده در پمپ های گاز هیتاچی 3000
کیفیت فشرده سازی بالا به دلیل استفاده از گاز نوع R22 در جو هیتاچی امکان پذیر است. در نتیجه این نوع فیلتر هوای هیتاجی که می تواند 30000 قطعه را در خود جای دهد ، به دلیل ظاهر منحصر به فرد در مقایسه با انواع دیگر لوله های گاز ، در کلاس اول و درجه یک قرار دارد.
، 000
ویژگی های منحصر به فرد و واضح در Hitachi Split 30000
حالت Turbo از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه است که پنل داخلی مخصوص و چشم نواز Irkon Hitachi را به خود جلب کرده است. حالت Turbo با aircon یک ویژگی بسیار خوب است. در این حالت مدل توربوشارژر گازی هیتاچی با بیشترین سرعت و حداکثر قدرت شروع می شود. این باعث سردتر شدن آن می شود.
این مدل هوا دارای “سیستم ضد میکروبی” است. این به معنای استفاده از فیلترهای ضد میکروبی یا فیلترهای “ضد باکتری” به نام فیلترهای “ضد باکتری” است که با استفاده از یونهای پوسیدگی هوای آلوده اطراف محیط را تمیز کرده و هوا و اکسیژن را برای زندگی بهتر توزیع می کنند.
ویژگی دیگر این کولر گازی قابلیت تنظیم در حالت خواب است که با قرار دادن دستگاه در این حالت ، چه در سیستم گرمایش و چه در سیستم گرمایشی است. طی دو ساعت اول ، دما یک درجه نزدیک به دمای طبیعی اتاق بود
به لطف استفاده از یک محیط دیجیتالی و فناوری LED ، این نوع سیم پیچ می تواند جزئیات محصول را هنگام کار دستگاه مانند دما و روش انتخاب شده توسط مشتری نمایش دهد.
این “آیکون” بخاطر گرما و دوام آن کندانسور شلوار سبز نامیده می شد.این پوشش کندانسور سبز قوی از سخت شدن هوا جلوگیری کرده و دوام ، مقاومت و دوام صفحه خارجی را افزایش می دهد.
سایر ویژگی های هیتاچی 30000 AC:
1: دارای استاندارد CE است
2: دارای فیلتر هوا نانوتیتانیوم است
3: دارای یک سیم برق مقاوم در برابر آتش است
4: دارای کنترل LCD بی سیم است
5: دارای مبدل حرارتی چند بعدی است
6: ضد قارچ و ضد کپک
7: در برابر آلرژی
8: تخفیف داشته باشید
9: دستگاه تصفیه هوا UV
به لطف دروازه بزرگتر ، پنکه بزرگتر ، جریان هوا بهتر و سیستم خنک کننده 30،000 اینچی هیتاچی ، دارای سرعت سریع و سازگار با محیط زیست است.
30000 aircon لهجه هیتاچی
برای شستشوی هوا یک فیلتر 5 لایه شارپ نصب شده است
تصفیه کننده هوا 99٪ نانو تیتانیوم واسابی در از بین بردن میکروب ها و باکتری ها م effectiveثر است ، که طی 24 ساعت در دانشگاه پوترا مالزی انجام شد. فیلتر نانودیتانیوم تصفیه کننده هوا Wasabi تا حد زیادی از رشد قالب و علف جلوگیری می کند و به شما امکان می دهد از هوای تازه بدون کپک و علف لذت ببرید.
فیلتر اصلی نانو تیتانیوم در عرض یک ساعت با باکتری ها مقابله می کند و 82٪ جدید است.
واحد داخلی هیتاچی 30000 اینچ طول موج نور ماوراlet بنفش ساطع می کند. این باعث از بین رفتن باکتری های محبوس شده در مواد فیلتر می شود. اثر تقویت کننده اشعه ماورا بنفش هیتاچی در تهویه مطبوع بلافاصله قبل از انتشار باکتری در محیط از بین می رود ، بنابراین هوای تمیزتر را در محیط پخش می کند.
توانایی ویژه در پاکسازی هوا از آلودگی محیط زیست
LED های موجود در این دستگاه در داخل واحد قرار می گیرند. که اجازه نمی دهد اشعه ماورا بنفش وارد اتاق شود و به بدن انسان آسیب برساند. تابش مورد استفاده در فیلترهای تصفیه هوا عمر کوتاه و طولانی مدت دارد که تأثیر بسزایی در میکروب ها دارد. همچنین ، این LED ها بسیار مقاوم هستند و تا 10 سال دوام ندارند و تعمیر نمی شوند.
طرفداران باکتری های حساس از رشد میکروب ها جلوگیری می کنند و باعث پاکیزگی و پاکیزگی محیط خانه می شوند. با استفاده از مخلوطی از یونهای نقره و سایر یونها ، قدرت ضد میکروبی زیادی دارد و از آنجا که یونها در اثر آب یا حلال ها آسیب کمتری می بینند ، برای مدت طولانی خاصیت ضد میکروبی خود را حفظ می کنند.
با انتخاب تابع چرخش مجاور ، شبکه های آموزشی به چپ و راست حرکت می کنند. بنابراین از هوای خنک و دلپذیر بدون وزش باد به سمت خود لذت خواهید برد.
صدای امواج الکترومغناطیسی به دلیل استفاده از سیستم الکتریکی 35 ولت DC کاملاً برطرف شد. علاوه بر این ، این سیستم از اطمینان بیشتری برخوردار است و دارای 10 نتیجه موثر تولید می باشد.

منبع:
منبع در وب سایت تهویه مطبوع هیتاچی 3000+ اینورتر با ارزانترین و بهترین قیمت | گزینه های بانه

| wemailing.degree

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا