بازرگانی

کولر گازی تراست ساخت کدام کشور است ؟ همراه با لینک خرید و قیمت ها

به کولر گازی اعتماد کنید

اعتماد به سیستم تهویه مطبوع: با توجه به آخرین فناوری روز دنیا و چندین مارک کولر گازی ، بهترین ها را در این زمینه شاهد هستیم. در واقع کولر گازی Trust به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و دارا بودن کنترل دیجیتال برای تنظیم مناسب هوا حتی در فصول سرد. چه سالی و چه تابستانی بسیار جالب است.

با توجه به پیشرفت علم و مهارت در این زمینه ، چین این کولر گازی را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده است که مشتریان زیادی نیز دارد.

کولر گازی دستگاهی عمدتاً خنک کننده است که وظیفه خنک سازی محیط محیط را بر عهده دارد ، علاوه بر عملکرد اصلی آن می تواند دارای مزایایی نیز باشد که به زودی توضیح خواهیم داد.

مارک مورد اعتماد به دلیل کیفیت چشمگیر و زیبایی که دارد ، در تولید انواع کولر گازی بسیار موفق عمل کرده است.

این کولر مانند سایر کولرها به گونه ای ساخته شده است که هر یک از اجزا عملکرد خاص خود را دارند که ما کار هر یک از این قطعات را شرح می دهیم. اما قبل از پرداختن به تعریف و چگونگی عملکرد تهویه مطبوع ، بیایید نگاهی به تاریخچه آن بیندازیم.

تاریخچه کولرهای گازی

تاریخچه کولرها: در حقیقت پزشکی به نام جان گوری موفق به اختراع کولر گازی شد. بر اساس تحقیقات خود ، دکتر نتیجه گرفت که هوای گرم بسیار مضر است و باعث بیماری های پوستی و تنگی نفس می شود.

بنابراین او سعی کرد راهی پیدا کند که از بروز این مشکلات جلوگیری کند و مرگ مردم را نبیند.

زیرا در آن شهر افراد زیادی بر اثر گرما و بیماری ها هر روز جان خود را از دست می دهند. وی به مردم دستور داد تا آنجا كه ممكن است هوای محیط خود را تازه نگه دارند ، اما متأسفانه هیچ وسیله خنك كننده ای برای این كار وجود نداشت ، بنابراین افراد تكه های یخ کوه و هوا را به خانه آوردند. این هوا کمی سرد بود اما بسیار دشوار است ، بنابراین جان گوری تصمیم گرفت تحقیقات خود را به طور جدی ادامه دهد و سرانجام موفق شد آب و بخار را با کمپرسور به یخ تبدیل کند.

از این طریق کولر گازی ساخته شد و با پیشرفت علم ، بهترین نوع و بیشترین ظرفیت را در مصارف مختلف مشاهده می کنیم.

تاریخچه کولرهای گازی

به اجزای کولر گازی اعتماد کنید

اجزای تهویه مطبوع ضربه ای: این قطعات شامل کمپرسور ، شیر انبساط ، کندانسور ، لوله و اواپراتور است که به طور خلاصه هریک از آنها را بازگو می کنیم.

کمپرسور موتور کولر گازی است که یکی از مهمترین اجزای سازنده است و از آن به عنوان قلب تهویه مطبوع یاد می شود و بنا به درخواست شما ظرفیت خنک کننده متفاوتی از محیط مورد نظر دارد. کمپرسورهای تهویه هوای ایمپالس انواع مختلفی دارند مانند: کمپرسورهای پیستونی ، کمپرسورهای دوار و کمپرسورهای اسکرول. هر یک از این کمپرسورها ظرفیت های مختلفی دارند. به عنوان مثال ، کمپرسورهای رفت و برگشتی قدرت بسیار بالایی دارند و برای مناطق گرمسیری مناسب هستند. کمپرسورهای اسکرول به دلیل مصرف کمتر انرژی ، کارایی کمتر و سر و صدای کم قابل توجه هستند. کمپرسورهای دوار برای مناطق سردسیر مناسب هستند. همانطور که گفتیم ، مهمترین م ofلفه کولر گازی کمپرسور این است که اگر خوب کار نکند ، نمی توانیم نتیجه دلخواه را بدست آوریم. هنگام خرید کولر گازی تراست ، نکته مهم در مورد قیمت آن به قدرت و ظرفیت کولر گازی بستگی دارد.

در واقع وظیفه اصلی کولر گازی تبدیل هوای گرم داخل ساختمان به هوای سرد است که توسط گاز مبرد انجام می شود (در کلیه کولرهای گازی این نوع گاز وجود دارد که به معنای تبرید است و یکی از اجزای مهم ، در اواپراتور چیلر اتفاق می افتد که با تبدیل مایع به گاز و بالعکس هوای سرد تولید می شود.

کولر گازی Trust را می توان برای درک بهتر به دو دسته تقسیم کرد

کولرهای گازی تراست را برای درک بهتر می توان به دو دسته تقسیم کرد: کولرهای گازی یک تکه و کولرهای گازی دو تکه

به کولر گازی اعتماد کنید در کدام کشور ساخته شده است؟

کولر گازی تراست از کدام کشور آمده است؟ این کولر گازی به دلیل کیفیت بالا و مدل بسیار زیبایی که دارد در انواع مختلف توسط یک شرکت معتبر تولید می شود که با توجه به فناوری به کار رفته در این برند مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است. کولر گازی Trust ساخت کشور چین است. در چین به دلیل قیمت مناسب نیروی کار ، تولید و تنوع بسیار بالا است که از تمام ظرفیت های لازم برخوردار است و همچنین به دلیل دیجیتال بودن و کنترل یخچال گاز ، توانسته است یکی از مارک های رقابتی شدید باشد.

به کولر گازی اعتماد کنید

وقتی می خواهید از کولر گازی برای گرمایش استفاده کنید ، عملکرد کولر گازی همان حالت خنک کننده است ، با این تفاوت که وقتی مایع به گاز تبدیل می شود ، گاز خنک کننده در کمپرسور قرار نمی گیرد و مستقیماً خارج می شود. یک مزیت عمده تهویه مطبوع قابل اعتماد این است که مصرف انرژی بسیار کمی دارند. برای کسانی که قصد خرید کولر دارند این مارک بسیار مناسب است زیرا به راحتی می توانند هزینه های خود را کنترل کنند.

هنگام خرید کولرهای گازی تراست چه باید بدانیم؟

هنگام خرید کولرهای گازی تراست چه باید بدانیم؟ این مارک کولر گازی از کیفیت عالی برخوردار است که مشخصات و مشخصات خاص خود را دارد.

در حقیقت ، یکی از این مشخصات حجم کولر است که به دلیل کیفیت بالای قطعات ، تهویه مطبوع Trust صدای بسیار کمی دارد ، سایر مشخصات ممکن است شامل مصرف انرژی باشد که با توجه به تکنولوژی پیشرفته دنیا ، مارک اجازه می دهد. استفاده از هرچه سردتر باشد ، مصرف انرژی بسیار کم و مقرون به صرفه خواهد بود.

نکته مهم دیگر این است که هنگام خرید کولر گازی Trust ، ابتدا مکان مورد نظر را برای قرار دادن کولر در نظر بگیرید ، به عنوان مثال ، اگر محیط انتخابی شما بزرگ است اما کولر گازی که انتخاب می کنید همیشه دارای موتور متوسط ​​است. تهویه مطبوع در حالت بالا؛ در این صورت فشار زیادی به موتور تهویه هوا وارد می شود و خراب می شود.

انواع مدل های تهویه مطبوع اعتماد

انواع مدل های تهویه مطبوع Trust:

اگر تمام کولرهای گازی مشابه باشند و همه توانایی خنک کنندگی محیط را داشته باشند ، افرادی که به دنبال کولرهای گازی با ظرفیت بسیار بالا یا بسیار کم هستند خرید آن را متوقف می کنند ، بنابراین شرکت تراست کولر گازی را امتحان کرد. تهویه مطبوع با ظرفیت بالا. متفاوت تولید کنید.

کولر گازی Trust می تواند شامل مدل های مختلفی باشد از جمله: کولر گازی پنجره ای ، کولر گازی تنه ای ، کولر گازی مولتی اسپلیت ، کولر گازی سقفی و کف ، کولر گازی قابل حمل ، کولر گازی داکت ، مدل داکت اسپلیت ، به مدل تهویه مطبوع دائمی اعتماد کنید. هر کدام از این کولرهای گازی ظرفیت و مصرف انرژی متفاوتی دارند. ما مشخصات هر یک از آنها را به یاد می آوریم.

مدل تهویه مطبوع با پنجره قابل اعتماد:

همانطور که قبلاً گفتیم ، برخی از افراد به دلیل شرایط جوی یا محیطی که قصد دارند کولر را در آن قرار دهند ، به دنبال نوع خاصی از کولر گازی می گردند که در صورت عدم توجه به این نکات ، خرید آن مقرون به صرفه نخواهد بود. کولرهای گازی پنجره ای در پشت پنجره های ساختمان قرار دارند که در واقع باید از نصب استاندارد برخوردار باشند. این یخچال ها به گونه ای ساخته می شوند که به وسیله فن ، هوای گرم را به کمپرسور می برند و هوای گرم را به هوای سرد تبدیل می کنند. کولرهای گازی پنجره ای نیز ظرفیت های مختلفی دارند و قدرت هر یک از آنها متفاوت است.این نوع کولرهای گازی در رده کولرهای گازی یک تکه قرار دارند.

انواع تهویه مطبوع قابل اعتماد

تهویه مطبوع Trust Duct Split:

این نوع کولر گازی به کولر گازی داکت نیز معروف است. این نوع کولرهای گازی سقف و کف هستند. مدل تهویه مطبوع که به کانال مجزا تقسیم می شود ، به دلیل شباهت زیاد به مدل تقسیم شده ، گاهی اشتباه می شود. در واقع برای بهره وری بهتر و با توجه به استانداردهای لازم برای نصب این مدل تهویه مطبوع ، ساختمان باید کانالیزه شود. تهویه مطبوع داکت اسپلیت روی سقف قرار می گیرد ، بنابراین فضای زیادی را اشغال نمی کند و برای آپارتمان نشینانی که مساحت زیادی از خانه ندارند مناسب است.

تهویه مطبوع چند تقسیم قابل اعتماد:

این نوع کولرهای گازی مانند دو تکه هستند اما تفاوت زیادی بین آنها وجود دارد که ممکن است به دلیل قرارگیری قطعات شما باشد. در داخل قرار داده شده است

مدل قابل اطمینان از تهویه مطبوع تقسیم شده:

این نوع کولرها به دلیل تکنولوژی بالایی که در آنها به کار رفته بسیار محبوب هستند و در دو دسته دیوار و کف طبقه بندی می شوند. کولرهای گازی اسپلیت با برچسب انرژی A قابل اعتماد هستند. این نوع مدل های گازی به عنوان تهویه مطبوع دو قطعه شناخته می شوند. در واقع این کولرها مشتری های زیادی دارند زیرا هوا را در چهار جهت و کاملاً یکنواخت در محیط پخش می کنند. عمدتا در سالن های بزرگ استفاده می شود. از مزایای کولرهای گازی اسپلیت این است که پس از رسیدن هوا به دمای تنظیم شده ، دور موتور را کاهش می دهند و دوباره به کار می روند. کولر گازی اسپلیت هم در تابستان و هم در زمستان استفاده می شود و گزینه خوبی برای کسانی است که مایل به خرید کولر گازی با ظرفیت نسبتاً بالا هستند.

به مدل تهویه مطبوع قابل حمل اعتماد کنید:

این نوع کولرهای گازی مانند پنجره ها بخشی از یک قطعه هستند و تقریباً عملکرد یکسانی دارند. این تهویه مطبوع دارای مزایا و معایبی است. مزیت کولر گازی قابل حمل این است که قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و فضای کمتری را اشغال می کند. اما متأسفانه صدای آن نسبتاً بلند است و به عنوان کولر گازی پنجره ای شنیده می شود.

در واقع ، تمام کولرهای گازی تولید شده توسط یک شرکت معتبر دارای لایه های تهویه مطبوع هستند که بوی نامطبوع را از بین می برند. واحدهای تهویه مطبوع از برند معتمد از قطعات با کیفیت بالا ساخته شده اند که می توانید از خرید خود مطمئن باشید.

به مدل تهویه مطبوع قابل حمل اعتماد کنید:

تهویه مطبوع سقف و کف قابل اطمینان:

این نوع تهویه مطبوع عمدتا به دلیل مشکلات مشتری است ، زیرا برخی از افراد نمی توانند از تهویه مطبوع پنجره یا لپ تاپ استفاده کنند. این کولرها گزینه خوبی برای این افراد است. این واحدهای تهویه مطبوع در کف و زیر سقف های کاذب نصب شده اند.

مدل تهویه مطبوع قابل اعتماد:

این نوع کولرهای مارک های معتبر دارای ظرفیت خنک کنندگی بسیار بالایی هستند. این نوع تهویه مطبوع برق بسیار کمی مصرف می کند ، در واقع مصرف انرژی کمی دارد و این خود در کاهش هزینه ها بسیار موثر است.

این نوع کولر گازی بدون نگرانی در مورد خنک سازی محیط در محیط های بزرگ قابل استفاده است.

همانطور که از نام آن مشخص است ، این کولرها در حالت ایستاده ای قرار دارند و نمی توانند روی سقف یا دیوار قرار بگیرند. کولرهای گازی ثابت در گوشه ساختمان قرار دارند.

مدل تهویه مطبوع سقفی قابل اطمینان

یخچالهای گازی این مارک همچنین دارای خصوصیاتی از جمله: طراحی بسیار زیبا و کیفیت کافی با قطعات با کیفیت ، عملکرد خنک کننده و گرمایش دوگانه ، داشتن بهترین کمپرسورها ، کندانسورها و رادیاتورها به رنگ طلایی و ضد رسوب است.

به خدمات پس از فروش گاز و گارانتی اعتماد کنید به دلیل کیفیت و کیفیت بالای قطعات ، علاوه بر داشتن ضمانت کمپرسور 60 ماهه و 24 ماهه برای سایر قطعات همراه با تیوب و نصب رایگان شرکت ، رقابت شدیدی بین شرکت ها ایجاد شد.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان نصب دات کام و نکاتی در مورد بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/trust-gas-cooler/
تاریخ انتشار :
2020-10-09 10:00:53

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا