بازرگانی

کولر گازی جنرال مکس ساخت کجاست ؟ +راهنمای خرید

کولر گازی جنرال مکس در کدام کشور ساخته می شود؟

این کولر گازی به دلیل کیفیت بسیار بالا و مطابق با مدرن ترین مدل ها توسط شرکت GENERAL MAX در انواع مختلف تولید می شود. کولر در تایلند مونتاژ شده و دارای موتور ژاپنی است. در واقع ، به دلیل توجه زیاد مشتریان به این برند ، نوع دیگری از تهویه مطبوع این شرکت ، با بالاترین کیفیت و با سیستم توربو عالی و قدرتمند ، آشکار شد.

شرکت جنرال مکس مطابق با آخرین فن آوری ها و با رعایت استانداردهای بین المللی ، با قیمت مناسب و بالاترین سطح کیفیت ، کولر گازی جنرال مکس را تولید می کند. تنوع در طراحی و قابلیت موتورهای تهویه مطبوع جنرال مکس باعث شده تا شرکت های دیگر با او رقابت سختی داشته باشند.

مردم منتظر آماده سازی وسایل گرمایشی و سرمایشی خود در فصول گرم و سرد سال هستند. در گذشته به دلیل نداشتن تکنولوژی و کمبود متخصص ، از آب چشمه برای خنک کردن آنها استفاده می کردند و چون با آب کار می کنند ، آنها را آب چشمه می نامیدند. و برای گرم کردن انواع بخاری های برقی و روغن که دمای اتاق خیلی سرد یا خیلی گرم است یا مجبورند هزینه زیادی را برای برق بپردازند. اما امروز به دلیل پیشرفت علم در کشورهای پیشرفته ، شاهد تولید کولرهای گازی جنرال مکس هستیم که محیطی با دمای مناسب را فراهم می کنند. در هنگام خرید کولر گازی باید از برخی نکات آگاه باشیم تا بتوانیم خرید خوب و مطمئنی داشته باشیم.

در واقع کولرهای گازی وظیفه خنک سازی یا گرمایش محیط را بر عهده دارند. همیشه باید به یاد داشته باشید وقتی می خواهید کولر گازی بخرید ، ابتدا باید سطح محیط مورد نظر با توان کمپرسور تهویه مطبوع مطابقت داشته باشد.

چرا ، اگر یک محیط بزرگ و کولر گازی با ظرفیت کم را انتخاب می کنید ، باید دائماً کولر را با سرعت بالا تنظیم کنید و این باعث خرابی کولر و خراب شدن سریع کمپرسور شما می شود و همچنین اگر محیط کوچک با تهویه مطبوع شما ظرفیت بالایی را انتخاب کردید ، در واقع پول خود را هدر دادید. به همین دلیل ابتدا باید ناحیه محیط مورد نظر را مشاهده کنید.

همانطور که همه می دانند ، تنوع در ساخت کولر گازی بسیار گسترده است و برخی از کولرهای گازی با قیمت بالاتری در بازار نسبت به انواع دیگر به فروش می رسند و این به کیفیت و نوع قطعات و سیستم های مورد استفاده بستگی دارد. روی کولرهای گازی. . به عنوان مثال ، کولرهای گازی پنجره ای برخی از مارک ها به گونه ای ساخته شده اند که سیستم اینورتر ندارند.

اما کولرهای گازی با نام تجاری General Max همه مجهز هستند سیستم اینورتر ما هستیم. کولر گازی جنرال مکس آنقدر قدرتمند است که می تواند تا 15 متر از وزش باد بکشد و همه کولرهای گازی جنرال مکس دارای یک صفحه نمایش مخفی هستند که روی پنل ها قرار گرفته است و باعث زیبایی فوق العاده آن می شود.

کولر گازی جنرال مکس

هنگامی که از صدا در خانه یا محل کار خود رنج می برید ، می توانید کولر را در حالت ساکت قرار دهید. عمومی شرکت MAX به دلیل داشتن تنوع گسترده و رضایت مشتری در همه حالت ها ، به ساخت کولر گازی مشهور است. در واقع از این سیستم برای به حداکثر رساندن سر و صدای تهویه هوا استفاده می شود.هنگام خرید کولر گازی جنرال مکس ، باید نکات بالا را بخاطر بسپاریم.

این اطلاعات می تواند شامل پنل های داخلی و خارجی کولرهای گازی اسپلیت این برند باشد که با کیفیت بالایی تولید می شوند ، قدرت گرمایش و سرمایش کمپرسور این نوع کولر گازی بسیار زیاد است و با استفاده مناسب می توانید استفاده دائمی از آن واقعاً همه چیز کمپرسورهای تهویه مطبوع آنها دوار هستند ، ژنراتورهای تولید گاز از برند جنرال مکس مصرف انرژی بسیار کمی دارند و می توانید پس از خرید قبض برق خود را بررسی کنید تا از خرید خود لذت ببرید. کلاس انرژی این نوع یخچال ها A است و یکی از یخچال ها است ساکت تر آنها روزهای جهان هستند.

وظیفه تهویه مطبوع تهیه همه شرایط مطلوب برای رفاه حال مشتریان است.

وقتی می خواهید از کولرهای گازی برای گرمایش استفاده کنید ، عملکرد کولر گازی مانند حالت خنک کننده است ، با این تفاوت که وقتی مایع به گاز تبدیل می شود ، گاز خنک کننده در کمپرسور قرار نمی گیرد و مستقیماً خارج می شود. در حقیقت ، عملکرد کولر گازی عمومی Max است در تابستان و زمستان کمی متفاوت است ، این کولر گازی باد را به سمت سقف در حالت خنک کننده هدایت می کند تا اتاق را زودتر خنک کند و در حالت گرمایش به کف زمین در زمستان به دلیل سرما وقتی باد به سقف می رسد دیرتر گرم می شود.

حداکثر سرویس تهویه مطبوع عمومی

در واقع ، کسانی که از نظر تهویه مطبوع در محیط مناسبی نیستند نمی توانند تمرکز خود را روی کار بگذارند. به همین دلیل ، آنها از نظر دمایی باید احساس راحتی بیشتری داشته باشند زیرا در محیط مناسبی قرار دارند. در زمینه تهویه مطبوع مناسب ، ما به شما تهویه مطبوع General Max را ارائه می دهیم ، زیرا با داشتن لایه های تهویه مطبوع در این تهویه هوا ، سیستم دفاعی بدن شما قویتر می شود و بر غلظت شما تأثیر می گذارد. برای عملکرد مناسب کولر گازی سعی کنید یک پوشش برای کولرهای گازی خود قرار دهید. با این کار برق کمتری مصرف می شود و موتور تهویه هوا زودتر خنک می شود و عمر تهویه مطبوع افزایش می یابد. در واقع ، یک اشتباه بسیار رایج استفاده از همه وسایل برقی است که با هم گرما تولید می کنند ، مانند جاروبرقی ، اجاق گاز و غیره. به همین دلیل است که از تهویه مطبوع نتیجه مطلوبی نمی گیریم. کسانی که در مناطق گرمسیری و با رطوبت بالا زندگی می کنند ، بهتر است درختان را در کنار کولرهای گازی خود بکارند تا در مصرف برق صرفه جویی کنند.

به گفته کارشناسان ، یکی از مهمترین مزایای روشن نگه داشتن تهویه مطبوع دائمی این است که باعث کاهش هزینه برق می شود و در واقع بهتر است وقتی در خانه نیستیم تهویه مطبوع را خاموش کنیم و هنگام ورود آن را روشن کنیم. با توجه به انرژی خانه ، کیفیت قطعات تهویه مطبوع و همچنین سایر وسایل برقی ، مشکلی برای روشن بودن دائمی تهویه هوا وجود ندارد. استفاده مداوم به این معنی است که کولر گازی 24 ساعته و در 7 روز هفته روشن و روشن است.

اجزای کولر گازی ژنرال مکس

یک تکه

کولر گازی دو تکه جنرال مکس

کمپرسور

کندانسور

شیر انبساط یا لوله مویرگی

اپراتور

فیلتر هوا

فن خارجی

دروازه

فن خنک کننده و …

عملکرد کمپرسور تهویه مطبوع General Max چیست؟

کمپرسورها به اشکال مختلفی از جمله کمپرسورهای رفت و برگشتی ، کمپرسورهای اسکرول و کمپرسورهای دوار ارائه می شوند. کمپرسور به قلب تهویه هوا معروف است. در واقع کمپرسور یا موتور کولر گازی نقش اصلی را دارد. کمپرسورها در قسمت بیرونی یخچال قرار دارند. کیفیت کمپرسور (موتور) به هزینه ای که برای خرید کولر پرداخت می کنید بستگی دارد. اگرچه کمپرسور دوار است اما در مناطق گرمسیر و معتدل نیز به خوبی کار می کند.کمپرسورهای روتاری نوع دیگری از کمپرسورها هستند که به صورت چرخشی کار می کنند. کمپرسورهای روتاری برای مناطق نسبتاً سرد مناسب هستند و سر و صدای کمتری نسبت به کمپرسورهای رفت و برگشتی دارند و همچنین مصرف ایده آل بیشتری دارند.

عملکرد کمپرسور تهویه مطبوع General Max چیست؟

کندانسور کولر گازی جنرال مکس مایعات را به گاز تبدیل می کند و بالعکس ، بنابراین به خنک شدن کمپرسور کمک می کند. روش دیگر برای کاهش مصرف انرژی نصب ترموستات در ساختمان است. ترموستات برای شما تعیین می کند که دمای یخچال را روی چه عددی تنظیم کنید. به طور خلاصه ، اگر شما یک کولر گازی با عمر بسیار طولانی می خواهید ، باید تمام جوانب را در نظر بگیرید و به خوبی از آن مراقبت کنید. با بیرون آمدن هوای گرم ، از اواپراتور عبور می کند که باعث خنک شدن اتاق می شود. در صفحه داخلی کولرهای گازی یک فن خنک کننده وجود دارد که هوای گرم اتاق و تمام آلاینده ها را از محیط جذب کرده و آنها را به بیرون هدایت می کند. یخچال های گازی این برند از بالاترین کیفیت و با دوام ترین برخوردار هستند.

انواع مدل های تهویه مطبوع General Max

مدل دیوار کولر گازی جنرال مکس

این نوع کولر گازی از ظاهری عالی و شیک برخوردار است که می تواند محیطی گرم و زیبا را برای شما فراهم کند زیرا در محیط مناسبی قرار دارید. این کولر گازی دارای فیلتر تهویه مطبوع با کیفیت بالا است و از بوی نامطبوع محیط جلوگیری می کند. عمومی کولر گازی دیواری Max به گونه ای است که می تواند در هر نوع محیطی مورد استفاده قرار گیرد.

انواع مدل های تهویه مطبوع General Max

کولر گازی قابل حمل جنرال مکس

مزیت مدل تهویه مطبوع قابل حمل این است که قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و فضای کمتری را اشغال می کند. در حقیقت ، GENERAL MAX کولرهای گازی قابل حمل تولید کرده است که دارای چرخ هستند و می توانند بدون نگرانی جابجا شوند. کولرهای گازی قابل حمل مانند کولرهای گازی پنجره ای در دسته کولرهای گازی یک تکه قرار می گیرند. آنها انتشارات بسیار خوبی از باد دارند و می توانند در محیط های کوچک به خوبی پاسخ دهند.

مدل پنجره کولر گازی جنرال مکس

کولرهای گازی پنجره ای در پشت پنجره های ساختمان قرار گرفته اند که در واقع باید از نصب استانداردی برخوردار باشند. کولرهای گازی پنجره ای بسیار رایج است و بسیاری از تعمیرکاران هنگام خراب شدن در این زمینه کار می کنند ، بنابراین شما می توانید کولرهای گازی خود را به راحتی تعمیر کنید. کولرهای گازی پنجره ای در دسته کولرهای یک تکه قرار می گیرند. در واقع می توان گفت به طور کلی این یخچال های گازی به دو قسمت تقسیم می شوند ، یک قسمت هوای گرم را به سمت خارج هدایت می کند و قسمت دیگر که در داخل محیط قرار دارد باعث خنک شدن محیط می شود.

تهویه مطبوع و سقف گاز جنرال مکس

این نوع کولرها عمدتا به دلیل عیب یابی مشتری هستند ، زیرا برخی از افراد نمی توانند از کولر گازی های پنجره ای یا قابل حمل استفاده کنند. این یخچال ها روی زمین و زیر سقف های کاذب نصب می شوند. در واقع این نوع تهویه مطبوع به گونه ای است که در هر نوع محیطی قابل استفاده است.

تهویه مطبوع و سقف گاز جنرال مکس

مدل پایه کولر گازی جنرال مکس

موتور کولرهای گازی جنرال مکس دوار است. و در همه اقلیم ها مورد استفاده قرار می گیرد و گاز آن از کیفیت مطلوبی برخوردار است. این نوع تهویه مطبوع انرژی الکتریکی بسیار کمی مصرف می کند ، در واقع مصرف انرژی پایینی دارد و این خود در کاهش هزینه ها بسیار مثر است. فناوری مورد استفاده GENERAL MAX در این واحدهای تهویه مطبوع ظرفیت آن را افزایش داده است ، به همین دلیل در فضاها و اتاق های بزرگ استفاده می شود. تهویه مطبوع از همه جهات معتبر است.

مدل تهویه مطبوع جنرال مکس

این نوع کولرها به دلیل تکنولوژی بالایی که در آنها به کار رفته بسیار محبوب هستند و در دو دسته دیوار و کف طبقه بندی می شوند. در واقع ، آنها معمولاً دارای دو صفحه هستند. از مزایای کولرهای گازی اسپلیت این است که پس از رسیدن هوا به دمای تنظیم شده ، دور موتور را کاهش می دهند و دوباره راه اندازی می شوند. کولر گازی اسپلیت هم در تابستان و هم در زمستان استفاده می شود و گزینه خوبی برای کسانی است که مایل به خرید کولر گازی با ظرفیت نسبتاً بالا هستند.

برای خرید و آشنایی با انواع مختلف اسپلیت و کولر گازی می توانید به سایت Tasisat.com مراجعه کنید.

اسپلیت و کولر گازی

برای مشاوره رایگان با کارشناسان نصب دات کام و نکاتی در مورد بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/general-max-split-made-in-which-country/
تاریخ انتشار :
2020-10-17 10:00:41

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا