بازرگانی

کولر گازی مدیا ساخت کجاست ؟ همراه با نکات طلایی

کولر گازی مدیا

علامت های تجاری جدید کولر گازی در بازار بسیار زیاد است ، و انواع مدل ها با ویژگی های مختلفی وجود دارد ، و اگر یکی دیگر از بهترین مارک ها را بخرید ، اگر بهترین رجب پرفروش ترین و بهترین کولر گازی مدیا صحبت کنید.

کولر گازی مدیا ساخت کدام کشور است؟

برای خرید یک محصول مطمئن و دارای طول عمر مفید باید به یک سری از نکات توجه کنیم ، از جمل آن نکم مآم

بین برندهای دیگر چه رتبه و جایگاهی دارد؟ چند دهه فعالیت می کند؟ کیفیت متریال آن چقدر است؟ اجزای به کار رفته در سیستم داخلی محصول چی هست و چقدر کیفیت دارد؟ خدمات پس از فروش دارد یا خیر ؟؟ خدمات پس از فروش شامل چه مواردی می شود و به چه مدتاخن مدما خ ویژگی محصولشان چیست؟ ویژگی های آن محصولی که آن را از مشابه خود در برند دیگر متمایز می کند کند چیست؟ انواع مدل های آن محصول چیست؟ مفاد طول عمر مفیدی است که آن محصول چیست؟

اولین کولر گازی ساخت کدام کشور است؟

پس از انقلاب صنعتی در قرن هجدهم و به دلیل وجود آمدن صنایع و تجهیزات زیاد دیگری نیز از دستگاههای صنایع مانند دستگاه چاپ و نساجی نیاز به دستگاه ساخت دستگاه و اولین قدمی بودجه است که انسانها به فکر ساخت و اختراع یک سیستم خنک کننده صنعتی افتاد هستند.

در اوایل قرن نوزدهم شخصی به نام ویلیس کریر سیستم خنک کننده را اختراع کرد.اولین سیستم خنک خخ طک طک کک که این شخص آمریکایی است.

این سیستم خنک کننده در ابعاد بسیار بزرگ برای خنک کردن دستگاه صنایع مانند دستگاه چاپ و … ..تولید شد ، مخلوط شد بزرگی از آب داشت و فقط با تنظیم رطوبت محیط باعث بهتر شدن تجهیزات صنعتی می شد.با این اختراع در کمپانی بوفالو استخدام شد و بعد از اینکه آقای کریر دیدند این سیستم طرفدار دارد از این کمپانی جدا می شود و به صورت جداگانه یا چند نفر که ایده پردازش شرکتی را تاسیس می کنند.

سپس مختصر برای پیگیری اختراع یک سیستم خنک کننده جمع و جورتر و حمل قابل تحمل برای منازل مسکونی و محل های ت جی وی در سال 1944 شخصی به نام روبرت شرمن کولر گازی حمل قابل حمل به اختراع کرد.

در اینجا با استفاده از راجب محصولی که روزانه میلیون ها عدد از آن روانه بازار می شود صحبت می کنیم. محصولی که جزء وسایل ضروری خانه ها ، اداره ها و بیمارستان ها و. می باشی امروز کولر یکی از وسایل مورد نیاز هر خانه و یا هر جای سرپوشیده به حساب می آید. انواع برندهای مختلف از کولر را می توان در بازار مشاهده کرد ، و این انتخاب را برای ما سخت می کند. در اینجا می توانید راجب یکی از بهترین برندها صحبت کنید.

برند مدیا یکی از برندهای معروف و پرفروش در بازار می باشد و البته محبوب است. تولید کنندگان برند مدیا شامل لوازم خانگی ، الکترونیکی و همچنین کولر گازی مدیا می باشد. کولر گازی مدیا محصول کشور چین است. در بین برندهای دیگر جزء 5 برند برتر است و فروش بیشتری دارد. جالب است بدانید جزایر تجاری با سابقه است و بیش از 4 دهه است که فعالیت شما کند است ، محصولات تولید شده از سال 1968 است ولی شرکت پزشکی از سال 1985 شروع به تولید کولر گازی مدیا کرده است. دو دهه است که در بازار داخلی کشور است وجود دارد. دلیل محبوبیت آن در بین خریداران و جایگاه خوب آن در بازار جهانی به دلیل کیفیت خوب محصول آن و البته استات ی ب و حتی برای افزایش کیفیت کولر گازی خود را با شرکت توشیبا نیز ممکن است کند.

در ایران نمایندگی کولر گازی مدیا وجود دارد و خدمات پس از فروش را ارائه می دهد.

ویژگی های منحصر به فرد کولر گازی مدیا (midea)

توانایی

مدل میشن از منفی هفت درجه تا مثبت ۴۳ درجه را دارا است.

فناوری اینورتر

استفاده از این فناوری باعث می شود که صرفاً جوی در برق ساخته شود ، و صدای تولیدی کولر را به کمترین حد ممکن برساند.

کاهش استهلاک: اکثر ما می دانیم که خاموش و روشن می شود مکرر کولرهای اسپلیت باعث استهلاک کولر و کاهش و کاهش و کاهش وک می شود با ایجاد این امکان باعث می شود که نیاز به خاموش کردن کولر نشود باشد. به این صورت که با فعال کردن این حالت پس از اتمام محیط زیست به دلیل مطلوب بودن ما دیگر نیازی نیست که کولر را خاموش کنیم اگر کولر دمای خود را با دمای محیط تنظیم کند.

نمایشگر مخفی led: بر روی بدنه کولر اسپلیت نمایشگر وجود دارد که باعث می شود دستگاه زیبایی هم نباشد.

فین های طلایی: باعث می شود دستگاهی در شرایط مختلف جوی اعضای آن در امان باشد و مواد خورنده و آ ا ی آ

سنسور هوشمند: قابلیتی بسیار جالب و پیشرفته است. که تشخیص می دهد کسی در محیط حضور دارد یا خیر و در صورتی که کسی وجود ندارد خاموش می شود.

تایمر: با تنظیم این حالت کولر در زمان خاص خاموش یا روشن می شود.

صفحه نمایش: این قابلیت در کولر گازی مدیا وجود دارد تا روند فعالیت کولر گازی را نشان دهد.

حالت حالت: با این حالت عملکرد کولر را مشخص می کنیم. با انتخاب هر یک از حالت های مد در واقع عملکرد کولر را تنظیم کنید. بسیار مهم است و باید بدانید که کدام حالت مربوط به شرایط جوی و عملکرد آن می باشد. می توانم در ۴ حالت زیر قرار داد.

  1. باد زدن
  2. سردار
  3. گرم
  4. اتوماتیک

خشک: با فعال کردن این توانایی باعث کاهش رطوبت محیط می شود و عمل آنتی باکتریال آن فعال می شود.

فن:

می توانم توانایی عملکرد فن کولر را تغییر دهم که در ۴ حالت زیر می تواند قرار داد.

  1. کم
  2. متوسط
  3. زیاد
  4. کوهستانی

کودک قفل

برای جلوگیری از اینکه شما بچه ها را با تنظیمات کولر گازی بازی می کنید و یا ما به طور معمول ناخواسته دستمان را به یکی از دکمه ها بخورد و تنظیمات کولر را تغییر دهید با فعال کردن این حالت از این پیش می آید که قادر به استفاده از آن هستید.

خواب حالت:

با فعال کردن این حالت در زمانی که محیط به دمای دلخواهمان رسید و یا در حالت استراحت هستم من هستم میر می

حالت حداکثری

در این زمان کولر گازی مدیا (میدیا) با بالاترین قدرت شروع به کار می کند.

حالت تمیز کننده

در این حالت کولر به طور معمول خودکار شروع به تمیز کردن فیلترهای خود می کند.

روشن کردن نمایشگر

در این حالت نمایشگر بر روی بدنه از حالت مخفی در می آید و برروی بدنه دیده می شود.

تغییر جریان هوا

جریان هوای کولر را در سه جهت قرار دهید.

دمپر یا هدایت باد کولر

با فعال کردن این حالت جهت وزش باد کولر گازی گرین را تغییر می دهد. این عملکرد توسط پره های داخل کولر گازی انجام می شود.

گرم

این حالت برای عملکرد کولر به صورت بخاری و تولید هوای گرم می شود که مختصر فصل زمستان باشد.

برای تولید هوای مطبوع و خنک در فصل تابستان می توانید باشید.

کولر گازی مدیا

انواع مدل های گازی مدیا (midea)

کولر گازی اسپلیت دیواری

اسپلیت یکی از انواع مدل ها ها کولر گازی مدیا است. به دلیل متفاوت بودن آن در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده آن از ۹۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ btu می توانید باشد. اسپلیت با نام تجاری در بازار معروف است ، نام تجاری این نوع از کولر گازی مدیا میشن و ایزی است. به صورت دو منظوره استفاده می شود یعنی هم توانایی خنک کردن و هم هوادی گرم را دارا است. در مدل اسپلیت کیت اینورتر استفاده می شود ، که باعث می شود جویی در مصرف برق مصرف شود. در این نوع مدل از کولر گازی مدیا کمپرسور استفاده شده از نوع پیستونی و روتاری است. کولر گازی مدیا مدل اسپلیت به لایه اوزون و محیط زیست به دلیل استفاده از گازهای مبرد R410 و R22 آسیب نمیر. طراحی به گونه ای است که هوای آن در اتاق ایجاد می شود. طراحی زیبا و شیکی دارد و به نظر می رسد جلوه خاصی ندارد. صدای تولید شده بسیار پایین است.

کولر گازی اسپلیت دیواری

کولر گازی اسپلیت ایستاده

مدل اسپلیت ایستاده یکی از مدل های جدید و به روز است. برای محیط های موجود با مساحت متوسط ​​و بزرگ مانند سینما ، سالن های شرکت ها و … مناسب است. مناسب هوادهی آن بالا با قدرت بالا خنک کنندگی است. مناسب هوادهی آن ۳۶۰۰۰ ، ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ btu شما باشد. در این نوع مدل از کولر گازی مدیا از کمپرسور پیستونی و اسکرال است که قدرت خنک کنندگی و هوادهی بالایی دار است. گاز مبرد در مدل اسپلیت ایستاده R22 است که به محیط زیست آسیبی نمی تواند رساند.

برق مصرفی آن از نوع تک فاز و سه فاز است. میزان مصرف برق آن بسیار پایین است که آن هم به دلیل استفاده از کیت اینورتر هست. دمای اتاق را در مدت زمان کوتاهی به درجه دلخواه می رساند. این نوع مدل با نام تجاری اورست و الیمپوس در بازار موجود شده است.

اسپلیت ایستاده دارای فیلتر چند لایه است که باعث می شود از ورود گرد و غبار و آلودگی جلوگیری کند. توانایی استفاده از دو منظوره دارد که هم در تابستان و هم در زمستان قابل استفاده است.

کولر گازی اسپلیت ایستاده

کولر گازی اسپلیت پرتابل مدیا

این نوع کولر گازی مدیا (میدیا) برای محیط های کوچک و دارای فضای کم مناسب است و فضای کافی را به دلیل عدم وجود دارد. کولر گازی مدیا مدل پرتابل به دلیل کوچک و جمع و جور بودن دستگاه آن امکان جابه جایی و حمل دسان را دارد. تنها هوادهی این مدل ۱۲۰۰۰ btu است. کمپرسور این کولر گازی مدیا ، روتاری است. گاز مبرد کولر گازی مدیا مدل پرتابل R410 می تواند باشد که آسیبی به محیط زیست نمی رساند. طراحی ظاهری آن به گونه ای است که در هر محیطی باعث زیبایی در محیطی می شود که بیشتر می شود. اورا نام تجاری این نوع مدل کولر گازی مدیا است. استفاده از دو منظوره و در تابستان و زمستان به محیط هوای مطبوع با دمای دلخواه را می دهد.

کولر گازی اسپلیت پرتابل مدیا

کولر گازی اسپلیت حاره ای مدیا

کولر گازی مدیا برای پاسخگویی به نیاز شما در محیط های مختلفی که شرایط مختلفی دارند انواع مختلف مدل ها را ساخته است که یکی دیگر از این نوع مدل های حاره ای شما باشد. این نوع مدل کولر گازی مدیا را از سایر برندهای دیگر متمایز کرده است. در مناطق گرمسیری این نوع مدل از کولر گازی مدیا بهترین عملکرد و باز دهی را دارد ، که مناسب استان هی تن کی است برای محیط های کوچک و بزرگ مناسب و تولید هوادهی آن از ۱۲۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ btu است. نصب آن دیواری است.قدرت خنک کنندگی بسیار بالا و در مدت زمان کم است. این نوع مدل کولر گازی مدیا با نام تجاری میشن ، ایزی و ویزن در بازار معروف وجود دارد. کمپرسور کولر گازی مدیا مدل اسپلیت حاره ای پیستونی و روتاری است. گاز مبرد در این مدل کولر R22 استفاده شده است که همان موارد بالا برای محیط زیست مشکلی است که وجود ندارد آ. در مناطق گرمسیری بالاترین کارایی و بهترین انتخاب جهت خنک کنندگی محیط است ولی میزان مصرف انر م م م م م د این کولر گازی مدیا بسیار پرفروش است که به دلیل داشتن فیلتر چند لایه و قدرت بالای پرتاب باد آن است. کیفیت متریال مورد استفاده قرار گرفته است در این بدنه به دلیل قرار گرفتن در شرایط جوی گرمسیری بسیار عالی انتخاب شده است و عمر مفید کولر گازی مدیا مدل اسپلیت حاره ای را بالا می برد.

خدمات پس از فروش کولر گازی مدیا

گارانتی آن شامل ؛ 5 سال ضمانت کمپرسور ، دو سال قطعات کولر گازی ، 5 متر لوله و نصب رایگان می شود.

کولر گازی اسپلیت حاره ای مدیا

جهت خرید و آشنایی بیشتر با انواع کولرهای گازی قادر به سایت تاسیسات دات کام سر بزنید.

اسپلیت و کولر گازی

برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره تاسیسات دات کام و راهنمایی برای بهترین خرید با شماره های دیر

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/media-gas-cooler/
تاریخ انتشار :
2020-10-11 10:00:56

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا