بازرگانی

کولر گازی هوگن ساخت کجاست ؟ | کولر گازی هوگن چیست ؟ | کولر گازی

یکی از مارک های موجود در بازار تهویه مطبوع هوگان است که برای طراحی زیبا و کیفیت محصولات خود در لوازم خانگی به ویژه کولر با سایر رقبا در بازار رقابت می کند. تهویه مطبوع هوگان توانسته جایگاه خود را در بازار پیدا کند. این یکی از کولرهای گازی با کیفیت با سابقه طولانی در بازار است.

برای خرید یک محصول خوب مطابق با سلیقه و خواسته خود ، ابتدا باید تمام اطلاعات مربوط به آن محصول را بررسی کنیم. هر دستگاه و فناوری که امروز می بینیم ، ابتدا نیاز به آن دستگاه احساس شده و آنها آن را ندارند و سپس اختراع شد.

یکی از ملزومات و نیازهای فضاهای بسته ، مانند خانه های مسکونی ، اتومبیل و کارخانه ها و … سیستم برودتی.

پس از انقلاب صنعتی و پیشرفت تکنولوژی و صنعت ، نیاز به تهویه مطبوع بیش از پیش مشهود شد. هر چه جلوتر می رفتیم ، این نیاز آشکارتر می شد. در سال 1902 شخصی به نام کریر یخچال را اختراع کرد.

این اختراع عملکرد دستگاههای صنعتی را بهبود بخشید ، این سیستم خنک کننده برای خنک کردن دستگاههایی مانند چاپ ، منسوجات و غیره تولید شده است ، در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده و فقط رطوبت محیط را کنترل می کند.

پس از حدود چهار دهه ، شخصی به نام شرمن یک سیستم خنک کننده در مقیاس کوچکتر و قابل حمل ساخت که باعث راحتی افراد به ویژه در مناطق گرمسیری می شود. جالب است بدانید که روزانه تعداد زیادی کولر به بازار ارسال می شود و بسیاری از شرکت های تهویه مطبوع در بازار به رقابت می پردازند.

امروزه برای ماندگاری در بازار و رقابت با مارک های دیگر ، باید ویژگی های منحصر به فرد ، خاص و خوبی داشته باشیم ، به طوری که محصول ما محبوب و محبوب شود. در اینجا ، ما می خواهیم در مورد راجب هوگان صحبت کنیم. درباره: تهویه هوا هوگان از کدام کشور است؟ و چه خصوصیاتی دارد؟ انواع مدل ها را بررسی کنید؟ آیا در کشور ما نمایندگی دارید؟ خدمات پس از فروش چگونه است؟ کیفیت مواد به کار رفته در کولر گازی هوگان چگونه است؟

یکی از ابزارهای ضروری برای یک محیط داخلی استفاده از کولر گازی یا سیستم های تهویه مطبوع است. با تولید هوای سرد و هوای تازه برای تنظیم دما و تغییر هوای باقیمانده در آن محیط ، هیچ محیط گرم قابل تحمل نیست. مارک های مختلفی از تهویه مطبوع در بازار جهانی وجود دارد و برای انتخاب خرید مطمئن ، به اطلاعات مفیدی در مورد این محصول نیاز داریم. در اینجا ما در مورد یکی از مارک های بسیار خوب در بازار صحبت می کنیم.

تهویه هوا هوگان در کدام کشور ساخته شده است؟

تولید سیستم های برودتی و تهویه مطبوع ابزارهای اساسی برای هر محیط و فضای داخلی است. برای اطمینان از اصل بودن محصول. باید بدانیم برند شما چیست. مارک استاندارد شما و حتی از چه کشوری ساخته شده است؟ هنگام خرید باید توجه داشته باشید. کولر گازی هوگان یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین کولر گازی های موجود در بازار است. ساختمان کجاست؟ باید بگویم که این محصول از کیفیت چینی برخوردار است.

این یکی از مارک های با سابقه تولید کولر است که بیش از یک دهه است که فعالیت می کند و سهم خوبی از فروش را در بازار دارد. تهویه مطبوع هوگان یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است. کولر گازی هوگان یکی از مارک های خوب و برجسته در بازار است که بی دلیل نیست.

کولر گازی هوگان به دلیل طراحی و تولید کولرهای گازی مدرن و پیشرفته یکی از معتبرترین مارک های جهانی است. صاحب این برند کشور عزیزمان ایران است که به دلیل کیفیت بالای قطعات داخلی و کیفیت بدنه تهویه مطبوع در بازار جهانی محبوبیت زیادی دارد. مدل های مختلفی در بازار وجود دارد و از آنجا که ظرفیت هوادهی متفاوتی برای فضاهای مختلف ، از مناطق کوچک تا بزرگ دارند.

کیفیت تهویه هوا هوگان (هوگان)

یکی از مارک های موجود در بازار تهویه مطبوع هوگان است که برای طراحی زیبا و کیفیت محصولات خود در لوازم خانگی به ویژه کولر با سایر رقبا در بازار رقابت می کند. تهویه مطبوع هوگان توانسته جایگاه خود را در بازار پیدا کند. این یکی از کولرهای گازی با کیفیت با سابقه طولانی در بازار است.

مشخصات و مشخصات تهویه هوا هوگان (هوگان)

دارای صفحات آلومینیوم است. دارای یک کابین ضد فرسایش است که از اجزای داخلی دستگاه محافظت می کند. این رطوبت محیط را کنترل می کند و جذب رطوبت بسیار زیادی دارد. مصرف انرژی آن A است. منطقه کار T1 است. کولرهای گازی هوگان از کمپرسورهای دوار و اینورتر استفاده می کنند. گاز مبرد مورد استفاده R22 و R410 است.

ویژگی های منحصر به فرد کولر گازی هوگان

مصرف انرژی آن کم است. در یک سری از مدل های آن ، از برق تک فاز استفاده می شود که فیلترهای آن از ورود آلودگی به محیط داخلی جلوگیری می کند. یکی از فیلترهای آن فیلتر جلبکی با قابلیت سنتز ویتامین C است.

هنگام فعال کردن حالت تمیز کردن ، کولر به طور خودکار شروع به تمیز کردن دستگاه داخلی می کند و این یکی از مواردی است که باعث افزایش عمر دستگاه می شود. در تهویه مطبوع هوگان کابین ضد فرسایش تعبیه شده است که باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود. بودن. میزان سر و صدای تولید شده در کولر هوایی هوگان بسیار کم و در حدود 47 دسی بل است. نوع و مدل فن تهویه هوا هوگان سانتریفوژ و AC است

انواع مدل های تهویه هوا هوگان

کولر گازی اسپلیت

کولر گازی هوگان کولر گازی اسپلیت دیواری از محبوب ترین مدل های بازار است ، زیرا دارای ظرفیت هوادهی بین 9000 تا 36000 است و برای محیط های کوچک تا بزرگ مناسب است و نیازهای مختلف مشتریان خود را برآورده می کند. قدرت خنک کننده و هوادهی آن بسیار خوب و زیاد است و باد شدیدی می وزد.

این مدل تهویه هوا هوگان بر روی دیوار نصب شده و دارای طراحی خاص ، بسیار زیبا و شیک است که دکوراسیون خارجی زیبایی به آن می بخشد.

از آنجا که دارای فیلترهای چند لایه هستند ، کولرهای گازی هوگان از ورود آلودگی هوا به محیط داخلی جلوگیری می کنند و این مورد بسیار مهمی برای انتخاب یخچال برای شهرهای بزرگ و آلوده است ، زیرا امروزه با وجود آلودگی های زیاد ، نقش مهمی ایفا می کند. نقش کوچکی در هیچ بیماری در ارتباطات ما وجود ندارد ، این بسیار مهم است. کمپرسورهای مورد استفاده در کولرهای گازی هوگان مدل پیستونی و دیواری دوار هستند.

گاز مبرد در کولر هوایی هوگان برخلاف بسیاری از مارک های کولر گازی که از گاز cfc استفاده می کنند ، لایه ازن را از بین می برد و به محیط زیست آسیب می رساند ، گازهای مبرد r22 و r410 که برای محیط زیست مشکلی ایجاد نمی کنند ، است. مصرف انرژی این کولر به دلیل استفاده از کیت های اینورتر بسیار کم است و باعث صرفه جویی 60 درصدی برق می شود. در مدت زمان کوتاهی محیط به دمای مطلوب می رسد.

تهویه هوا هوگان

کولر گازی قابل حمل

قابل حمل یکی از انواع تهویه هوا هوگان است. قدرت خنک کنندگی بالایی دارد. این بخشی از سری HACP_123wT1 است. ظرفیت کولر گازی هوگان 12000 مدل قابل حمل مناسب برای فضاهای کوچک است. یکی از دلایل محبوبیت آن سهولت حمل و نقل است و استفاده از آن دو هدف دارد ، یعنی هم برای سرمایش و هم برای گرم کردن ، بنابراین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. کمپرسور استفاده شده در این مدل یک تهویه مطبوع دوار هوگان است. گاز مبرد آن مشکلی برای محیط زیست ایجاد نمی کند زیرا از گاز مبرد r410 استفاده می شود. دلیل دیگر محبوبیت این نوع مدل ها عدم نیاز به کانال و لوله کشی است.

کولر گازی قابل حمل

کولر گازی اسپلیت اینورتر

یکی از انواع مدل ها کولر گازی هوگان است که 4 نوع مدل دیگر نیز دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد. قدرت قدم زدن خوبی دارد. کمپرسور مورد استفاده در این نوع مدل ها روتاری است.

گاز مبرد مورد استفاده به محیط زیست آسیب نمی رساند و از نوع r410 است. در این کولر گازی هوگان از کیت اینورتر استفاده شده است که باعث کاهش مصرف انرژی می شود. ظرفیت هوادهی آن از 9000 تا 24000 است که برای محیط هایی با مناطق مختلف مناسب است. انرژی باد آن بسیار خوب است و هوا را به طور مساوی توزیع می کند.

فیلترهای به کار رفته در آن از ورود گرد و غبار و میکروب ها یا هرگونه آلودگی در محیط داخلی جلوگیری می کند. هم در زمستان و هم در تابستان استفاده می شود زیرا هوای گرم و سرد تولید می کند. فیلتر تصفیه به کار رفته در این کولر گازی هوگان از پلی پروپیلن ساخته شده است.

کولر گازی اسپلیت اینورتر

س Manyالات زیادی مطرح می شود ، ظرفیت تهویه مطبوع به چه معناست؟ و از کجا بفهمیم این ظرفیت مناسب برای خرید است؟

برای این کار باید به تعدادی از نکات توجه کنیم ، از جمله شرایط محیطی که در آن زندگی می کنیم ، مطمئناً دمای هوا در تهران شبیه به یکی از استان های جنوبی مانند خوزستان نیست. در استان های گرمسیری باید توجه داشته باشیم که با توجه به شرایط دما ، ظرفیت مناسب برای بهترین عملکرد کولر گازی مناسب است. ما تهویه مطبوع را برای محیطی انتخاب کرده ایم که دارای کدام منطقه و چند نفر باشد. شرایط خانه مانند اینکه سقف خانه مستقیماً رو به آفتاب باشد یا کف مسکونی بالای خانه ما باشد. استفاده از لوازم پیشرفته در خانه نیز در انتخاب ما تأثیر دارد.

نکات فنی

کولرهای گازی اسپلیت دارای دو قسمت مجزا ، پنل داخلی و پنل خارجی ، پنل داخلی است که در داخل محیط نصب می شود و تنظیمات تهویه هوا با آن انجام می شود و پنل خارجی که به صورت حیاط و سقف در فضای باز نصب می شود و پنکه و دستگاه بر روی آن قرار دارد

برای عملکرد بهتر تهویه مطبوع ، با توجه به ظرفیت تهویه مطبوع ، بهتر است فاصله این دو صفحه بین 10 تا 50 متر باشد که در بازده خنک کننده تهویه هوا هوگان بسیار موثر است.

برای کاهش مصرف انرژی کولرهای گازی هوگان ، بهتر است همیشه دما در 25 درجه باشد زیرا این امر باعث می شود کمپرسور و دستگاه به طور منظم خاموش شوند (دما با توجه به شرایط دمای محیط انتخاب می شود ، اما دمای مورد نظر معمولاً 25 درجه است). برای نگهداری خوب و افزایش کارایی کولر بهتر است کولر گازی هوژن را هر چند ماه یکبار بشویید.

نکات فنی برای تهویه مطبوع اسپلیت اینورتر

پانل داخلی در حین کار قطرات آب تولید می کند که می تواند توسط شلنگی که به دستگاه متصل است تنظیم شود.

نحوه استفاده از کنترل از راه دور تهویه هوا هوگان

تایمر: هنگام فعال کردن تایمر ، کولر هوایی در زمان معینی به طور خودکار روشن یا خاموش می شود.

خواب: هنگام فعال کردن حالت خواب ، وقتی دمای اتاق به دمای مطلوب می رسد ، دمای اتاق ثابت می ماند و دمای اتاق هر ساعت فقط یک درجه افزایش می یابد.

باله های طلایی: وجود آن برای افزایش طول عمر کولرهای گازی بسیار مهم است. با وجود باله های طلایی آلومینیوم ، اجزای داخلی کولر از آلودگی که باعث خوردگی دستگاه می شود محافظت می شوند.

این نمایشگر بر روی بدنه کولر نمایشگر مخفی دارد که درجه و سایر اطلاعات قابل مشاهده هنگام روشن شدن چراغ این نمایشگر را به ما نشان می دهد.

ما می توانیم عملکرد فن را با دکمه فن واقع در کولر هوایی Hogan تغییر دهیم و آن را مطابق با شرایط آب و هوایی یا به دلیل دمای مورد نیاز ، با سرعت سریع یا سریع و غیره تغییر دهیم. دارای تهویه مطبوع همراه با باد.

دامنه ای از درجه دارد که می توانیم متناسب با درجه حرارت و بدن مورد نظر خود تنظیم کنیم. در مدت زمان بسیار کوتاهی محیط را به دمای مطلوب ما می رساند. دارای تیغه هایی است که می توانیم جهت باد را تغییر دهیم. مقرون به صرفه است. هم به عنوان وسیله خنک کننده و هم گرم کننده استفاده می شود.

نحوه استفاده از کنترل از راه دور تهویه هوا هوگان

ضمانت تهویه هوا و خدمات پس از فروش هوگان

انواع کولر گازی هوگان که در بالا ذکر شد تضمین شده است. کمپرسور شما 5 سال و سایر قسمتهای این کولر به مدت 8 ماه گارانتی شده و 5 متر لوله رایگان برای نصب به مشتریان هدیه داده می شود.

منبع :
https://tasisat.com/hogan-air-conditioner/
تاریخ انتشار :
2020-10-05 10:00:21

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا