بازرگانی

کولر گازی هیوندای ساخت کجاست +راهنمای خرید

تهویه مطبوع هیوندای در کدام کشور ساخته شده است؟

تهویه مطبوع هیوندای در کدام کشور تولید می شود؟ هیوندای یکی از بهترین مارک های شناخته شده در جهان است. این کولر گازی زیبا و با کیفیت ساخت کره جنوبی است.

به دلیل کیفیت بالا توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این کولر گازی در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده است و به دلیل تهویه و کیفیت کافی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و می توانند هوای گرم و سرد را برای شما فراهم کنند. در واقع ، این شرکت مطابق با آخرین فن آوری ها است و استانداردهای جهانی محصولاتی را با بالاترین کیفیت تولید می کنند.

به دلیل تکنولوژی مدرن جهان و چندین مارک کولر گازی را مشاهده می کنیم ، بهترین در این زمینه. در واقع کولرهای گازی هیوندای به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار محبوب هستند.

این کولر با مدرن ترین لوازم خانگی تولید می شود. قطعات کولر گازی هیوندای از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همچنین محصولات با برند هیوندای مصرف انرژی بسیار کمی دارند.

تهویه مطبوع در درجه اول یک وسیله خنک کننده یا تهویه هوا است. که وظیفه خنک سازی محیط را بر عهده دارد. در واقع کولرهای گازی با گرفتن هوای گرم از اتاق و بیرون آوردن آن ، اتاق را خنک می کنند.کولر از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر یک وظیفه کارهای زیر را بر عهده دارند.

به طور کلی کولرهای گازی هیوندای به دو دسته کولرگازی یک تکه و کولر گازی دو تکه تقسیم می شوند.

اجزای تهویه هوا هیوندای

اجزای تهویه مطبوع هیوندای:

کمپرسور

کندانسور

شیر انبساط

لوله مویین

اپراتور

فیلتر هوا

فن و …

عملکرد کمپرسور تهویه مطبوع هیوندای چیست؟

در واقع کمپرسورهای دوار برای مناطق سردسیر و کمپرسورهای پیستونی برای مناطق گرمسیری مناسب هستند زیرا این کمپرسورها ظرفیت بالاتری دارند. در واقع کمپرسور مهمترین جز of سیستم های تهویه مطبوع است و قلب تهویه هوا نامیده می شود. این دستگاه گاز را می کشد و آن را فشرده و با فشار زیاد به کندانسور می فرستد. در واقع ، تغییرات کولر گازی به نوع کمپرسور بستگی دارد که اگر کمپرسور تهویه مطبوع به درستی کار نکند ، تهویه هوا خراب می شود که این ممکن است به دلیل تمیز نبودن باشد. کندانسور ، بی کیفیت ، نشت گاز و.

کمپرسور تهویه مطبوع هیوندای

عملکرد کندانسور تهویه مطبوع هیوندای چیست؟ در واقع وظیفه این جز of کولر گازی فشرده سازی گازی است که با فشار زیاد تبخیر شده و به مایع تبدیل می شود.

در واقع ، کندانسورهای تهویه مطبوع با فویل پوشانده شده اند تا گرما را با سرعت بیشتری از بین ببرند. به طور خلاصه ، کندانسور مایعات را به گاز و بالعکس تبدیل می کند ، بنابراین به خنک شدن کمپرسور کمک می کند.

عملکرد شیر انبساط یا لوله مویرگی کولر گازی هیوندای چیست؟

عملکرد شیر انبساط یا لوله مویرگی کولر گازی هیوندای چیست؟ شیر انبساط کولر در خارج از کولر قرار دارد. و وظیفه کنترل مبرد و ورودی اواپراتور را دارد.

در حقیقت ، در کولرهای گازی با کیفیت بالا و با ظرفیت بالا ، از یک شیر انبساط ترموستاتیک استفاده می شود که به صورت خودکار کار می کند. وقتی گاز مبرد با فشار بسیار زیاد از کندانسور خارج می شود ، وارد دریچه انبساط می شود و فشار ناگهانی افت می کند.

عملکرد اواپراتور تهویه مطبوع هیوندای چیست؟ نام دیگر این دستگاه سیم پیچ خنک کننده است که یکی از اجزای صفحه داخل کولرهای گازی است.

اواپراتور از مس ساخته شده و مدور است و با روکش آلومینیومی پوشانده شده است. همانطور که گفتیم هوای گرم داخل به وسیله یک فن به بیرون هدایت می شود.

با بیرون آمدن هوای گرم ، از اواپراتور عبور می کند که باعث خنک شدن اتاق می شود. هوای گرم چندین بار توسط فن مکش می شود و هنگام عبور از اواپراتور باعث خنک شدن محیط می شود و در صورت استفاده از کولر گازی چندین بار این روند تکرار می شود.

تهویه مطبوع هیوندای با حالت های گرم و سرد وقتی تهویه هوا را در حالت اتوماتیک قرار می دهید ، کولر به طور خودکار یکی از حالت های گرم یا سرد را انتخاب می کند.

این کولر در بالای بهترین کولر گازی قرار دارد و چون دارای کلاس انرژی A است ، یکی از کم مصرف ترین ها است. در شرایط گرمسیری مقاومت بسیار بالایی دارد و با توجه به تنوع محصولات این شرکت در زمینه کولرهای گازی ، می توانید آنها را با ظرفیت دلخواه خریداری کنید.

تهویه مطبوع هیوندای در کدام کشور تولید می شود؟

سیستم توربو تهویه مطبوع هیوندای چیست؟

سیستم توربو تهویه مطبوع هیوندای چیست؟ سیستم خنک کننده گازی HYUNDAI به مدت نیم ساعت در حالت سرمایش و گرمایش کار می کند و پس از نیم ساعت چیلر به حالت اولیه خود برمی گردد و از حالت توربو خارج می شود.

در واقع این توانایی کولرهای گازی هیوندای در تسریع در خنک سازی و گرم شدن فضا است. و بیشتر باد در این حالت از طرف کولر فن است.

سیستم خواب راحت کولر گازی هیوندای چیست؟

سیستم خواب راحت تهویه مطبوع چیست؟ در واقع ، وقتی کولر را روشن می کنید ، دما و رطوبت به طور خودکار تنظیم می شود و با کولرهای گازی HYUNDAI خواب آرام می گیرید.

وقتی کولر در این وضعیت قرار دارد انرژی کمتری مصرف می شود.

سیستم صرفه جویی در انرژی تهویه مطبوع هیوندای چیست؟

سیستم صرفه جویی در انرژی تهویه مطبوع چیست؟ در کولرهای گازی شرکت و مارک هیوندای ، به دلیل تکنولوژی بسیار بالا ، سیستم به صورت اینورتر تولید می شود و وقتی دمای محیط به حد تعیین شده برسد ، تهویه مطبوع در این حالت قرار می گیرد.

و به طور مداوم روشن و خاموش نمی شود ، بنابراین باعث صرفه جویی در انرژی می شود.

سیستم تهویه مطبوع بی صدا هیوندای چگونه است؟

سیستم تهویه مطبوع بی صدا چگونه است؟ هنگامی که از وجود صدا در خانه یا محل کار خود رنج می برید ، می توانید کولر را در حالت ساکت قرار دهید.شرکت هیوندای به دلیل تنوع زیاد و رضایت مشتری در همه حالت ها ، در ساخت کولرهای گازی معروف است برای به حداکثر رساندن صدای تهویه هوا استفاده می شود.

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک هیوندای چگونه است؟

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک هیوندای چگونه است؟ یکی از مزایای آن این است که اگر محیط خیلی خنکی نمی خواهید ، می توانید کولر را در حالت فن اتوماتیک قرار دهید ، زیرا در این حالت فقط شما می توانید باد را ببینید که این کار توسط فن تهویه هوا و موتور تهویه مطبوع انجام می شود گاز یا کمپرسور خاموش است و کار نمی کند.

تهویه مطبوع هیوندای

انواع مدل های تهویه مطبوع هیوندای

الگوی پنجره

مدل کولر گازی اسپلیت

مدل سقف و کف

مدل قابل حمل

مدل پا

مدل پنجره تهویه مطبوع هیوندای

کولرهای گازی پنجره ای در پشت پنجره های ساختمان قرار دارند که در واقع باید از نصب استانداردی برخوردار باشند. کولرهای گازی پنجره ای بسیار رایج است و بسیاری از تعمیرکاران هنگام خراب شدن در این زمینه کار می کنند ، بنابراین شما می توانید کولرهای گازی خود را به راحتی تعمیر کنید

کولرهای گازی پنجره ای در گروه کولرگازی یک تکه قرار می گیرند. این کولرها به برق خیلی قوی احتیاج ندارند و به راحتی می توانید با برق تک فاز از آنها استفاده کنید.

21 تا 43 درجه می تواند اتاق را برای شما خنک کند. البته با توجه به موتور استفاده شده در این کولرها بسته به خرید شما با همان ظرفیت کارایی را به شما می دهند. این کولرها بسیار ساکت هستند و شما می توانید هر از گاهی فیلتر هوا را به راحتی تمیز کنید.

مدل تهویه مطبوع هیوندای

کولرهای گازی اسپلیت از دو قسمت اصلی تشکیل شده اند ، یکی قسمت داخلی و دیگری قسمت خارجی. در واقع ، آنها معمولاً دارای دو صفحه هستند. آنها مشتریان زیادی دارند زیرا هوا را در چهار جهت و به صورت کاملاً یکنواخت در محیط توزیع می کنند. شرکت HYUNDAI این کولرها را با ظرفیت های مختلف تولید کرده است.

به دلیل تکنولوژی بسیار بالای این شرکت کره ای ، کولرهای گازی اسپلیت هم در تابستان و هم در زمستان به دلیل کارایی بالا مورد استفاده قرار می گیرند و یا از نظر سرمایش و گرمایش از کارایی بیشتری برخوردار هستند که دارای درجه خنک کننده هستند. به ظرفیت موتور تهویه مطبوع خریداری شده بستگی دارد.

فراموش نکنید که هنگام خرید کولر گازی ابتدا باید محیط مورد نظر را انتخاب کنید و با توجه به اندازه محیط ، کولر گازی بخرید تا بتوانید با کولر گازی به نتیجه دلخواه برسید.

مدل کولر گازی ، سقف و کف هیوندای

این کولرها می توانند روی زمین یا سقف نصب شوند. و برای افرادی که زیاد استفاده نمی کنند یا کولر در آن قرار نمی دهند گزینه بسیار خوبی است ، در واقع این نوع کولرها صدای بسیار کمی دارند و می توانید حتی در آپارتمان ها بدون کوچکترین مزاحمت برای دیگران به راحتی از آنها استفاده کنید.

انواع مدل های تهویه مطبوع هیوندای

مدل تهویه مطبوع قابل حمل هیوندای

مزیت مدل تهویه مطبوع قابل حمل این است که قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارد و فضای کمتری را اشغال می کند.

در واقع ، هیوندای کولرهای گازی قابل حمل تولید کرده است که دارای چرخ هستند و می توانند بدون نگرانی جابجا شوند. کولرهای گازی قابل حمل مانند کولرهای گازی پنجره ای در دسته کولرهای گازی یک تکه قرار می گیرند.

آنها انتشارات بسیار خوبی از باد دارند و می توانند در محیط های کوچک به خوبی پاسخ دهند. تمام کولرهای گازی با نام تجاری هیوندای دارای لایه های تهویه مطبوع هستند.

مدل ایستاده کولر گازی هیوندای

موتور کولرهای گازی هیوندای از نوع روتاری و اسکرول است. مدل های تهویه مطبوع ایستاده با ظرفیت های بسیار بالایی تولید می شوند که به راحتی می توان از آنها در سالن های بزرگ ، ترمینال ها و هتل ها استفاده کرد.

در واقع در مدل ایستاده زیبایی خیره کننده ای به محیط می بخشد. مصرف انرژی مدلهای تهویه مطبوع ایستاده می تواند یک فاز یا سه فاز باشد.

همانطور که از نام آن پیداست ، این کولرها به صورت قائم هستند و نمی توانند روی سقف یا کف نصب شوند. یک نکته مهم در مورد مدل های تهویه مطبوع ایستاده این است که این کولرهای گازی مانند مدل های اسپلیت دارای دو صفحه هستند و مانند مدل قابل حمل قابلیت جابجایی ندارند و فقط در یک گوشه اتاق نصب می شوند.

کمپرسور تهویه مطبوع هیوندای

شرکت HYUNDAI مطابق با آخرین فن آوری ها و مطابق با استانداردهای بین المللی ، با قیمت مناسب و بالاترین سطح کیفیت ، کولر گازی تولید می کند.

تنوع در طراحی و ظرفیت موتورهای تهویه مطبوع هیوندای باعث شده تا شرکت های دیگر با آن رقابت کنند. یخچال های گازی این مارک تجاری دارند نصب و ضمانت رایگان آنها وجود دارند و هیچ مشکلی در هنگام نصب وجود ندارد ، شما می توانید با خیال راحت و عملکرد طولانی مدت از آنها استفاده کنید.

برای خرید و آشنایی با انواع کولر گازی می توانید به وب سایت نصب .com مراجعه کنید.

اسپلیت و کولر گازی

برای مشاوره رایگان با کارشناسان در امکانات دات کام و نکاتی برای بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/hyunday-split-made-in-which-country/
تاریخ انتشار :
2020-10-15 10:00:58

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا