بازرگانی

کولر گازی ASR ساخت کجاست ؟+توضیحات فوق العاده | کولر گازی ASR ساخت کدام کشور است

تهویه مطبوع ASR

تهویه مطبوع ASR از کجا ساخته می شود؟

امروزه با توجه به پیشرفت علم در کشورهای پیشرفته ، شاهد تولید کولرهای گازی ASR هستیم که محیطی را در دمای مناسب برای شما فراهم می کنند. هنگام خرید کولرهای گازی باید از برخی نکات آگاه باشیم تا بتوانیم خرید خوب و مطمئنی داشته باشیم.

شرکت ESR مطابق آخرین فن آوری ها و مطابق با استانداردهای بین المللی ، با قیمت مناسب و بالاترین سطح کیفیت ، کولر گازی تولید می کند.

تنوع در طراحی و ظرفیت موتور کولر گازی ASR او شرکت های دیگر را با او در رقابت شدید قرار داد.

همه چیز در مورد تهویه مطبوع ARS

مردم منتظر آماده سازی وسایل گرمایشی و سرمایشی خود در فصول گرم و سرد سال هستند.

در گذشته به دلیل نداشتن تکنولوژی و کمبود متخصص ، از آب چشمه برای خنک کردن آنها استفاده می کردند و چون با آب کار می کنند ، آنها را آب چشمه می نامیدند.

و برای گرم کردن انواع بخاری های برقی و روغن که دمای اتاق خیلی سرد یا خیلی گرم است یا مجبورند هزینه زیادی را برای برق بپردازند.

در واقع کولرهای گازی وظیفه خنک سازی یا گرمایش محیط را دارند. کولرهای گازی اجزای مختلفی دارند که هر کدام وظیفه خود را انجام می دهند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

هنگام خرید کولر گازی ASR باید نکات بالا را بخاطر بسپاریم.

این اطلاعات می تواند شامل پنل های داخلی و خارجی کولرهای گازی اسپلیت این برند باشد که با کیفیت ، گرمایش و سرمایش بالا تولید می شوند. کمپرسور این نوع کولر بسیار بالا است و می توانید با استفاده صحیح به طور دائمی از آن استفاده کنید. کولرهای گازی مارک ESR مصرف انرژی بسیار کمی دارند و می توانید پس از خرید با قبض برق مشورت کنید تا از خرید خود لذت ببرید. برو ، گروه انرژی این نوع کولر گازی A است و امروزه از کم صدا ترین ها در جهان هستند.

وقتی می خواهید از کولر گازی برای گرمایش استفاده کنید ، عملکرد کولر گازی همان حالت خنک کننده است ، با این تفاوت که وقتی مایع به گاز تبدیل می شود ، گاز خنک کننده در کمپرسور قرار نمی گیرد و مستقیماً خارج می شود. در واقع ، وقتی می خواهید کولر گازی ASR بخرید ، باید این نکته را همیشه به یاد داشته باشید.

اول از همه ، سطح محیط مورد نظر باید مطابق با قدرت کمپرسور تهویه مطبوع باشد ، زیرا اگر یک محیط بزرگ و کولر گازی با ظرفیت کم را انتخاب کنید ، باید دائماً کولر گازی را با سرعت بالا تنظیم کنید ، و این به کولر و کمپرسور آسیب می رساند و سریع قفل می شود و اگر یک اتاق کوچک با تهویه مطبوع با ظرفیت بالا انتخاب کنید ، در واقع پول خود را هدر می دهید.

به همین دلیل ابتدا باید ناحیه محیط مورد نظر را مشاهده کنید.

همه چیز در مورد ASR

کولرهای گازی بسته به آب و هوا در سه دسته کلی قرار می گیرند

گرمسیری ، معتدل و سرد که در خرید کولر گازی از همه مراقبت های لازم برخوردار است ، می تواند مصرف برق را تا ده درصد کاهش دهد.

در واقع امروزه با توجه به تولید کولرهای گازی ASR ، شاهد تنوع بسیار گسترده ای با کیفیت و قیمت مناسب این برند هستیم. در واقع کسانی که در مناطق مختلف زندگی می کنند باید مطابق با شرایط آب و هوایی تهویه مطبوع خود را انتخاب کنند تا در اثر سرمایش و گرم شدن تهویه هوا مزاحم نشوند.

همانطور که همه می دانند ساخت و سازهای کولر گازی از تنوع زیادی برخوردار است و برخی از کولرهای گازی با قیمت بالاتری در بازار نسبت به انواع دیگر به فروش می رسند و این به کیفیت و نوع قطعات و سیستم های مورد استفاده در کولر گازی بستگی دارد. تهویه کننده هوا. .

به عنوان مثال ، کولرهای گازی پنجره ای برخی از مارک ها به گونه ای ساخته شده اند که سیستم اینورتر ندارند. اما کولرهای گازی با نام تجاری ESR همه مجهز هستند سیستم اینورتر ما هستیم .

برای عملکرد مناسب کولر گازی سعی کنید یک پوشش برای کولرهای گازی خود قرار دهید. با این کار برق کمتری مصرف می شود و موتور تهویه مطبوع زودتر خنک می شود و عمر تهویه مطبوع افزایش می یابد.

در واقع ، یک اشتباه بسیار رایج استفاده از همه وسایل برقی است که با هم گرما تولید می کنند ، مانند جاروبرقی ، اجاق گاز و غیره. به همین دلیل است که با تهویه مطبوع ASR نتیجه مطلوبی نمی گیریم.

کسانی که در مناطق گرمسیری و با رطوبت بالا زندگی می کنند ، بهتر است درختان را در کنار کولرهای گازی خود بکارند تا در مصرف برق صرفه جویی کنند.

شرح کولر گازی ASR

اگر از جهت باد در منطقه خود آگاه هستید ، سعی کنید کولرهای گازی خود را در جهت باد نصب کنید تا آسیب کمتری به موتور تهویه هوا وارد شود و این باعث عملکرد بهتر می شود.

همانطور که گفتیم ، کولرهای گازی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که هر یک عملکردی دارند.

این قطعات در کولر گازی ASR شامل: کمپرسور ، اواپراتور ، کندانسور و لوله انبساط. این قطعات در واقع در پانل خارجی کولر گازی قرار دارند.

و روی پنل داخلی کولر ، اجزایی مانند فن خنک کننده ، شیر ، فیلتر هوا و … نصب شده اند

کمپرسور یکی از مهمترین قسمتهای تهویه مطبوع است ، در واقع این موتور تهویه مطبوع است که با توجه به کیفیت و ظرفیت خود می تواند عملکردهای مختلفی داشته باشد. کندانسور تهویه مطبوع وظیفه خنک سازی کمپرسور را بر عهده دارد.

در واقع ، استفاده از اواپراتور ASR برعکس یک کندانسور است. فن خنک کننده تهویه مطبوع روی صفحه داخلی قرار دارد که هوای گرم اتاق و تمام آلاینده های محیط را جذب کرده و آنها را به بیرون هدایت می کند.

هوای سردی که از یخچال خارج می شود از طریق شیر وارد اتاق شده و پخش می شود. میزان این هوای سرد را می توان با استفاده از کولر گازی از راه دور تنظیم کرد. یا اگر می خواهید فقط بخشی از اتاق را خنک کنید ، می توانید شیر تهویه هوا را در یک موقعیت ثابت قرار دهید. شیر عمودی کولر گازی ASR نیز دستی کار می کند و نیازی به کنترل از راه دور ندارد ، به راحتی می توانید آن را با دست تنظیم کنید.

کولر گازی ASR در کدام کشور ساخته شده است؟

تهویه مطبوع ASR از کدام کشور است؟ این تهویه مطبوع به دلیل کیفیت بسیار بالا و مطابق با مدرن ترین مدل ها در انواع مختلف توسط شرکت ESR تولید می شود کولر گازی ASR ساخت کشور چین است. در واقع به دلیل توجه زیاد مشتریان به این برند ، نوع دیگری از تهویه مطبوع ساخت این شرکت ، با بالاترین کیفیت و با سیستم توربو عالی و قدرتمند ، در چین معرفی شد.

تهویه مطبوع ASR از کدام کشور است؟

اگر می خواهید کولر گازی که خریداری کرده اید برای همیشه به کار شما بیاید ، باید دارای مارک قابل اعتماد و قطعات با کیفیت باشد. شما باید گاه به گاه و به طور منظم کولر خود را نگهداری کنید.

اگر کولر گازی ASR خریداری کرده باشید ، برق این کولر گازی فاقد نوسان است و از قطعات با کیفیت بالا در آن استفاده می شود ، از این رو هم از نظر قطعات و هم از نظر عمر دارای عمر مفید تضمینی است.

کمپرسورهای به کار رفته در مارک ESR به گونه ای است که دارای سیستم خاموش شدن می باشد ، به این معنی که کولرهای گازی این مارک به دلیل نوع خاصی از کمپرسور مورد استفاده در این کولرها به طور خودکار پس از رسیدن هوای محیط به میزان مداوم استفاده می شود. موتور تهویه مطبوع به طور خودکار خاموش می شود و وارد حالت فن می شود.

دلیل این امر گرم نبودن کمپرسور است. استفاده بهینه به این معنی است که همراه با کارایی بالای کولر گازی ASR ، انرژی کمتری مصرف می شود.

روش دیگر برای کاهش مصرف انرژی نصب ترموستات در ساختمان است. ترموستات به شما می گوید که درجه حرارت تهویه هوا را در کدام شماره تنظیم کنید. به طور خلاصه ، اگر می خواهید یخچال گازی با عمر بسیار طولانی داشته باشید ، باید تمام جوانب را در نظر بگیرید و از آن به خوبی مراقبت کنید.

انواع مدل های کولر گازی ASR

انواع مدل های تهویه مطبوع ASR: می تواند شامل مدل های مختلفی باشد از جمله: مدل پنجره تهویه مطبوع ASR ، مدل تهویه مطبوع اسپلیت ASR ، مدل تهویه مطبوع مولتی اسپلیت ASR ، مدل تهویه مطبوع کف و ASR ، مدل قابل حمل واحد تهویه مطبوع ، تهویه مطبوع مدل ASR با کانال تقسیم گاز ، مدل ASR با کولر گازی ایستاده. هر کدام از این کولرهای گازی ظرفیت و مصرف انرژی متفاوتی دارند. مشخصات هر یک به شرح زیر است.

انواع مدل های تهویه مطبوع ASR

مدل پنجره کولر گازی ASR: کولرهای گازی پنجره ای در دسته یک تکه قرار دارند. این کولرها می توانند محیط های کوچک را به خوبی خنک کنند و نصب آنها آسان است. به طور کلی این کولرهای گازی به دو قسمت تقسیم می شوند ، یک قسمت هوای گرم را به بیرون هدایت می کند و قسمت دیگر که داخل محیط است ، باعث خنک شدن محیط می شود.

درباره نصب کولر گازی بیشتر بدانید

مدل تهویه مطبوع ASR split: این واحدهای تهویه مطبوع دارای دو صفحه ، یکی داخلی و دیگری خارجی است. مدل های تهویه مطبوع اسپلیت به دلیل زیبایی بسیار محبوب هستند و فضای کمتری نسبت به سایر واحدهای تهویه مطبوع اشغال می کنند. این کولرها از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند از جمله کم مصرف بودن ، یعنی برق کمتری مصرف می کنند. فناوری مورد استفاده در کولرهای گازی اسپلیت اینورتر به گونه ای است که می توانید هنگام خواب آنها را در این وضعیت قرار دهید و کولر گازی به طور خودکار دمای هوا را برای شما تنظیم می کند.

کولر گازی قابل حمل ASR: این کولرهای گازی مانند کولرهای گازی پنجره ای در دسته یک تکه قرار دارند و به دلیل چرخ بودن می توان آنها را جابجا کرد. در واقع این نوع کولرها از راه دور قابل کنترل هستند و به دلیل سطح صدای پایین در محیط های آپارتمانی بسیار مناسب هستند.

تهویه مطبوع عمودی ASR: در واقع کسانی که بدنبال تهویه مطبوع عمودی با ظرفیت بسیار بالا و کم مصرف هستند گزینه خوبی برای آنها هستند. در واقع این کولرها ایستاده اند و نمی توانند در وسط راهرو قرار بگیرند و برای زیبایی بهتر و کارایی بیشتر باید در گوشه محیط مورد نظر قرار بگیرند. این سیستم های تهویه مطبوع مصرف انرژی بسیار کمی دارند و در محیط های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل کولر گازی مولتی اسپلیت ASR: گرچه به این نوع کولرهای گازی کولر گازی اسپلیت گفته می شود ، اما تفاوت زیادی با مدل اسپلیت دارند.

کولرهای گازی اسپلیت دارای یک پنل داخلی و یک پنل خارجی هستند اما کولرهای گازی مولتی اسپلیت دارای دو صفحه داخلی هستند.

کولر گازی ASR ، مدل مولتی اسپلیت

کولر گازی ASR داکت اسپلیت:

برای نصب این کولرها باید ساختمان داکت شود. این کولر گازی همچنین با تهویه مطبوع اسپلیت اشتباه گرفته می شود ، اما در واقعیت اینگونه نیست. این کولرهای گازی در دو نوع سقفی و کف وجود دارد. در واقع این کولرها دارای صفحه نمایش دیجیتالی هستند که به راحتی می توان آنها را با کنترل از راه دور به حالت اتوماتیک برد ، دارای تایمرهای اتوماتیک در جهت روشن و خاموش شدن هستند و …

ASR یکی از محبوب ترین مارک های کولر گازی در کشور است که مدل های مختلفی در زمینه معمولی و اینورتر دارد. این مارک دارای کیفیت عالی و قطعات با کیفیت بسیار مناسب می باشد. این نوع کولر به دلیل کارایی بالا باید قیمت داشته باشد. این بزرگتر از آن چیزی است که هست زیرا دارای راندمان بالا همراه با مصرف انرژی کم و سر و صدای کم به دلیل کوچک بودن صفحات است.

برای خرید و آشنایی با انواع مختلف اسپلیت و کولر گازی می توانید به سایت Tasiat.com مراجعه کنید.

انواع تقسیم گاز و کولر

برای مشاوره رایگان با کارشناسان نصب دات کام و نکاتی در مورد بهترین خرید با شماره های زیر تماس بگیرید

۰۲۱-۷۷۶۵۵۳۸۸

۰۹۱۲۳۴۳۴۳۹۸

منبع :
https://tasisat.com/asr-air-conditioner/
تاریخ انتشار :
2020-10-12 10:00:01

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا