کیم روچ دوباره ارائه می دهد – داشبورد نقد و بررسی

[ad_1]

این یک مشکل قدیمی برای همه بازاریاب های آنلاین در مورد چگونگی دریافت ترافیک هدفمند به وب سایت های شما است. بدون ترافیک مهم نیست که کپی از فروش شما چه میزان فروش خوبی داشته باشد. فروش ، سود و سود دیگری ندارد و یک بازپرداخت دیگر برای بازاریابی اینترنتی است.

خب ما باید چی کار کنیم؟ یک شخص موفق را کپی کنید و این یکی کیم روچ است.

کیم روچ کیست؟

او یک بازاریاب اینترنتی بسیار قابل احترام و بسیار موفق است و به دلیل برخورد مستقیم و غیرمستقیم در بازاریابی اینترنتی شناخته شده است. آیا تاکنون دوباره داشبورد Traffic را پشت سر گذاشته اید – ادامه مطلب را بخوانید.

من مانند بسیاری از بازاریابان اینترنتی فکر کردم که آنها درباره رسیدن به ترافیک هدفمند به وب سایت ها و وبلاگ های من اطلاعات زیادی می دانند. من چند سال گذشته را صرف ساخت کتابخانه کتابهای الکترونیکی و اطلاعات مربوط به این موضوع کردم. با این حال ، در حال حاضر ، من از اطلاعات ارائه شده توسط کیم و تغییرات و تغییرات اضافی ملایم که در تکنیک های بازاریابی موفق در حال حاضر وجود دارد ، شگفت زده شد تا آنها را به منابع ترافیکی با هدف ترافیک گرم تبدیل کند.

این نه تنها منابع ترافیکی را که شما استفاده می کنید بلکه به شما می گوید دقیقاً چگونه بازاریابی از طریق آنها انجام می شود تا حداکثر تأثیر شود. هیچ فازی یا سر و صدایی فقط یک کمک بازاریابی سخت بینی وجود ندارد.

کیم این اطلاعات را با پیروی از قالب ویدیویی که توسط اسناد PDF پشتیبانی می شود و جزئیات هر روش مورد بحث را ارائه می دهد ، به راحتی ارائه داده است. به شما 20 استراتژی برای استفاده و حتی نحوه ادغام آنها در یک برنامه جامع بازاریابی برای رسیدن به یک هدف جامع می دهد.

در کل این یک محصول بسیار خوب است که برای هر کسی که آن را خریداری می کند ، ارزش واقعی را ارائه می دهد

چه کسی هدفش بود؟

خوب ، من می خواهم به کسی که در زمینه کسب درآمد آنلاین جدی است بگویم زیرا چیزی وجود دارد که با روشهایی برای افزایش برنامه های بازاریابی موجود خود تجربه می کند ، در حالی که به تازه وارد در اینترنت می دهد یک قدم به قدم برای ساخت ترافیک در هر نقطه استفاده کند.

باید بدانید که این محصول جدید ، در زمان نوشتن این مقاله ، و یک یا دو سند PDF است که هنوز هم بارگیری می شود. با این حال ، من مطمئن هستم که آنها در راه هستند و این به هیچ وجه از ارزش اطلاعات ارائه شده توسط کیم روچ کم نمی کند.

من در ابتدای این مقاله پرسیدم که کیم دوباره آنرا آورده است ، بسیار جالب است ، بنابراین اگر شما در مورد ترافیک بیشتر به وب سایت جدی هستید پس داشبورد ترافیک همان خریدی است که باید خریداری کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا