[ad_1]
Qivana یک شرکت MLM جدید است که کلاه سلامتی و سلامتی خود را از مرز 120 میلیارد دلار پرتاب کرده است. در صنعتی به این بزرگی همیشه جا برای راه اندازی شرکت دیگری وجود دارد. محصولات کیوانا از این نظر منحصر به فرد هستند که تمرکز آنها بر سم زدایی و پاکسازی بدن در درجه اول و مهمتر است.
یک فلسفه وجود دارد اگر بدن توانایی انجام این کار را ندارد بدن چگونه می تواند فواید سلامتی یک سیستم گیاهان و مواد معدنی را جذب کند؟
رادنی جیمز در حال حاضر رئیس فروش کیوانا است. او همچنین به همراه درک هال دوین گلایزیر و جاستین بنر یکی از بنیانگذاران است. وی دارای مدرک لیسانس مالی از دانشکده تجارت دیوید اکلس دانشگاه یوتا است. رادنی جیمز مسئولیت اصلی پشتیبانی پشتیبانی بازاریابی از صاحبان مشاغل مستقل (IBO) را در کیوانا بر عهده دارد.
رادنی جیمز قبل از همکاری با Qivana چندین سال در Xango به عنوان مدیر محصول Mktg موفق شد. او همچنین دارای عنوان مدیر Mktg در VM Direct و مدیر فروش در NuSkin بود و همچنین با این شرکت به نقاط عطف بزرگی دست یافته بود.
برنامه جبران خسارت او در Qivana با در نظر گرفتن مبتدی و همچنین حرفه ای با تجربه در MLM طراحی شده است. بسیاری از ابزارها و سیستم هایی که وی استفاده می کند بازتاب مستقیم موفقیت های گذشته Xango و NuSkin است.
رادنی جیمز اطمینان داد که صاحب مشاغل آزاد Qivana به ابزارهای پیشرفته و پیشرفته ترین سیستم های بازاریابی دسترسی پیدا کرده است که برای کمک به تیم رشد و پشتیبانی بیش از بسیاری از شرکت های حق رای دادن سنتی طراحی شده است. به نظر می رسد فلسفه وی بیشتر وابسته به دستیابی به اهداف مالی واقع بینانه برای هر صاحب مشاغل مستقل باشد.
وی در حالی که در سمت های قبلی بود ضمن مدیریت مستقیم شبکه های توزیع استراتژی های بازاریابی ویژه هر شرکتی را که رشد سریع و گسترده ای را تجربه کرده است ایجاد کرد. کیوانا خوش شانس است که مانند رادنی جیمز چشم انداز بازاریابی دارد. نظم بی نظیر و دست ثابت او در زمینه مقررات جدید و گسترش بازاریابی در آینده او را به یک بازاریاب پیشرو در زمینه MLM تبدیل می کند.
رادنی جیمز و کیوانا خود را آماده کردند تا به سرعت به قله کوه هدیه های سلامتی و سلامتی صعود کنند. با هدایت رادنی جیمز برای چرخهای بازاریابی Qivana این سفر برای MLM جدید کمتر دست انداز خواهد بود.
وقتی به دنبال یک فرصت MLM جدید هستید همیشه می خواهید تا آنجا که ممکن است بدانید. تا حدودی متعجب شدم كه فهمیدم Qivana بیش از هر چیز روشهای بازاریابی را به خانواده و دوستان خود ارتقا می دهد. قطعاً این روش هیچ مشکلی ندارد اما فقط به عنوان مکمل روش های دیگر بصورت آنلاین است.
هر کسی که در اینترنت حضور دارد می داند که اگر می خواهید در طولانی مدت موفق باشید باید تعداد زیادی از ترافیک بسیار هدفمند را به سایتها و وبلاگهای خود (متعلق به خود) هدایت کنید.
سرانجام دوستان خانواده و همسایگان تمام شدند.
[ad_2]