گسترش بزرگ 12: تأثیر بر برنامه های Softball

[ad_1]

برنامه

اگر ورزش های دانشگاهی را دنبال کرده اید ، احتمالاً شنیده اید که Big 12 به دنبال گسترش است. در ابتدا آنها در حال گسترش نبودند و همه تصور می کردند که این توسعه مرده است. سپس باب پالسبی در دوازده روز بزرگ به رسانه ها اعلام كرد كه به او اجازه داده شده است كه بررسی دو یا چهار كاندیدای احتمالی گسترش را شروع كند.

همه ما می دانیم که پول و فوتبال عامل اصلی تصمیم توسعه کنفرانس هستند. با قراردادهای تلویزیونی فعلی ، ESPN و فاکس باید برای هر مدرسه که Big 12 اضافه می کند ، حدود 25 میلیون دلار بیشتر بپردازند ، اگرچه به نظر می رسد این مشکل برای دارندگان حقوق تلویزیون است.

آیا آنها دو یا چهار تیم اضافه خواهند کرد؟ این تیم ها کی خواهند بود؟ در این مرحله هیچ کس نمی داند ، اما گمانه زنی ها در مقیاس بزرگ شروع می شود و به نظر می رسد این لیست هر روز در حال رشد است.

ما می دانیم که فوتبال بزرگترین عامل در تصمیم گیری برای اضافه کردن تیم ها خواهد بود ، اما ما تصمیم گرفتیم که از دیدگاه سافت بال به آنها نگاه کنیم و ببینیم هر یک از کاندیداهای بالقوه از نظر برنامه سافت بال به چه میزانی می آید.

در این مرحله ، تقریباً هر مدرسه خارج از کنفرانس Force 5 نامزد است. ما خودمان را به این هفت محدود کردیم زیرا آنها را مناسب ترین گزینه می دانیم.

BYU:

BYU احتمالاً تیمی است كه او هنگام صحبت در مورد گسترش بزرگ ، بیشتر از آن نام برد. 12. در كنفرانس ساحل غربی (WCC) استقلال در سایر فوتبال های ورزشی.

مربی: جردن آیکن (14 ساله).

رکورد 2016: 36-21 (12-3 در WCC)

مسابقات کنفرانس: 12 – آخرین مسابقات 2016

Cougar برای ده سال گذشته در هر کنفرانسی که عضو آن بوده است ، حاکم است. آنها هشت مسابقات کنفرانس زنده را در چهار کنفرانس مختلف (WCC ، سافت اقیانوس آرام ، WAC ، MWC) برنده شده اند. آنها 11 فصل متوالی به NCAA Regionalals رفته اند و آنها در سال 2010 در مقابل آریزونا به سوپر منطقه ای رفتند. علاوه بر این ، BYU چهارمین مرکز بزرگ دانشگاه سافت بال NCAA را دارد و BYU واقعاً با 12 مدرسه بزرگ دیگر همخوانی دارد.

هیوستون:

تیم دیگری که اغلب از آن یاد می شود هیوستون است. موقعیت آنها در تگزاس و موفقیت اخیر تیم فوتبال به افزایش مشخصات آنها کمک کرد.

مربی: کریستین وسلی (فصل 1).

ضبط 2016: 27-29 (9-9 در AAC)

مسابقات کنفرانس: 0

اگرچه هیوستون در مسابقات قهرمانی کنفرانسی پیروز نشد ، اما او 7 بار به مناطق NCAA منطقه ای رفت. با آخرین حضور در سال 2014. آنها دو بار به سوپر لوژالالز راه یافتند و در سال 2011 به ایالت اوکلاهما باختند. هیوستون بازی های خانگی خود را در ورزشگاه Cougar Softball با 2000 صندلی انجام می دهد. مربی جدید کریستن وسلی در سال 2017 مقام را به عهده گرفت ، اما چند سال است که در این برنامه حضور دارد. قبل از Vesely Cougars توسط کیلا هولاس که در 16 فصل 563-376-1 به میدان رفته بود ، آموزش می گرفت. در سال 2016 ، هیوستون از تیم بیگ 12 4 تیم بازی کرد و در آن مسابقات 3-4 بر صفر انجام شد. با توجه به کمی وقت و حمایت مالی از کنفرانس Force 5 ، هیوستون می تواند هر سال در Big 12 به یک رقیب تبدیل شود.

دانشگاه فلوریدا جنوبی:

اگر Big 12 گسترش یابد ، بسیاری از مردم فکر می کردند که می خواهند وارد بازار فلوریدا شوند و از USF به عنوان یکی از این گزینه ها یاد می کنند. گاو نرهایی که توسط کن اریکسون آموزش داده شده است ، در استادیوم جدید بازی می کنند و سابقه ای پس از فصل دارند.

مربی: کن اریکسون (20 ساله)

رکورد سال 2016: 45-16 (3-15 AAC)

مسابقات کنفرانس: 5

مربی اریکسون 12 بار USF را به NCAA Regionals برد. آنها دو بار در سوپر لوژالالس پیش رفته اند و یک بار در مسابقات جهانی کالج زنان در سال 2012 ظاهر شده اند. در سال 2011 بولز استادیوم سافتبال USF را افتتاح کرد. این تاریخ و امکانات را به خوبی با 12 تیم اصلی دیگر مقایسه خواهد کرد. به لطف قرار گرفتن در تمپا ، گاو نرها می توانند استعدادهای زیادی برای ادامه رقابت بدست آورند.

دانشگاه مرکزی فلوریدا:

UCF اغلب همراه با USF ذکر می شود ، زیرا تنها با یک ساعت از هم جدا می شوند. با افزودن هر دو مدرسه ، Big 12 در فلوریدا حضور پررنگی خواهد داشت. ناگفته نماند که برنامه ریزی و سفر را برای هر دو مدرسه آسانتر خواهد کرد. UCF دومین دانشگاه بزرگ کشور با جمعیت دانشجویی 63000 است.

مربی: رنه لورس-ژیلسپی (فصل پانزدهم).

رکورد 2016: 38-22 (12-4 در AAC)

مسابقات کنفرانس: 4

سواره کوهی شش بار به منطقه NCAA منطقه ای رفته است ، از جمله در سال 2015 که توسط فلوریدا گیتورز حذف شد. در مارس 2006 ، آنها مجتمع UCF Softball را در آن زمان افتتاح کردند که این یکی از بهترین امکانات در AAC است. این برنامه به سرپرستی مربی رنه لورس-گیلسپی ، که این برنامه را در سال 2002 آغاز کرده ، بسیار طولانی شده است. این رقابت ها هر هفته در مسابقات قهرمانی بزرگ 12 ممکن است برای شوالیه ها برای چند سال یک چالش باشد. با گذشت زمان و با تعهد به سافت بال ، آنها می توانند در یک بیگ 12 به یک تیم رقابتی تبدیل شوند.

ممفیس:

ببرها به تازگی به دلیل پیشنهاد حمایت فدرال اکسپرس ، حمایت خود را به عنوان نامزد گسترش بزرگ 12 آغاز کردند. این شرکت میلیون ها دلار حمایت مالی از Big 12 را تعهد کرده است ، اما چگونگی تأثیر این تصمیم Big 12 تأثیر می گذارد. از دیدگاه سافت بال ، ببرها برای رسیدن به نیمه اول کنفرانس تلاش خواهند کرد.

مربی: ناتالی پل (6 فصل)

ضبط 2016: 26-31 (7-11 در AAC)

مسابقات کنفرانس: 0

ببرها یک بار در سال 2011 در NCAA منطقه ای ظاهر شدند. آنها هرگز در مسابقات قهرمانی کنفرانسی پیروز نشدند. با این حال ، آنها فقط از سال 2006 سافت بال بازی کردند. در آن زمان به طور کلی 258-291 نفر هستند. لیست فعلی آنها با کودکانی از سراسر جنوب شرقی با چند سواحل غربی پر شده است بنابراین مارک ممفیس در حال گسترش است. این سؤال مطرح می شود که تعهد دانشگاه به ورزش چیست؟ با توجه به 12 دلار بزرگ ، این تعهد می تواند رشد یابد.

ایالت کلرادو:

ایالت کلرادو در حال شروع به گرفتن برخی از حرکت به عنوان علاوه بر این ممکن است در کنفرانس Big 12. برخی از این موارد در سایت قرار دارد و منطقه دنور تعداد فارغ التحصیلان ارشد 12. 12 بزرگ کلرادو به Pac-12 گم شد و به راحتی با رام رام جایگزین می شود و بازار تلویزیون دنور را بازیابی می کند.

مربی: جین فیشر (6 فصل).

ضبط 2016: 22-24 (8-12 در MWC)

مسابقات قهرمانی کنفرانس: 4 – آخرین قهرمانی سال 2004

قوچ ها از زمان پیوستن به کنفرانس در سال 2000 تیم MWC بوده اند. آنها فقط یک بار ، سه بار دوم و سه بار سوم به پایان رسیدند. آنها چهارمین یا بدترین 14 بار در نهمین کنفرانس تیم به پایان رسید. سخت است که به طور مداوم در سافت بال در کلرادو خوب باشیم. اگر به Big 12 اضافه شود ، آنها بسیاری از همان چالش هایی را که Iowa در حال حاضر در کنفرانس با آن روبرو است ، خواهند داشت. فصل طوفان برای پنج فصل متوالی به پایان رسید و او بیش از چهار بازی برنده نشد.

سینسیناتی:

Bearcats از ارتباط برقراری ارتباط با 12 پسر بزرگ در مورد تمایل به پیوستن شرمنده نبود. بسیاری از مردم فکر می کنند که از رئیس جمهور اوکلاهما دیوید بورن حمایت می کنند. نکته منفی این است که آنها در حال حاضر این ورزش را ارائه نمی دهند. آیا آنها در آینده می توانند؟ می توان. در حال حاضر ، Big 12 فقط 7 تیم از 10 تیم سافت بال را دارد. TCU ، ویرجینیا غربی و کانزاس نیز سافت بال را بازی نمی کنند.

مهم نیست چه کسی Big 12 را اضافه می کند ، تأثیری در برنامه های فعلی softball خواهد داشت. چه مقدار تأثیرگذاری بر اساس تعداد افراد و افرادی که اضافه می کنند دیده می شود. بنابراین مانند همه ما ، بنشینید و صبر کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا