گلاستنبری (glastonbury) شهری با جشنواره های میوه و کشاورزی

گلاستونبری شهری با طعم میوه و عطر کشاورزی

کشاورزی | گل

کشاورزی | گل

تصور کنید که در دل انگلستان در شهری کوچک و دنج با عطر گلابی و سیب تازه بیدار می شوید و صدای پرندگان و خنده کشاورزان که در مزارع به کار مشغولند گوشتان را نوازش می دهد. با قدم گذاشتن در خیابان های باریک و سنگی این شهر بوی نان تازه از نانوایی ها به مشامتان می رسد و دکه های زیبای میوه فروشی با طیف رنگین کمانی از میوه های رسیده چشمانتان را خیره می کنند.

کشاورزی | گل

بله! این تجربه زیبا و فراموش نشدنی در شهر گلاستونبری (Glastonbury) انتظارتان را کامل خواهد کرد. این شهر افسانه ای با تاریخ غنی و طبیعت زیبا شما را به جای دیگری خواهد برد.

کشاورزی | گل

یک سفر به خاطره انگیز به گلاستونبری

گلاستونبری شهری است که در جنوب غرب انگلستان و در منطقه سامرست (Somerset) قرار دارد. این شهر با تاریخ شگفت انگیز و طبیعت زیبا هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان به سوی خود جذب می کند.

گلاستونبری همواره با جشنواره موسقی گلاستونبری (Glastonbury Festival) که در ماه ژوئن برگزار می شود همراه است. اما این شهر به عنوان یک مکانی برای علاقه مندان به کشاورزی و طبیعت نیز محبوبیت خاصی دارد.

کشاورزی در گلاستونبری

گلاستونبری با خاک غنی و آب و هوای مطبوع زمینه مناسبی برای کشاورزی را فراهم می آورد. این شهر با باغ های میوه و مزارع سبزیجات شهرتی دیرینه در زمینه کشاورزی دارد.

گلاستونبری محل پرورش انواع میوه ها مانند سیب گلابی توت فرنگی و گیلاس است. با قدم زدن در باغ های میوه و چیدن میوه های رسیده از درخت احساس تازه گی و طراوت شما را فرا می گیرد.

علاوه بر باغ های میوه گلاستونبری با مزارع سبزیجات گوناگونی نیز آراسته شده است. کلم هویج کدو تنبل و سبزیجات برگ دار از محصولات مهم کشاورزی در این شهر هستند.

کشاورزی در گلاستونبری به صورت ارگانیک انجام می شود و محصولات به صورت مستقیم به مصرف کنندگان عرضه می شوند. بازار گلاستونبری یکی از محبوب ترین مکان ها برای خرید محصولات کشاورزی طبیعی و تازه است.

جشنواره های میوه در گلاستونبری

گلاستونبری هر ساله با برگزار کردن جشنواره های میوه و کشاورزی زیبایی و طراوت خود را به نمایش می گذارد.

  • جشنواره سیب (Apple Day) در ماه اکتبر برگزار می شود. این جشنواره با نمایشگاه انواع سیب چیدن سیب طعم چینی سیب و فعالیت های مختلف برای کودکان محبوبیت زیادی دارد.
  • جشنواره گلابی (Pear Day) در ماه نوامبر برگزار می شود. در این جشنواره می توانید از طعم گلابی های رسیده لذت ببرید و با انواع انواع گلابی آشنا شوید.
  • جشنواره توت فرنگی (Strawberry Day) در ماه ژوئن برگزار می شود. این جشنواره با مزه چینی توت فرنگی نمایشگاه توت فرنگی و کارگاه های آموزش کاشت توت فرنگی مناسب برای علاقه مندان به این میوه است.

جاذبه های گردشگری گلاستونبری

گلاستونبری با طبیعت زیبا و جاذبه های گردشگری متنوع شما را به جای دیگری خواهد برد.

  • کوه توره (Tor Hill) : این کوه با ارتفاع 158 متر یکی از مکان های مهم و مشهور گلاستونبری است. در قله این کوه یک برج سنگی به نام برج توره (Tor Viewpoint) قرار دارد که نمای زیبایی از شهر و طبیعت اطراف را ارائه می دهد.
  • صومعه گلاستونبری (Glastonbury Tor) : این صومعه باستانی با تاریخچه حیرت انگیز مکانی است که باید در سفر به گلاستونبری از آن بازدید کنید.
  • چشم گلاستونبری (Glastonbury Lake) : این دریاچه زیبا با محیط طبیعت زیبا محل مناسبی برای پیاده روی و دوچرخه سواری است.

نکات عملی برای سفر به گلاستونبری

  • بهترین زمان برای سفر به گلاستونبری : فصل بهار و تابستان مناسب ترین زمان برای بازدید از گلاستونبری است. در این فصل ها هوا مطلوب تر و روزها طولانی تر هستند.
  • نحوه رفتن به گلاستونبری : می توانید با قطار و اتوبوس به گلاستونبری بروید.
  • هزینه سفر به گلاستونبری : هزینه سفر به گلاستونبری بستگی به نوع هتل و رستوران و فعالیت های شما دارد.
  • محل اقامت در گلاستونبری : گلاستونبری با هتل ها و خانه های اجاره ای متعددی شما را در سفر تان راحت خواهد کرد.

پرسش و پاسخ

1- آیا گلاستونبری فقط با جشنواره موسقی مشهور است؟

خیر گلاستونبری با کشاورزی و طبیعت زیبا خود نیز شناخته شده است.

2- بهترین محل برای خرید محصولات کشاورزی در گلاستونبری کجا است؟

بازار گلاستونبری یکی از بهترین مکان ها برای خرید محصولات کشاورزی طبیعی و تازه است.

3- چه جشنواره هایی در گلاستونبری برگزار می شود؟

گلاستونبری با برگزار کردن جشنواره های میوه و کشاورزی مانند جشنواره سیب جشنواره گلابی و جشنواره توت فرنگی زیبایی و طراوت خود را به نمایش می گذارد.

نتیجه گیری

گلاستونبری شهری زیبا و افسانه ای با کشاورزی غنی و طبیعت زیبا است که شما را به جای دیگری خواهد برد.

گلاستونبری مکانی است که در آن می توانید از طعم میوه های رسیده لذت ببرید با کشاورزان محلی آشنا شوید و در جشنواره های میوه و کشاورزی حضور داشته باشید.

گلاستونبری شهری است که شما را به خود جذب می کند و به شما اجازه می دهد تا با طبیعت و تاریخ غنی این شهر آشنا شوید.

گلاستونبری شهر رویا های شما است!

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا