آموزش زبان

یادگیری انگلیسی برای افراد شاغل؛ فرصت مناسب بهبود وضعیت شغلی

انگلیسی برای افراد شاغل | راه حل یادگیری انگلیسی برای افراد شاغل، پر‌مشغله و کارمند

کسب دانش کامل مهارت‌های زبان دوم از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای افراد شاغل و پرمشغله به‌شمار می‌رود. این افراد به دلایل شغلی و زمان محدود، امکان حضور در کلاس‌های حضوری و روش‌های رایج آموزش زبان انگلیسی را ندارند. ایجاد بسترهای آموزش از راه دور و گسترش فناوری‌های نوین، شرایط بهبود مهارت‌های زبانی را در بالاترین سطح خود برای افراد شاغل به وجود آورده است. بر همین اساس آشنایی با راهکارهای آموزش زبان انگلیسی برای افراد شاغل بسیاری از موانع موجود در این مسیر را برای آن‌ها از بین می‌برد.

آموزش زبان | آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با ترجمه فارسی

آموزش زبان انگلیسی برای افراد شاغل باید تخصصی و منظم باشد

مهم‌ترین دلیل عدم شرکت افراد شاغل در کلاس‌های حضوری و بهره‌مندی از روش‌های آموزش سنتی، شرایط شغلی و زمان‌بندی محدود آن‌ها است. این افراد برای بهبود مهارت‌های زبانی خود باید در یک فرانید تخصصی و زمان‌بندی شده دقیق قرار بگیرند تا راندمان آموزشی آن‌ها افزایش یابد. به همین دلیل آموزش این افراد نسبت به دیگران به تخصص و برنامه‌ریزی دقیق‌تری نیاز دارد. ثبت نام در بهترین کلاس زبان تهران با کلاس‌های مخصوص افراد شاغل، این افراد را در تخصصی‌ترین فرایند یادگیری زبان قرار می‌دهد.

آنچه در شروع آموزش انگلیسی برای افراد شاغل مهم است؛ دقت، تمرین و تعهد به برنامه ایجادشده توسط زبان‌آموز است. با توجه به غیرحضوری بودن بسیاری از روش‌های آموزش انگلیسی برای کارمندان و افراد پرمشغله، مسئولیت‌پذیری نسبت به آموزش‌ها بلندترین گام برای پیمودن مسیر آموزش به‌شمار می‌رود.

چرا افراد شاغل باید انگلیسی یاد بگیرند؟

افزایش دانش زبان انگلیسی نباید صرفا به‌عنوان یک علاقه دیده شود. با یادگیری این زبان، شرایط ویژه‌ای در زندگی شغلی افراد به وجود می‌آید که نه تنها فرصت‌های شغلی بیشتری را برای او به وجود می‌آورد؛ بلکه مانع از یکنواختی فعالیت‌ها شده و با کسب درآمد بیشتری نیز همراه است. بر همین اساس مهم‌ترین مزایای یادگیری زبان انگلیسی برای افراد شاغل عبارت‌اند از:

  • افزایش فرصت‌های شغلی: ارتباط بیشتر با دنیا و فراهم‌شدن شرایط مهاجرت کاری
  • حضور در سمینارهای آنلاین بین‌المللی: به‌روزرسانی اطلاعات با حضور در سمینارها و وبینارهای آنلاین بین‌المللی در زمینه شغلی
  • ارتقای علمی در زمینه شغلی: مطالعه جدیدترین مقالات و منابع در زمینه شغلی

راهکارهای آموزش انگلیسی برای افراد شاغل متنوع و کاربردی هستند

برای شروع آموزش زبان انگلیسی باید به شرایط و برنامه‌ریزی خود توجه کرد. روش‌های ارتقای مهارت‌های زبانی برای افراد شاغل با سایر افراد متفاوت بوده و باید از مزایای بهترین راهکارها بهره‌مند شد. بسیاری از این راهکارها با آموزش‌های بهترین دوره‌های آموزش بزرگسالان یا مزایای ثبت نام در بهترین کلاس زبان کودک تهران متفاوت است و باید به‌صورت تخصصی به‌کار گرفته شوند. در ادامه به مهم‌ترین راهکارهای آموزش زبان انگلیسی برای افراد شاغل می‌پردازیم.

آموزش زبان | آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با ترجمه فارسی

آموزش در خانه با کمک بسته‌های آموزشی؛ اولین و کاربردی‌ترین روش

تقریبا اولین راهکاری که تمام افراد پرمشغله برای بهبود دانش زبان دوم خود استفاده می‌کنند، خرید بسته‌های آموزش زبان در خانه است. این پکیج‌ها با یک برنامه‌ریزی مناسب و آموزش مهارت‌های چهارگانه زبان در یک زمان‌بندی فشرده، به این افراد کمک می‌کنند.

نوع متدهای آموزشی بسته‌های آموزش در خانه زبان انگلیسی، نسبت به روش‌های آموزش کودکان و دیگر افراد متفاوت بوده و افراد شاغل در یک فرایند زبان‌آموزی تخصصی و منظم قرار می‌گیرند. مهم‌ترین مزیت این روش مطالعه زبان انگلیسی بدون محدودیت زمانی و متناسب با برنامه‌ریزی‌های فرد است.

آموزش از راه دور و آنلاین

روش دیگر یادگیری انگلیسی برای افراد شاغل آموزش مجازی و کلاس زبان آنلاین است. در این روش کارمندان و افراد شاغل بدون حضور فیزیکی در کلاس‌های حضوری، از مزایای کامل این کلاس‌های به‌صورت برخط و آنلاین بهره‌مند می‌شوند. مدت‌زمان این دوره‌ها نسبت به کلاس‌های حضوری کم‌تر است؛ اما زمان‌بندی آن‌ها از یک برنامه‌ریزی روتین پیروی می‌کند. به همین دلیل امکان تغییر آن‌ها وجود ندارد.

استفاده از سایت‌های متعدد آموزش زبان؛ رایج، آسان و کم‌هزینه

بسیاری از کارمندان برای جلوگیری از صرف هزینه‌های مازاد آموزش زبان، از سایت‌های رایگان آموزش انگلیسی استفاده می‌کنند. این سایت‌ها آموزش‌های خود را در سطح مختلف ارائه می‌دهند و افراد متناسب با سطح دانش زبانی خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. با توجه به تخصصی بودن بسیاری از این سایت‌ها، توصیه می‌شود از این روش به‌عنوان یک متد کمک آموزشی استفاده شود.

آموزش زبان | آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با ترجمه فارسی

برخی از مهم‌ترین سایت‌های آموزش زبان انگلیسی برای افراد شاغل عبارت‌اند از:

  • سایت discovermagazine
  • سایت آموزش انگلیسی BBC
  • سایت newscientist
  • سایت techcrunch
  • سایت scientificamerican
  • سایت theguardian
  • سایت EnglishLive General and Specialized English courses
  • سایت Boston English Centre Videos
  • سایت English For the Workplace Online course
  • سایت Mastering English Fluency on Udemy

استفاده از محتواهای چندرسانه‌ای

امکانی که دنیای دیجیتال و چندرسانه‌ای در اختیار افراد قرار می‌دهد، شرایط بهره‌مندی از مزایای آموزش آنلاین را به وجود آورده است. یکی از بهترین راهکارهای بهبود دانش زبان انگلیسی برای افراد شاغل، گوش دادن به پادکست‌ها است. این پادکست‌های صوتی با موضوعات متنوع و سطح‌بندی مختلفشان، شرایط مناسبی را برای آموزش افراد به وجود می‌آورند.

نصب اپلیکیشن کاربردی آموزش زبان انگلیسی بر روی گوشی‌های موبایل و استفاده از آن‌ها، دیگر مزیت بهره‌مندی از محتواهای چندرسانه‌ای برای یادگیری زبان دوم است. نکته مهم برای بهره‌مندی کامل از این مزایا، تعهد کامل به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و پیگیری تمرین‌ها به‌صورت کاملا منظم است؛ به‌گونه‌ای که انگار در کلاس‌های حضوری آموزش زبان انگلیسی ثبت نام کرده‌اید.

مهم‌ترین برنامه‌های کاربردی آموزش زبان انگلیسی برای افراد شاغل عبارت‌اند از:

  • بیلینگو اپ Beelinguapp))
  • ماندلی (Mondly)
  • پادکست BBC
  • لینگو دیر (LingoDeer)
  • تاندم Tandem))

ایران آموزشگاه؛ معتبرترین مرجع دوره‌های زبان انگلیسی ویژه افراد شاغل

برای بسیاری از زبان‌آموزان تعهد به زمان‌بندی و طی کردن یک فرایند منظم برای آموزش زبان کار دشواری است. بازده آموزشی برخی افراد دیگر نیز بدون حضور در کلاس‌های آموزشی، کاهش می‌یابد و آن‌ها باید حتما در فرایند آموز‌شی به‌صورت کلاس‌های استاد و شاگردی قرار بگیرند.

ایران آموزشگاه باتکیه‌بر اعتبار خود در زمینه معرفی مراکز آموزشی سراسر کشور، بهترین دوره‌های زبان انگلیسی برای افراد شاغل را به شما معرفی می‌کند. مجموعه ما با علم کامل به نیازهای زبانی کارمندان و افراد پرمشغله، موانع موجود در مسیر آن‌ها را برای آموزش زبان دوم، هموار می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین دوره‌های آموزش زبان ویژه افراد شاغل، از آموزشگاه‌های لیست‌شده در سایت ما کمک بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا