یافتن یک دلال املاک قابل اعتماد در فیلیپین – نکاتی که باید بدانید

با این حال ، سود حاصل از فروش این ملک با خریدار فعلی کارگران فیلیپینی در خارج از کشور و بخشهای ارزان قیمت D و E با بازار فروشندگان از بخشهای A ، B و C (جامعه بالایی یا طبقه متوسط ​​بالا به طبقه متوسط ​​پایین) بسیار زیاد است. کاهش تقاضا وجود داشته است اما مردم هنوز آرزو دارند که یک ملک را به دلیل نیاز فوری به عنوان یک خانه یا به عنوان یک شرکت اجاره ای سودآور صاحب شوند.

زارا

با این وجود ، در اینجا چند نکته برای یافتن یک پزشک معتبر در املاک و مستغلات آورده شده است:

1.) تنظیم قرار ملاقات – عاقلانه است که فروشندگان / خریداران ابتدا شخصی را که با او مذاکره می کنید بشناسند. با او مصاحبه کنید و او را به خوبی بشناسید.

2.) صلاحیت ها: آیا او یک مشاور املاک مجاز است؟ او می تواند مدارک تحصیلی خود را با CV ، و یک کارت تماس با مجوز برای تمرین آن نشان دهد. وی علاوه بر شماره های تماس یا دارای وب سایت ، در بیو کوتاه و غیره اطلاعات زیادی در مورد او خواهد داشت. از امروز ، بیشتر کارگزاران فیلیپینی / کارگزاران املاک و مستغلات از قانون جمهوری 9646 پیروی می کنند: قانون خدمات املاک و مستغلات 2009 که قوانین و مقررات اجرایی آن و همچنین کد اخلاقی هنوز در حال اجرا هستند. هیئت تنظیم خدمات املاک و مستغلات فیلیپین تحت کمیته مقررات حرفه ای (PRBES-PRC) بر کلیه مقررات مربوط به حرفه املاک و مستغلات نظارت می کند. پیشنهادات دیگر برای فروشندگان این است که با مراجعه به وب سایت های زیر برای متخصصین املاک و مستغلات به عنوان اعضای با حسن اعتماد Realtors Certified (CRB) که عضو انجمن Realtors فیلیپین (REBAP) ، Realtors یا اعضای هیئت مدیره انجمن ملکیان فیلیپین (PAREB) و برای تأیید با دبیرخانه های نظارتی آنها تماس بگیرید.

3.) دانش و تجربه – او باید شرایط یا شرایط فعلی ملکی را که باید فروخته شود ، بداند. گاهی اوقات از او خواسته می شود که با فروشنده ملاقات کند و یک بازرسی بصری از ملک مذکور انجام دهد. قوانین مالیاتی موجود و قوانین تقسیم و ارزیابی دارایی نیز باید به ویژه برای املاک تجاری به روز شود. فراموش نکنید که در مورد رشته املاک و مستغلات وی برای محدود کردن مصاحبه ها و شخصی که به دنبال او هستید ، س askال کنید. مشاوران املاک بسیار خوبی در کارگزاری عمومی دارند ، دیگران ممکن است فقط در فروش و بازاریابی پروژه در بازارهای تازه توسعه یافته تمرکز کنند و دیگران ممکن است در فروش زمین خام یا فروش زمین های کشاورزی مشارکت داشته باشند.

4-) تجربه بازاریابی – وی سوالات مختلفی از اندازه قطعه ، قیمتی را که در ملک می فروشید ، شرایط و ضوابط روش پرداخت و سایر اطلاعات مربوطه مانند تاریخچه خانه و اظهارنامه مالیاتی و همچنین درخواست رونوشت گواهی انتقال مالکیت را از او می پرسد. خریدار باید در مورد برخی پیشنهادات یک کارگزار املاک و معتمد با شرایط پرداخت به عنوان مثال باز باشد. فروشنده همچنین باید تا حدی که ممکن است با برخی شرایط انعطاف پذیر باشد و در تصفیه اموال به نفع طرف خواهد بود.

5-) شبکه – یک کارگزار / کارگزار املاک و مستغلات باید به مشتریانی متصل شود که در جستجوی املاک و مستغلات هستند و در عین حال یک شبکه بزرگ در میان کارگزاران همکار از داخل موسسه ای که او متعلق است ایجاد می کند. کارگزاران / کارگزاران املاک و مستغلات دارای یک سیستم لیست چندگانه (MLS) برای معاملات ملکی (اعضای هیئت مدیره انجمن ملکی فیلیپین یا PAREB) و یک سیستم لیست املاک (PLS) برای املاک معتبر (CRB) برای اعضای انجمن کارگزاران املاک فیلیپین (REBAP) هستند که می توانند از طریق پست اینترنت در وب سایت سازمان آنها یا نمایش لیست در طول جلسات سازمان ، بنابراین کارگزار می تواند بلافاصله از بازاریابی و فروش دارایی شما کمک بگیرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا