[ad_1]
چگونه یک طرح تجاری شخصی می تواند به نفع نام تجاری شما باشد
شما فرصتی دوم برای اظهار نظر اول نمی دهید. این واقعیت گفته نشده است و برای شما و شرکت شما صادق است به عنوان مثال اگر یک فروشگاه دارید می دانید که اگر کسی در اولین ملاقات خود نرسد می رود و ممکن است هرگز بازنگردد. آنها حتی ممکن است به چند دوست بگویند. اما اگر زمان اولین بازدید آنها از فروشگاه را داشته باشید مشتریان خود را تا پایان عمر خواهید داشت. و من تکرار می کنم این بدان معناست که شما باید برای این چیزها هزینه کنید. اما اگر شما کارمند خدمات مشتری هستید چه؟ کسی که امیدوار است رهبر سخنران نویسنده سرگرم کننده مربی باشد؟ شاید شما در ساختن نام تجاری خود از طریق مارک تجاری و وب سایت های سخت تلاش کرده اید. اما نمره شما فقط نصف است. زیرا اگر می خواهید برجسته باشید و به پایگاه مشتری کامل خود برسید باید برای درک توسعه و حفظ نام تجاری خود سخت کار کنید. در حالی که یک نام تجاری شخصی برای همه کارآفرینان اعم از زن یا مرد مهم است واقعیت این است که زنان اغلب خود را ملایم و ملایم می دانند. بنابراین در حالی که همه می توانند از توصیه هایی که من به اشتراک می گذارند بهره مند شوند من شما را تشویق می کنم که به ویژه به زنان گوش دهید (به طوری که آنها اعتماد به نفس خود را برای صحبت کردن و برجسته شدن نشان دهند).!). چرا به استراتژی منحصر به فرد برند نیاز دارید؟
زنان اغلب از من می پرسند نقش یک برند خاص در شرکت من چیست؟ برندها نیاز به کار و تلاش دارند و مدیران تجاری با ROI سازگار هستند. بنابراین آنها اغلب می خواهند بدانند چگونه از کسب و کار برند خود سود ببرند قبل از تلاش. به طور خلاصه یک نام تجاری شخصی نماینده شرکت شما است و مردم بر اساس آن قضاوت خواهند کرد. واقعیت این است که مردم کتابها را از روی جلد آنها قضاوت می کنند. بنابراین ایجاد برند مانند پوششی برای کسب و کار شما است. شما می خواهید این جلد نه تنها برجسته باشد بلکه واقعاً نشان دهد که شما کی هستید و منظور شرکت شما چیست. و چه به صورت ساده و چه مستقیم اکثر مردم بر این باورند که انجام یک کار همه چیز را برآورده می کند. امئو چه مبهم باشد چه تنبل باشد و چه فاقد مارکی باشد که ایجاد کرده اید مطمئناً در کار شما نمایان می شود. از سوی دیگر هنگامی که نام تجاری خود را بر اساس نام تجاری خود تنظیم می کنید ممکن است نه تنها با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید بلکه آنها را به طرفداران بی چون و چرا تبدیل کنید. بنابراین این دلیل توسعه یک استراتژی نام تجاری واحد است. در مورد نحوه ساخت کت دم مارک دار در وب سایت ما بیشتر بدانید. بیایید وارد روش شویم. نام خود را ایجاد کنید
اگر تمام سفر با یک قدم شروع می شود اولین قدم در این سفر به دست آوردن نام تجاری شما است. یعنی اعتماد به نفس دارید. نیاز به معرفی دارد. صداقت در همه جنبه های اعتماد واقعی مشتری مهم است.
این می تواند برای زنی که اغلب فرصت طلب است و با همه چیز بزرگ شده است دشوار باشد.به همین دلیل است که باید مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. هنگام ایجاد یک نام تجاری باید بهترین مشتریان خود را شناسایی کنید. و سپس بدانید که تنها بهترین مشتریان شما اهمیت دارند. همه به شما نیاز ندارند و مهم نیست. فراموش نکنید افرادی که برند شما را دریافت نمی کنند ممکن است به هیچ عنوان مشتری نباشند. پس مطمئن باشید که چه کسی هستید. مانانا! شخصیت خود را حفظ کنید و از به اشتراک گذاشتن آن با جهان نترسید. آنچه را که شما را منحصر به فرد می کند بگیرید و آن را با جهان به اشتراک بگذارید. بخوانید: 8 اشتباه برند خاص که به کسب و کار شما آسیب می رساند
زیاده روی در یک نام تجاری خاص می تواند برای مشتری کشنده باشد. اما چگونه می توانید آنها را حذف کنید تا به کسب و کار شما آسیب نرسانند؟ در اینجا برخی از نقص های اصلی نام تجاری وجود دارد که نباید از آنها اجتناب کرد .. در اینترنت بیشتر بخوانید. نمونه هایی از ایجاد برند و ایجاد کسب و کار و کارهای شما
در نقش من کلاه زیادی بر سر می گذارم. آژانس مستقر در کانادا کلیه خدمات مورد نیاز شما در بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد: طراحی گرافیک و گرافیک طراحی وب سایت و توسعه شخصی بازاریابی SEO و SEM بازاریابی رسانه های اجتماعی نوشتن داخلی نوشتن خبرنامه و بحث استراتژی. و در حالی که همه کلاه هایم را دوست دارم فکر می کنم کار مورد علاقه من این است که با صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان فردی همکاری کنم تا به آنها در شناسایی مارک ها و متخصصان کمک کنم و به آنها کمک کنم. از آن به خوبی استفاده کنید. این برای زنان بسیار مفید است که وقت آه داشته باشند تا به وضوح توضیح دهند که کی هستند و چه چیزی ارائه می دهند. به عنوان مثال دوست و مشتری نزدیک ما (بازنشسته) دانا اسمیتس زنی است که با نام تجاری خود می نشیند غذا می خورد و زندگی می کند. شاهزاده سرخ همیشه یک مثال درخشان بوده است. با نام تجاری و کل عمر خود یک نام تجاری شخصی ایجاد می کند. کاترین یک رهبر ارشد و مشاور منابع و پرفروش ترین نویسنده و نویسنده است. او همچنین خالق یک برند الکتریکی منحصر به فرد است که حرفه ای و لطف را در هر کاری که انجام می دهد گنجانده است. اینها شامل وبلاگهای اغلب جالب و حضور طولانی مدت در رسانه های اجتماعی است که او را به عنوان یک متخصص معرفی می کند. و وقتی در مورد آن صحبت کردیم پذیرش بسیار مهم بسیار مهم بود. به عنوان مثال مشتریان. ما Evon Duma از نشان دادن طرف بازی نمی ترسیم! در مورد شرکت خود رهبر Duma Evon با ارائه خدمات جدی به کارآفرینانی که به دنبال بهبود مهارت های ارتباطی خود هستند از تغییر رویکرد در کار مشتریان خود قدردانی می کند. شخصیت و خانواده مشخصات او را انتخاب کنید اشتباه نکنید: Evon یک کارآفرین بسیار حرفه ای است و نکات و راهکارهای شگفت انگیزی برای تقسیم رشته خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود دارد (به عنوان مثال به لینک های ایجاد مهارت در وب سایت ما مراجعه کنید.اما این بدان معنا نیست که او باید مارک شخصی خود را به عنوان چیزی که دوست ندارد بپوشد. توصیه های شغلی برای زنان در تجارت
بنابراین هنگامی که کمی شفافیت در مورد نام تجاری خود دارید مرحله بعدی چیست؟ در اینجا چند روش آزمایش شده برای ایجاد نام تجاری شما وجود دارد: بهبود رسانه های اجتماعی
بهترین راه برای استفاده م mediaثر از رسانه های اجتماعی در بازاریابی وفاداری و ایجاد ارتباطات واقعی است. رسانه های اجتماعی ابزاری برای فروش کسب و کار شما نیستند. در عوض زمان سرگرم کننده ای را برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری خود ارائه می دهد. حضور منظم در رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد حافظه نام تجاری خود را تقویت کرده و دانش مانند اعتماد پیروان خود را توسعه دهید. چند نکته در مورد چگونگی ایجاد یک استراتژی موثر در رسانه های اجتماعی با ما در اینترنت یاد بگیرید که یک استراتژی ایجاد کنید که به خوبی کار می کند
یک استراتژی محتوا خوب به دلایل زیادی مهم است که یکی از آنها ایجاد یک نام تجاری حرفه ای و شخصی است. همه ما عبارت محتوا پادشاه است را می شناسیم بنابراین نباید تعجب کرد که محتوای خوب نوشته شده یکی از مهمترین عناصر وب سایت و ابزارهای بازاریابی شما است. در حال حاضر استراتژی های داخلی برای شرکت های مختلف یکسان نخواهد بود. اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:
محتوای وب سایت
صفحه ثبت نام وبینار / Teleseminar
صفحه فروش محصولات و خدمات
وبلاگ ها و مقاله های روزنامه
ایمیل / خبرنامه بازاریابی
مقالاتی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است
بیانیه مطبوعاتی
تجهیزات چاپ
در نهایت هدف کلی این است که نام تجاری خود را به نمایش بگذارید مشتریان بیشتری را جذب کنید تبدیل کنید و در نهایت تجارت خود را توسعه دهید. اگر تازه وارد بازاریابی داخلی شده اید منابع بسیار خوبی برای کمک به شما در شروع کار داریم:
چگونه می توان یک وبلاگ داخلی ایجاد کرد تا مخاطبان مورد نظر خود را جذب کند
نحوه تغییر ثبت نام ایمیل برای مشتریان بدون احساس تنبلی
نحوه کار و ترویج بازاریابی داخلی
ستایش را با لطف بپذیرید
این یک جنایت شخصی من است و من فکر می کنم بسیاری از موارد علیه بسیاری از زنان است. گاهی اوقات پاسخ دادن به ستایش سخت است اما من واقعاً شما را تشویق می کنم که یک لحظه وقت بگذارید و آن را بپذیرید. وقتی دیگران می دانند قدردانی از آنچه هستید قدردانی است. پس از ستایش سکوت نکنید بلکه با فضل تحسین کنید و دستاوردهای خود را متوقف نکنید! اگر فقط دستاوردهای خود را لیست کرده و اجازه می دهید پس انداز شوند مغرور نشوید. جامعه خود را پیدا کنید
در بازار هدف شما به این ترتیب می توانید وقت خود را با افرادی بگذرانید که ممکن است به مارک خاص شما پاسخ دهند. همه جذاب نیستند بنابراین مشتریان خود را در جای مناسب قرار دهید. مخلوط کردن آب با روغن فقط مشکلات غیر ضروری را ایجاد می کند. با قرار دادن خود در جای مناسب و اجازه دادن به خود برای درخشیدن با نام تجاری قوی خود شما را به سمت مشتریان بالقوه خود سوق می دهد. برعکس – تلاش برای داشتن همه چیز برای همه – منجر به موانعی می شود که می توان به بهترین نحو از آنها جلوگیری کرد.می توانید از طریق رسانه های اجتماعی و رویدادها با جامعه خود ارتباط برقرار کنید و اهمیت یک گروه سرگرم کننده فیس بوک را دست کم نگیرید! با کارشناسان برندسازی همکاری کنید
اگر کارآفرین هستید مطمئن نیستم که در هیچ کاری مهارت دارید. اما آنچه انجام می دهید ممکن است مارک و بازاریابی نباشد. فراموش نکنید نام تجاری شخصی و حرفه ای به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. همچنین می تواند کمی ترسناک باشد. اگر اعداد و ارقام توجه شما را جلب کرد حساب شما تمام می شود و اگر مدت طولانی غرق شوید مدیریت خانه به پایان می رسد. به همین ترتیب اغلب ایده خوبی است که اگر می خواهید تجارت یا بازاریابی کنید وقت خود را به این کار مهم اختصاص ندهید. این به تیم ما این امکان را می دهد تا با نکات و استراتژی های برندسازی در گام بعدی به شما کمک کند. من مشتاقانه منتظر کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهداف تجاری شما هستم! موفقیت در تجارت سوزان
[ad_2].