یک استراتژی ساده برای دستیابی بیشتر و ایجاد بارهای ترافیکی

[ad_1]

خوب ، این زمان ذرت را تقسیم نمی کند. یک میلیون راه برای دریافت ترافیک آنلاین وجود دارد ، اما بسیاری از آنها به دلیل افزایش اطلاعات و مشکلات انگیزشی از دست دادن این تمرکز مهم ، کم می شوند. امروز می خواهم یک استراتژی کوچک ساده را معرفی کنم که به رفع مشکلات فوق کمک می کند. نه اطلاعات اضافی بیشتر ، نه مسائل انگیزشی بیشتر ، نه از دست دادن تمرکز بیشتر.

کاملاً ساده ، یک چالش / هدف 30 روزه را برای خودتان تعیین می کنید. من خودم از این استراتژی استفاده می کنم و دیده ام که نتایج نهایی من به طور چشمگیری بالا می رود. ایده این است که یک چالش 30 روزه را تعریف کنید تا فقط بر استراتژی “یک” برای تولید ترافیک و اجرای کامل آن قبل از انجام هر کار دیگری تمرکز کنید.

مثلا:

ارسال مهمان راهی بسیار مؤثر برای جذب بسیاری از بازدید کنندگان به وب سایت شما ، ایجاد روابط با وبلاگ نویسان خود ، ایجاد لیست ایمیل و امید برای فروش برخی موارد است ، بله؟ خوب ، او در 30 روز اول یک چالش ، او هر روز یک پست مهمان می نویسد و آن را به وب سایت های دیگر ارسال می کند. بدون شک ترافیک رایگان زیادی کسب خواهید کرد و می توانید شروع به ایجاد لیست ایمیل کنید.

به مدت 30 روز ، شما نباید کاری کنید که میهمان ارسال کنید. همه چیز راجع به آن بخوانید ، بهترین وبلاگها را برای پست کردن جستجو کنید و بهترین استراتژی های استفاده و نوشتن را قبل از انجام هر کار دیگری کشف کنید. بعد از 30 روز ، شما باید 30 پست داشته باشید که هر کدام می توانند از هر 100 تا 1000 بازدید کننده به وب سایت خود تولید کنند. این بین 3000 تا 30،000 مشتری بالقوه است که تا پایان به بازار عرضه می شود.

پس از گذشت سی روز ، شما باید این ایده را داشته باشید که چه چیزی بهتر عمل می کند ، چرا بهترین کار می کند و چگونه این دانش در برنامه “نهایی” کلی شما برای ایجاد ترافیک برای آینده به کار رفته است. لازم به ذکر است که پیشرفت شما باید مستند باشد و بهترین آن چیست. در آینده هنگام ایجاد اولین دوره الکترونیکی کتاب / ویدئو و غیره به موارد بیشتری نیاز خواهید داشت.

30 روز آینده: بازاریابی انجمن:

3 – 5 فروم ترافیک پرترافیک را در محل خود بیابید و یک هدف 30 روزه برای ارسال 10 پست برای هر یک تنظیم کنید ، ضمن اینکه ارزش البته را نیز ارائه می دهید. مجدداً ، تأیید کنید که چه چیزی بهتر است و کدام تاکتیکهایی را که شما استفاده می کنید بیشترین ترافیک را داشته باشید ، و چرا

10 ارسال در 5 انجمن هر روز به مدت 30 روز متوالی “1500” ارسال در هر ماه است. این امر باعث می شود که اگر واقعاً ارزش داشته باشید ، حرکات زیادی به دست آورید. شما همچنین در راه خود برای ایجاد خود در این تالارها قرار خواهید گرفت که می تواند منجر به مشارکت ها و فرصت های بزرگی در آینده شود. حتماً هنگام ایجاد این محصول قاتل ، همه چیز را بعداً مستند کنید.

30 روز بعد: مقاله بازاریابی:

شما به این مرحله رسیدید ، درست است؟

نتیجه:

بزرگترین مشکلی که بسیاری از افراد در این صنعت با آن روبرو هستند پرش زیاد از استراتژی به استراتژی است. 30 چالش امروز شما را وادار می کند تا در یک زمان فقط روی یک استراتژی متمرکز شوید. شما 30 روز فرصت دارید تا با انجام کار ، اطلاعاتی در مورد این استراتژی کسب کنید. در پایان 30 روز ، شما واضح تر می دانید که چه چیزی مؤثر است و چه چیزی مؤثر نیست. پس از آن فقط مسئله جدا کردن احمقانه از نیکی و مونتاژ سیستم نهایی اثبات شده تولید ترافیک است.

توجه داشته باشید.. فقط به این دلیل که تصمیم گرفتید روی یک استراتژی تولید 30 روزه ایجاد ترافیک متمرکز شوید ، به این معنی نیست که شما از سایر زمینه های بازاریابی خود غافل باشید. در مقابل ، هدف نهایی شما همیشه باید بر روی بهبود آنچه در صنعت وجود دارد ، اضافه کردن آن به سیستم خود و رهایی از زباله ها متمرکز شوید. مأموریت روزانه خود را ابتدا انجام دهید و سپس هر کاری را انجام دهید که احساس علاقه به کار خود داشته باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا