یک درخت معجزه آسای مورینگا با یک مشاغل بازاریابی چند سطح در خانه چه می کند؟

آیا تاکنون نام درخت مورینگا را شنیده اید؟ اگر در ایالات متحده زندگی می کنید ، یک احتمال خوب وجود دارد که آن را بگویید. متعجب؟ خوب ، اگر هنوز در مورد آن چیزی نشنیده اید ، روزی خواهید شنید ، زیرا کسانی که در بسیاری از کشورهای دیگر هستند از ویژگی های تغذیه ای آن آگاهند و برخی نیز از خواص درمانی بیماری ها می گویند. حالا اگر شما در مورد آن چیزی نشنیده اید ، اشکالی ندارد زیرا من یک اتاق فکر اداره می کنم ، و من نیز در مورد آن چیزی نشنیده ام.

Google | احتمال

چندی پیش ، یک مشهور مشهور از برنامه تلویزیونی محبوب The Biggest Loser (که در فصل 3 به مرحله نهایی خود رسید) در مورد این محصول و تمام ویژگی های ابرقهرمانی آن به من گفت. با این حال ، من مجبور شدم خودم تحقیق انجام دهم ، و بعد از خواندن چند مقاله تحقیقاتی در مورد آن ، و دو صفحه ویکی پدیا ، همه چیز برای من منطقی شد. درخت مورینگا از برگ تا ریشه تقریباً خوراکی است. و از آنجا که حاوی ارزش غذایی بسیار بالایی است ، بسیاری بر این باورند که این راه حل برای سوrition تغذیه و گرسنگی برای فقرا و نیازمندان در جهان است.

مطمئناً ، این منطقی است ، منظور من این است که اگر برگ های این درخت ، پوست ، ریشه و غیره از نظر پروتئین و ویتامین بسیار غنی باشند ، قطعاً رشد آنها در مقادیر زیاد و رشد آنها برای برنامه جهانی غذا ، زیستگاه سازمان ملل برای اقدامات بشردوستانه منطقی است ، سپس راهی برای توزیع آنها به مقیاس بزرگ با استفاده از مشاغل کوچک مستقل که با اعتبار خرد تأمین می شوند ، یا شاید با استفاده از وام ، رهن ، یا یک استراتژی بازاریابی چند سطح.

“هی ، یک لحظه صبر کن!” شما می گویید ، شما برخی را نیز می خواهید. البته ، چه کسی نمی خواهد غذا را در مقادیر زیاد کاهش دهد و تمام تغذیه مورد نیاز خود را بدست آورد؟ به نظر می رسد در جهان اول ما غذای ناخواسته می خوریم ، با تغذیه کم یا بدون تغذیه ، و در حالی که بدنمان از گرسنگی می رود وزن اضافه می کنیم. بله ، فکر می کنم وقت آن رسیده که آن را نیز برطرف کنیم. چه کسی می داند شاید شما به پول نیازی ندارید و واقعاً نمی خواهید وارد کار خود شوید ، اما شاید شما باید در مورد این محصول بدانید.

بله ، اکنون تولید کننده است ، زیرا بسیاری از شرکت ها شروع به برداشت ، رشد و قرار دادن آن به شکلی کرده اند که می تواند مورد استفاده قرار گیرد. می بینید که برگ ها قبل از مصرف یا خوردن باید چربی زدایی شوند. پس از انجام این کار ، پروتئین می تواند به راحتی همراه با تمام ویتامین ها توسط بدن جذب شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید ، می توانید اطلاعات مربوط به درخت مورینگا را از “World Church Service and Education Hunger” دریافت کنید ، می توانید آن را بصورت آنلاین جستجو کنید. طبق ویکی پدیا ، و همچنین از شرکتی در اینجا در ایالات متحده به نام. Zija International ، که معتقدم پس از پردازش محصول را از خارج از کشور وارد می کند ، به نظر می رسد می توانید مقداری نیز تهیه کنید. یکی از روشهای محبوب مصرف آن ، مخلوط کردن پودر در مخلوط نوشیدنی است.

برای اطلاعات بیشتر ، به Google بروید و “Moringa” یا “Zija International and Moringa” را جستجو کنید و باید تعدادی از لیست ها را بکشید – لطفاً در مورد همه اینها فکر کنید. حمایت مالی این مقاله توسط خانم هدر هانسن ، فینال فصل 3 بزرگترین بازنده انجام می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا