یک شبکه موفق متوسل جهانی و تیم بازاریابی وابسته ایجاد کنید

[ad_1]

یک سوال مهم برای مبتدیان و بازاریابان جاه طلب اینترنتی که سعی در ایجاد یک تیم موفق دارند این است که آیا شما باید کسی را از ثبت نام در حساب خود منصرف کنید؟ [fill in the blank – affiliate program] در واقع او فروش را رد کرد و دلار را رد کرد.

پاسخ من: کاملاً بدون شک.

تجربه شخصی من هنگامی که در مراحل یادگیری مبتدیان برای بازاریابی اینترنتی بودم این درس بسیار ارزشمند را به من آموخت که بسیاری از مردم آن را نادیده می گیرند. این اغلب برای آزار این افراد برمی گردد.

این کار به عنوان وابسته اولیه شبکه جهانی رفت و آمد مکرر آغاز شد. یک ماه طول کشید تا شروع به درآمدزایی کردم. وقتی شروع به جمع آوری چک های کمیسیون کردم احساس خیلی جالبی داشت. بهتر از هر دستمزدی که از کار در هر موسسه حقوقی دریافت کرده ام زیرا خودم این کار را کردم با شرایط خودم.

پس مشکل چیست؟

تعداد کمی از مبتدیان در مورد آنچه که من دوست دارم فروش بد بخوانم هشدار داده می شوند. در ابتدا قابل درک است – تمرکز اصلی شما فقط در ابتدا شکستن است سپس گرفتن سود. چه کسی وقت دارد که متوقف شود و نگران باشد که قبلاً در آن عضو شده است اما من درس خود را آموخته ام و امیدوارم شما به این توصیه پاسخ دهید.

این حقیقت سرد بدون پوشش قند است.

در این صنعت افراد زیادی هستند که آنها را تایر زدن می نامند. آنها بیشتر از افرادی تشکیل شده اند که قصد واقعی خرید یا کار با شما را ندارند و با پرسیدن سوالات شکاکانه بی پایان بدون اینکه بخواهند بدانند چه جوابی دریافت می کنند کاری از دست نخواهند داد جز اینکه وقت شما را هدر دهند. شما صرفاً بی پول هستید و با وجود این واقعیت وقت خود را در پرسش ها تلف می کنید. بیشتر آنها هیچ علاقه واقعی به خرید یا توپ بازی ندارند. با این حال از خراب شدن لاستیک که در واقع خرید می کند آگاه باشید. می تواند خیلی بدتر باشد.

غالباً این افراد افرادی بسیار تنبل و دارای ذهنیت منفی هستند و انتظار هیچ چیز را ندارند. به همین دلیل است که طرح های سریع ثروتمند سازی خصوصاً مورد توجه آنها قرار می گیرند. آنها می خواهند راه کوتاه و ثروت و موفقیت را بدون تلاش و وقت و هزینه صرف کنند. آنها همه را مقصر می دانند به جز خودشان از جمله البته شما (چوپان).

در طول سالهای فعالیتم در بازاریابی سهامداران یاد گرفته ام که این افراد را از یک مایل دورتر تشخیص دهم. آنها س questionsالهای یکسانی را می پرسند و پاسخهای یکسانی را می پرسند. آنها انرژی و وقت خود را با شکایت و تردید پر می کنند. به همین دلیل است که آنها هرگز موفق نخواهند شد. من دیگر با این افراد کار نمی کنم. من به راحتی آنها را دور می کنم. چرا فقط 1000 دلار در جیب نگذارید و آنها را فراموش نکنید؟ 2 دلیل:

  1. من می خواهم یک تیم بسازم. اعضای تیم من می دانند که من موفقیت آنها را جلا می دهم زیرا در نهایت به نفع همه ما است. Kickers Tire نه تنها به دلیل برخوردی که دارد موفق می شود بلکه در واقع با انفعال و عدم تمایل به بازی بقیه اعضای تیم را ناامید می کند.
  2. آنها زندگی شما را بسیار دشوار می کنند. رانندگان لاستیک دوست دارند شما را بخاطر همه شکستهایشان سرزنش کنند. می توانید انتظار داشته باشید روزانه چندین ایمیل دریافت کنید که از آنها بخواهید این کار را انجام دهید. آنها حتی وقتی راهنمایی و آموزش می دهید آنها نمی خواهند خودشان کار را انجام دهند. آنها اغلب پس از ثبت نام فکر می کنند که شما کارمند یا دستیار آنها هستید.

من در طول تاریخ طولانی ام با شبکه جهانی رفت و آمد 2-3 مورد فروش بد داشته ام. ارزش 3000 دلاری که کسب کردید نبود باور کنید.

اکنون تیم من را با دقت بیشتری بررسی می کنم و مطمئن می شوم که آنها نگرش انگیزه و تمایل به همکاری موفقیت آمیز با من را دارند. این امر به ویژه هنگامی مهم است که شما یک بازاریاب آنلاین موفق باشید و تیمی داشته باشید که روزانه رشد می کند. این معرفی اعضا برای همه مفید است. من بسیاری از افراد را که هرگز فکر نمی کردند آنچه را که برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی لازم است ناامید کرده ام. از طرف دیگر من وابستگی های مختلف و مشاغل خانگی را به افراد مختلف توصیه کردم این به نقاط قوت و ضعف هر شخص بستگی دارد.

فقط یک هشدار دوستانه به همه مبتدیان خارج از خانه! تیم خود را با دقت انتخاب کنید – این تفاوت بین موفقیت و شکست غنی و فقیر در این صنعت است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا