ساختمان و مسکن

یک ماه عسل در بالی

هر زوجی که قصد ازدواج دارند ، منتظر برگزاری ماه عسل هستند زیرا اغلب اولین تصمیم بزرگی است که شما به عنوان یک زن و شوهر می گیرید. یکی از اولین مواردی که باید در مورد ماه عسل فکر کنید این است که مقصدی را انتخاب کنید که بتوانید در یک فرار عاشقانه و آرامش بخش از اوقات خود در کنار هم لذت ببرید. بالی یکی از مقصد های برتر ماه عسل است و جزیره گرمسیری رمانتیک در اندونزی است که دارای فرهنگ های عالی ، جاذبه های طبیعی ، امکانات تفریحی ، خدمات و سرگرمی است.

بالی یک بهشت ​​ماه عسل واقعی است که بسیاری از همسران آرزوی صرف مخفیگاه خصوصی فراموش نشدنی خود را دارند. آب و هوای دلپذیر در تمام طول سال ، مردم دوست ، فرهنگ شگفت انگیز این فرصت را به شما می دهد تا از جاذبه های بسیاری لذت ببرید. جای تعجب نیست که نظرسنجی های سالانه خوانندگان توسط مجلات مهم سفر به طور مداوم جزیره بالی را به عنوان جذاب ترین مقصد سفر جهان تأیید می کند. این جزیره زیبا دارای همه چیز ، سواحل ، کوه ها ، مزارع برنج و مکان های رمانتیک برای اقامت است ، از هتل های جذاب و معتدل ییلاقی در باغ سرسبز گرمسیری که از طریق منحصر به فرد ترین و پیشرفته ترین هتل ها ، استراحتگاه ها و ویلاهای جهان فکر می شود. برای کسانی که به دنبال مکانی مناسب برای گذراندن ماه عسل خود هستند ، بدون هیچ زحمتی ، بی سر و صدا ، آرامش واقعی ، ویلا خصوصی در بالی باید ماه عسل را فراموش نشدنی و لذت بخش کند.

اماکن ماه عسل محبوب است

کوتا ، لژیان و سمینیاک منطقه ای است که گشت و گذار و غروب خورشید در میان یکی از محبوب ترین سواحل. اگرچه مکان پر از سر و صدا و آشفتگی است ، اما هتل ها و ویلاهای مناسبی برای ماه عسل وجود دارد. سانور در سواحل شرقی با ده ها هتل خوب ، ویلا ، رستوران و بوتیک واقع در اینجا ساکت تر از کوتا است. جذابیت اصلی اینجا ساحل شنی سفید است که مشرف بر یک صخره مرجانی دریاچه است.

نوسا دوا ، منطقه ای با دقت برنامه ریزی شده در حاشیه شرقی شبه جزیره پوکت در این جزیره ، به مخاطبان بازار خدمت می کند و بزرگترین جیب هتل های لوکس است. خلیج جیمباران در شمال شبه جزیره پوکت واقع شده است ، جایی که یکی از بهترین سواحل بالی نیز به عنوان مکانی از بالاترین هتلهای تفریحی مشهور است. مکان زیبا جیمباران ضمن سرو غذاهای خوشمزه از اقیانوس های خوشمزه رستوران های زیادی را ارائه می دهد. Nusa Dua و Jimbaran مقصد های ماه عسل ماه عسل کامل با چشم اندازهای عالی از اقیانوس آبی و غروب خورشید زیبا هستند. لووینا ، در حدود 100 کیلومتری شمال بالی ، محلی برای فرار از فشار و شلوغی کوتا است. دیدن سفرهای قایق برای دیدن دلفین ها در اوایل صبح تا حدودی بسیار محبوب است و تا حدی در کوه نزدیک ، غواصی ، غواصی و پیاده روی را ارائه می دهد. اگر یک مکان عالی را برای تپه ترجیح می دهید ، اوبود بهترین است. این شهر کوچک “واقعی بالی” در یک ساعت در شمال Denpasar واقع شده است. در اینجا می توانید از هوای تازه و یک تراس درست برنج و فرهنگ پر جنب و جوش لذت ببرید. در اوبود می توانید روزهای خود را با پیاده روی ، بازدید از موزه ، اجرای موسیقی ، رستوران های عالی و خرید بی پایان پر کنید. Ubud همچنین مکانی ایده آل برای گرفتن عکس از مناظر مسحور کننده بالی است.

نکاتی برای یک ماه عسل فراموش نشدنی در بالی

با ایده ای که هر دو شما می خواهید انجام دهید شروع کنید. به فعالیتهایی که هر دو از آنها لذت می برید فکر کنید. همچنین بودجه خود را در نظر بگیرید که با برخی برنامه ریزی ها قطعاً می توانید از بهترین پیشنهادات ماه عسل بهره ببرید.

در صورت امکان حداقل 6 ماه قبل ماه عسل خود را رزرو کنید. یک آژانس مسافرتی با تجربه و متخصص در زمینه برنامه ریزی ماه عسل را انتخاب کنید. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود ، شما را در بودجه نگه می دارید و برای پول خود بهترین ارزش را به شما می دهید.

– تقویم را بررسی کنید. بهترین زمان برای بازدید از بالی در فصل خشک (آوریل تا اکتبر) است ، وقتی آسمان آبی و شفاف است. فصل طولانی را از ماه ژوئیه تا سپتامبر در نظر بگیرید زیرا هزاران بازدید کننده تعطیلات خود را در بالی می گذرانند.

– بهترین اقامتگاهی را که می توانید تهیه کنید رزرو کنید. ترجیح داده می شود که اتاق در هتل ، استراحتگاه یا ویلای با نمای داستانی مانند تراس بالشتک های برنج یا منظره ساحل یا اقیانوس باشد.

برای گرما ، رطوبت و پشه ها آماده شوید. هنگام اقامت در یک خانه یی در فضای باز ، حتماً تختخواب خود را با پشه بند داشته باشید و کویل های پشه را بسوزانید تا موجودات را از خود دور کنید یا ممکن است با دافع پشه آماده باشید.

درباره فعالیتهایی که می خواهید با هم انجام دهید فکر کنید. شما می خواهید فعالیت های ورزشی ساحلی مانند غواصی ، غواصی ، اسکی روی آب و غیره را بخورید ، به اسپا ، خرید ، صبحانه در تختخواب بروید ، یا حتی در تراس میدان برنج قدم بزنید.

– مدت اقامت خود را در بالی بررسی کنید. هر چه بیشتر بمانید ، تمام دنیا باز می شود.

فراموش نکنید که ضد آفتاب ، لباس شنا ، اسناد مسافرتی و عینک آفتابی را بیاورید. بهتر است یک کیت کمکهای اولیه شخصی نیز تهیه کنید.

به مقدار زیاد مایعات بنوشید. آفتاب ظهر در بالی ، مسافر ناخواسته را برای خوردن غذای ترد از بین می برد ، بنابراین مقدار زیادی بنوشید تا از کمبود آب بدن جلوگیری شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا