یک هفته ثروت – موافقان و مخالفان

[ad_1]

سرمایه گذاری | فناوری

در مورد مشاغل خانگی جدید در اینترنت هیاهوی زیادی وجود دارد. اطلاعات موجود نوید بسیاری می دهد. این شرکت می گوید این شرکت جدید در صنعت میلیارد دلاری قرار دارد و خود را با گوگل ، eBay ، Microsoft و Facebook مقایسه می کند. بنابراین ، بیایید نگاهی بیندازیم یک هفته برای ثروت – مزایا و معایب.

نکات مثبت و مثبت چیست یک هفته برای ثروت؟

اولاً ، مالک شرکت ، فرانک ترابلود ، در گذشته موفقیت های زیادی کسب کرده است. از اطلاعاتی که به صورت آنلاین یافتم ، او موفق شد در سفارشات پستی ، املاک و مستغلات ، تکنیک های بازاریابی اینترنتی و بازاریابی چند سطحی موفق شود. موفقیت در هر یک از این زمینه ها نسبتاً نادر است. بنابراین ، موفقیت در همه چیز تاکنون نادر است.

دوم ، این شرکت ضمانتی کتبی برای شرکای جدید ارائه می دهد. ظاهراً اگر برنامه را دنبال می کردید و موفق نبودید ، سرمایه خود را پس می گیرید. (با این حال هنوز اطلاعاتی در مورد این سرمایه گذاری در دسترس نیست.)

ثالثاً ، کسانی که اکنون وارد برنامه می شوند ، پیش از شروع (که ممکن است در زمان خواندن این مقاله در دسترس نباشد یا نباشد) ، نسبت به افرادی که بعداً وارد می شوند برتری دارند. این بدان معنی است که ورود به استارت آپ باید خسارت سودآوری بیشتری را فراهم کند. با این حال ، هنوز توضیحی در مورد چگونگی کارکرد آن منتشر نشده است.

چه نقاط منفی و ضعفی دارد یک هفته برای ثروت؟

نکته ای که در ابتدا باید بررسی کنیم وجهی است که در بالا در مورد آن بحث کردیم ، این واقعیت است که افرادی که وارد مرحله قبل از پرتاب می شوند می توانند بازدهی بالاتری داشته باشند. چرا این یک نقطه ضعف است؟ خوب ، به این فکر کنید که به افرادی که استخدام می کنید و زود وارد نمی شوند و قبل از راه اندازی نمی شوند چه می گویید. این همیشه پرچم قرمز را برای من برافراشته می کند ، اگر این شرکت با برخی از استخدام ها متفاوت از دیگران باشد. توضیح دادنش سخت است.

دومین نکته منفی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید ، کمبود اطلاعات در مورد محصولات است. آنها قرار است در یک صنعت میلیارد دلاری باشند. آنها ویتامین ، معجون یا نوشیدنی نیستند. همه آنها از آنها استفاده می کنند ، اما به نوعی با هر چیزی که اکنون در دسترس است متفاوت خواهند بود. سر و صدا عالی است ، اما اصل مطلب از دست رفته است.

تکنیک های بازاریابی ممکن است نگرانی سوم باشد. در حالی که فرانک و نیروهای تازه استخدام شده او یک روش کاملا جدید ، آسان و ساده را جذب می کنند ، هنگامی که به ضبط های صوتی کسانی که قبلاً مشغول به کار هستند گوش می دهید ، این روش ها بسیار آشنا هستند. همه آنها روشهای مختلفی برای تماس با خانواده و دوستان هستند. یا ، در برخی موارد ، بازاریابی به یک لیست ایمیل که در گذشته ساخته شده است. این همان کاری است که می خواهید انجام دهید؟

چگونه نکات مثبت و منفی با هم انباشته می شوند؟

صادقانه بگویم (بدون هیچ جناحی) تشخیص این مسئله بسیار دشوار است یک هفته برای ثروت فرصت خوب ، زیرا اطلاعات کمی در مورد محصولات واقعی یا فناوری های مورد استفاده برای بازاریابی آن در دست است. این ممکن است باشد جام مقدس برای مشاغل خانگی ، یا ممکن است فقط یک شرکت بازاریابی شبکه ای باشید که راهی عالی برای ایجاد علاقه قبل از راه اندازی دارد. من دوباره در مورد آن خواهم نوشت یک هفته برای ثروت پس از راه اندازی ، یک یادداشت دقیق تر ارائه می شود.

یک چیز مطمئناً ، شما به بازاریابی محصول و تجارت نیاز خواهید داشت. اگر تعداد شما زیاد باشد موفق تر خواهید بود. بهترین مکان برای بدست آوردن بیشترین تعداد سرب هنوز در بزرگترین گروه فرصت جویانی است که تاکنون جمع شده اند. آنها بصورت آنلاین جمع آوری می شوند. یاد بگیرید که آنها را پیدا کنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا