طراحی و سئو وب سایت

10 قانون اساسی بازاریابی در شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده از رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب و …) برای تبلیغ یک تجارت است. بسیاری از شرکت ها می خواهند کمپین های خود را در شبکه های اجتماعی آغاز کرده و صفحاتی را ایجاد کنند. یک حساب کاربری فیس بوک یا توییتر ایجاد کنید. مشکل این است که آنها نیازی به کشف چگونگی انجام یک کمپین بازاریابی اجتماعی موثر ندارند. در اینجا 10 مورد از اساسی ترین اصول بازاریابی در شبکه های اجتماعی آورده شده است. یک حساب موفق در فیس بوک ، توییتر و. این قوانین را دنبال کنید. 10 [قوانین] قوانین بازاریابی در شبکه های اجتماعی 1. آخرین اخبار! من حتی نباید آن را یک قانون بنامم ، اما بسیاری اهمیت آن را فراموش می کنند. باید هر روز آن را امتحان کنید و به روز کنید ، زیرا وقتی مشتریان از صفحه شما بازدید می کنند و بیش از یک ماه است آن را به روز نکرده اند ، فکر می کنند قدیمی است و تصمیم می گیرند تجارت شما را ترک کنند. دنبال نکنید. آنها همچنین می توانند با رقبای شما ارتباط برقرار کنند زیرا صفحات آنها بسیار پویا است و احساس می کنند این شرکت خدمات بهتری را برای آنها فراهم می کند. شما نمی خواهید این اتفاق بیفتد ، بنابراین حساب های رسانه های اجتماعی خود را اغلب به روز کنید! بدون رشد! تو بیلی نیستی بنابراین لازم نیست فریاد بزنید به مشتریانی که به شما می گویند محصول خود را بخرید یا از شرکت خود استفاده کنید. رسانه های اجتماعی به معنای ارتباط بیشتر از انتقال صدا هستند. اگر مشتریان شما از طریق صفحه فیس بوک یا فید توییتر خود با شرکت شما ارتباط برقرار کنند ، احتمالاً با تلاش کمتری برای برقراری ارتباط از شما با شرکت های دیگر استفاده می کنند. با مخاطبان خود صحبت کنید. رسانه های اجتماعی برای شما مناسب نیستند مگر اینکه احساس کنید نیاز دارید به ایده های خود پاسخ دهید ، به س questionsالات پاسخ دهید یا در صفحه خود مکالمه کنید. شما باید در صفحه خود بحث کنید. در غیر این صورت با مشتریان و خواسته های آنها در ارتباط نخواهید بود. خوب انتخاب کنید آنچه شما می گویید برای همیشه در اینترنت رکورد عمومی باقی خواهد ماند. آنچه را که در صفحه خود قرار داده اید با دقت انتخاب کنید. نمی توانم به اندازه کافی استرس داشته باشم اگر یک شرکت حمل و نقل استخدام کرده اید ، فراموش نکنید شخصی را که می توانید به او اعتماد کنید استخدام کنید. و به یاد داشته باشید که اگر رسانه های اجتماعی را مدیریت می کنید ، آنچه می خواهید مشاهده کنید را در صفحه اول نیویورک تایمز (یا هافینگتون پست) ارسال کنید. 5- دانش آموزان عصبانی را در کلاس مدیریت کنید. بعضی از مشتریان فقط روز بدی نخواهند داشت و می خواهند آن را در صفحه شما پست کنند و همه چیز را سرزنش کنند. همه ایده های بد را پاک نکنید. بیش از یک اظهار نظر را دست کم نگیرید (مگر اینکه ایده به زبان کثیف و کاملاً نامناسب باشد). اگر مانند نستله در وضعیت دشواری قرار دارید ، یک سال پیش هنگامی که همه اعتصاب کردند ، در صفحه فیس بوک خود ، جایی که شرکت شما به این موضوع رسیدگی می کند ، یک به روزرسانی ارسال می کنید. مستقیماً به کسی پاسخ ندهید ، هرگز برنده نخواهید شد.هرگز وعده های خود را ندهید. پیوند به دیگران اگر در اینترنت چیز جالب (و مرتبط) پیدا کردید ، با Facebook یا Twitter خود ارتباط برقرار کنید. توضیح دهید که چرا آن را جالب (و مرتبط) می دانید و نظر آنها را جویا شوید. پیوند به شرکت های دیگر ، مقالات ، وب سایت های عالی ، هر آنچه که باشد. فراموش نکنید که آیا این ارتباطی با شرکت من دارد قبل از انتشار از خود بپرسید. آن را به اشتراک بگذارید! نترسید وقتی کارمندانتان در دفتر کار نیستند به مشتریان خود نشان دهید چه کاری انجام می دهند. به یک دلیل خوب از پیک نیک خود در محل کار خود ، یک مراسم خیریه یا حتی یک دویدن / پیاده روی عکس بگیرید. این تصاویر تصویری عالی از تجارت شما برای مشتریان شما ایجاد می کنند. آنها می خواهند بدانید که شما انسان هستید و همیشه از اقوام نیستید. اگر جمعه در دفتر کار بهم ریخته است ، از شخصی که پیراهن چوگان را پوشیده است عکس بگیرید و فوراً آن را پست کنید تا دیگران بفهمند در دفتر شما در زمان واقعی چه خبر است. اگر هفته ای یک بار در هر روز در یک روز کار می کنید ، پیروان شما باید یک روز در روز برگردند. به عنوان مثال ، اگر فروشگاه کفش دارید ، می توانید کفش های هفتگی خود را هر دوشنبه ارسال کنید. در مورد شماره های این هفته ، عکس و تبلیغات کفش اضافه کنید. اگر هر دوشنبه ارسال می کنید ، باید هر دوشنبه مشتریانی را که زن و شوهر هستند و این هفته توجهات را به خود جلب می کنند بررسی کنید و برای خرید به فروشگاه خود بروید. روشی عالی برای جلب مشتری به صفحات رسانه های اجتماعی و همچنین فروش شما. به وبلاگ خود پیوند دهید. شما برای نوشتن یک پست کاملاً گردیده در بهار تلاش زیادی کردید ، اما هیچ کس وبلاگ شما را نمی خواند. در فیس بوک ، توییتر و غیره متصل شوید همیشه این کار را انجام ندهید ، زیرا اگر به این روش در شبکه های اجتماعی به روز می شوید ، مردم به سرعت از شما خسته می شوند. اما در عین حال ، دیگر از پیوند دادن به وبلاگ خود نترسید. شما سخت کار می کنید و می خواهید مردم آن را بخوانند! تبلیغات! اگر فیس بوک ، توییتر ، وبلاگ ، کانال های YouTube و غیره دارید ، واقعاً باید به مردم بگویید. شما فقط فکر نمی کنید که آنها را داشته باشید. آن را در وب سایت شرکت خود ، روی کارت شرکت خود قرار دهید ، علامتی را در صفحه خود قرار دهید که می گوید “به ما کمک کنید!” با تمام آرم های کوچک در هر سایت در کنار نسخه. نترسید که به مشتریان خود بگویید که در فیس بوک هستید. اگر آنها و محصول خود را دوست دارید ، آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید و بگویید “سلام ، من طرفدار کفش های سالی هستم و می خواهم همه بدانند!”
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا