1. آگاهی از برند را افزایش می دهد
با توجه به اینکه محتوای ویدیویی بیشتر از هر نوع محتوای دیگری در دنیای بازاریابی کاربران اینترنتی را جذب می کند، می توانید مطمئن باشید که دسترسی به محتوای شما می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. هنگامی که محتوای ویدئویی مناسب را به یک استراتژی بازاریابی موثر پیوند دادید، می توانید مطمئن باشید که افراد بیشتری برند شما را خواهند دید.
2. مطمئن شوید که به اینترنت دسترسی دارید
با توجه به اینکه اینترنت ابزار قدرتمندی است که مشتریان و خریداران را به هم متصل می کند، مهم است که مطمئن شوید نام تجاری شما حضور آنلاین واضحی دارد. محتوای ویدیویی خوب به کسب و کار کوچک شما حضور آنلاین می دهد و آن را در موقعیتی قرار می دهد که موفق باشد.
3. می تواند در زمینه آموزش و اطلاعات کمک کند
این فقط محصول یا خدمات شما نیست که برای مشتریان شما مهم است: اطلاعات نیز به طرز شگفت آوری مفید است. با آموزش این افراد به عنوان خریداران شما و دادن اطلاعات مهم در مورد آنها، می توانید بدون نیاز به متقاعد کردن مستقیم آنها، آنها را متقاعد به خرید کنید.
4. به انتشار اخبار در مورد بودجه کمک کنید
روزگاری گذشته است، زمانی که ساخت یک ویدیو از شما می خواست که در جیب خود عمیق بگردید تا مطمئن شوید که محتوای شما خوب است. امروزه ابزارهای کمهزینه و همچنین خدمات ویرایش ویدیو و راهحلهایی وجود دارد که به صاحبان کسبوکارهای کوچک کمک میکند تا به راحتی به مشتریان خود از طریق ویدیو نزدیک شوند، بدون اینکه نیازی به قطع بانک داشته باشند.
5. ایجاد اعتماد
احتمالاً می دانید که اعتماد پایه و اساس یک تجارت موفق است. اگر به برند شما اعتماد نداشته باشند، نمی توانید انتظار داشته باشید که مشتریان بیشتری از شما خرید کنند. در حالی که پستهای وبلاگ و رسانههای اجتماعی به شما امکان تعامل و ارتباط با مشتریان را میدهند، ممکن است به اندازه محتوای ویدیویی مؤثر نباشند. با ویدیو، مخاطبان یا مشتریان شما را بیشتر می شناسند و دوست دارند.
6. بهبود رتبه
ایجاد ویدیوهای خوب باعث می شود افراد بیشتر از وب سایت شما بازدید کنند. می دانید که این برای گوگل چه معنایی دارد، اینطور نیست؟ کاملا درسته. محتوای شما باعث می شود مردم زمان بیشتری را صرف مرور سایت شما کنند که به معنای رتبه بهتر است.
7. اشتراک گذاری در پلتفرم ها آسان تر است
شما نمی توانید پست های وبلاگ را بدون استفاده از پیوند در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، اما می توانید ویدیوها را به اشتراک بگذارید. اگر ویدیویی را ارسال کنید که سعی میکند افراد را به سایت خود هدایت کند و همان پیوند را به یک پست وبلاگی که هنوز در سایت شما است امتحان کنید، نتایج بیشتری با ویدیو نسبت به پیوند پست وبلاگ دریافت خواهید کرد. این ما را به این واقعیت برمیگرداند که مردم محتوای ویدیویی را بیشتر دوست دارند و اشتراکگذاری آن آسانتر است.
8. به برند خود ظاهری به روز بدهید
این طبیعی است که ما انسان ها چیز بهتر و مدرن تری را دوست داشته باشیم. به همین دلیل است که حتی اگر آیفون دیگری از سال قبل داشته باشید، یک آیفون جدید میخرید. با دانستن این موضوع، آیا استفاده از محتوای ویدئویی به عنوان راهی برای مدرن کردن برندتان منطقی است؟ علاوه بر این، بازاریابی ویدیویی یک کودک جدید در بلوک بازاریابی است و می تواند به روش های غیرقابل تصوری برای کسب و کار شما مفید باشد.
9. به گروه های جمعیتی مختلف بروید
برخلاف روش های بازاریابی سنتی، بازاریابی ویدئویی با دسترسی به گروه های جمعیتی مختلف با سهولت بسیار، دنیای بازاریابی را متحول کرده است. برای مثال، سایر روشهای بازاریابی از شما میخواهند که درباره رفتار جمعیتی سن هدف خود بیشتر بدانید و سپس محتوای متناسب با آنها ایجاد کنید. از سوی دیگر محتوای فیلم به جمعیتی وسیع تری از فیلم های عاشقانه پیر و جوان می رسد.
10. با کاربران موبایل ارتباط برقرار کنید
اکثر کاربران اینترنت از مرور تلفن همراه به مرور دسکتاپ روی آورده اند. با تعداد کاربران تلفن همراه بیشتر از کاربران دسکتاپ، باید به بازاریابی ویدیویی علاقه مند باشید زیرا دسترسی به بازار گسترده تری را تسهیل می کند: کاربران تلفن همراه. این با این فرض است که نشان داده شده است که کاربران تلفن همراه در مقایسه با کاربران دسکتاپ تحمل بیشتری برای محتوای ویدیویی دارند. هدف قرار دادن یک بازار بزرگ به عنوان یک کسب و کار کوچک، کسب و کار شما را در خط مقدم قرار می دهد و به آن اجازه می دهد در دراز مدت رشد کند.
به اختصار،
بازاریابی ویدیویی فقط یک سرگرمی نیست که پس از مدتی ناپدید می شود – اینجاست و اینجا باقی می ماند. هر چه زودتر از بازاریابی ویدئویی برای تقویت کسب و کار کوچک خود استفاده کنید، برای شما بهتر است. ناگفته نماند که برای اینکه بازاریابی ویدئویی برای کسب و کار شما کارساز باشد، باید ویدیوهایی با محتوای خوب ایجاد کنید. با یک استراتژی بازاریابی ویدئویی خوب و اراده برای موفقیت، میتوانید رشد کسبوکار خود را از یک دسته کسبوکار کوچک تا تبدیل شدن به یک کسبوکار بزرگ در حوزه خود مشاهده کنید.