10 نکته برای وبلاگ نویسی مؤثر

نکته شماره 1: درباره آنچه می دانید بنویسید

بازدید کنندگان وبلاگ شما فقط علاقه مند هستند که وبلاگ شما حاوی مطالب جالب باشد. آیا اگر یک محتوای خسته کننده است ، از یک وب سایت مجذوب می شوید؟ و چگونه بهتر است که مطالب را هیجان انگیز تر از اضافه کردن محتوا در موضوعی بدانید؟ اگر در مورد موتورسواران زیادی می دانید ، در مورد آنها بلوکی را شروع کنید. مباحث ممکن است شامل تغییر کاربرا یا کروم دوباره در چراغهای جلو باشد. اگر موضوع چیزی است که شما می دانید ، نوشتن شما به طور طبیعی جریان خواهد یافت و از این رو آن را طبیعی تر برای بازدید کنندگان خواهید خواند. مطالب همچنین آموزنده تر و هوشمندانه تر خواهند بود.

نکته شماره 2 – در موضوع بمانید

با داشتن موتور سیکلت ، وبلاگ شما نباید از مشکلات موتور سیکلت فاصله بگیرد. صحبت در مورد آخرین اخبار املاک و مستغلات یا چرخ دستی های گلف را شروع نکنید. در مورد موضوعات موتور سیکلت با دقت صحبت کنید. Google AdSense کلمات کلیدی موجود در وبلاگ شما را تجزیه و تحلیل کرده و از این کلمات کلیدی برای قرار دادن تبلیغات در وبلاگ شما مرتبط با محتوا استفاده می کند. هدف این است که بازدید کنندگان بتوانند روی این تبلیغات کلیک کنند. شما می خواهید خوانندگان موتورسیکلت بر روی تبلیغات در مورد موضوعات موتور سیکلت کلیک کنند. مباحث متقابل ، مانند مخلوط کردن محتوای موتور سیکلت با املاک و مستغلات و اتومبیل های گلف ، منجر به تبلیغات در پوشش هر سه تبلیغات یا عدم پرداخت آگهی خدمات عمومی خواهد شد. نگه داشتن موضوع با محوریت یک موضوع منجر به تبلیغات مرتبط می شود.

نکته شماره 3: مقدار کیفیت چیست؟

این ممکن است ضد شهود به نظر برسد. شما می خواهید بازدید کنندگان به سایت شما علاقه مند باشند زیرا مطالب فوق العاده است. بنابراین کیفیت مهم است ، اینطور نیست؟ با این حال ، برای جذب بازدید کننده ، مقدار محتوا باید زیاد باشد به این معنی که کلمات کلیدی بیشتری توسط موتورهای جستجو کشف می شوند ، که به نتایج بالاتر در نتایج جستجو تبدیل می شوند ، درست است؟ خوب بله ، آنها هر دو درست هستند. وضعیت ایده آل بسیاری از مطالب با کیفیت بالا است. اگرچه این همه زمان ممکن نیست ، اما شما باید مقدار زیادی از مطالب را در وبلاگ خود داشته باشید زیرا محتوای بیشتر به معنای مطالب قابل جستجو بیشتر از موتورهای جستجو است. تعادل وجود دارد که باید حاصل شود.

نکته شماره 4: بازیافت کنید

خبری نیست ، خبر خوب. هیچ خبری به معنای چیز جدیدی برای ارسال در وبلاگ شما نیست. لزوماً نیازی به ادامه ارسال مطالب جدید ندارید. این یک شرایط ایده آل است ، اما تقریباً در مورد هر موضوعی که در اینترنت نوشته شده است ، اطلاعات زیادی نیز در دسترس است. با استفاده از این محتوا ، تغییر مجدد آن و ارسال آن در وبلاگ شما بازیافت می شود. در واقع محتوای جدیدی نیست ، فقط محتوای قدیمی را بازیابی کرده و آنرا جدید جلوه دهید. این به مهارت نوشتن نیاز دارد اما می توان بعد از تمرین یاد گرفت. به این ترتیب ، وبلاگ شما با مقالات جدید ظاهر می شود و امیدواریم بازدید کنندگان شما را در آینده حفظ کنیم.

نکته شماره 5: در یک برنامه منظم منتشر کنید.

پستهای ما برنامه ای دارند که روی آن نوشته شده است ، معمولاً یک جزوه “هر هفته به روز شده”. و تصور کنید چه؟ ما به آن می چسبیم. ممکن است همیشه محتوای جدیدی برای چنین برنامه چاپی وجود نداشته باشد ، بنابراین می توانید از ایده بازیافت استفاده کنید. اگرچه نگه داشتن یک برنامه هفتگی دشوار است (برای هر یک از اعضای خانواده) ، هنگامی که شما به برنامه ای می چسبید ، بازدید کنندگان می توانند محتوای وبلاگ خود را به روز کنند ، و آنها بارها به وبلاگ شما باز می گردند ، احتمال کلیک بر روی AdSense را افزایش می دهد.

نکته شماره 6: واضح و ساده باشید

این بیش از مفهومی است که مخاطب شما را مشخص می کند. اگر در مورد موتور سیکلت صحبت می کنید ، استفاده از زبان موتور سیکلت درست است. محتوای خود را قابل درک کنید. از کلماتی استفاده کنید که به راحتی قابل فهم هستند و شکل آن را آسان می کنند. شما با یک مخاطب بزرگ و متنوع صحبت می کنید و برای خواندن یک بلاگ نیازی به گرفتن مدرک MIT از MIT نیست. ما افراد بسیار باهوش را دیدیم که در مورد وبلاگ ها با موضوعات ساده گیج شده اند زیرا این وبلاگ به شکلی گیج کننده ، بیش از حد گفتگو یا عجیب و غریب سروده شده است. هدف این است که یک کلیک کنید ، و داشتن یک وبلاگ گیج کننده اطمینان حاصل خواهد کرد که بازدید کنندگان / کلیک های شما بازگشت نمی کند.

نکته شماره 7: کلمات کلیدی ، کلمات کلیدی و کلمات کلیدی

Google محتوای وبلاگ را نه تنها برای یافتن تبلیغات مرتبط برای قرار دادن در وبلاگ ، بلکه برای رتبه بندی وبلاگ در نتایج جستجوی خود ، تجزیه و تحلیل می کند. اگر وبلاگ شما مربوط به تعمیر موتور سیکلت است ، باید کلمه کلیدی کلیدی “تعمیر موتور سیکلت” برای هر پست وبلاگ حداقل سه بار ذکر شود. Google شدت این کلمات کلیدی را مشاهده می کند ، وبلاگ شما را به سایت های تعمیر موتور سیکلت پیوند می دهد و وبلاگ شما را با سایر سایت های تعمیر موتور سیکلت یا وبلاگ ها هنگام مشاهده نتایج جستجو درج می کند. با این کار ترافیک به وبلاگ شما هدایت می شود.

نکته شماره 8: وبلاگ خود را به دلیل خطاهای املایی و دستوری بررسی کنید

کلیه نرم افزارهای مدرن پردازش کلمه شامل یک چک لیست املا هستند. بسیاری از سایت های وبلاگ ، از جمله Blogger.com و Wordpress.com ، دارای یک بررسی طلسم هستند. ما اعتراف می کنیم که ما هیچ بهتر از جادوگران نیستیم ، اما با توجه به در دسترس بودن ابزارهای بررسی طلسم ، هیچ دلیلی برای خطاهای املایی در وبلاگ شما وجود ندارد. بررسی دستور زبان می تواند مشکل تر باشد ، اما اگر سوالی دارید ، وبلاگ خود را در یک برنامه پردازش کلمه کپی کنید و یک دستور زبان گرامر را اجرا کنید. سپس وبلاگ صحیح را مجدداً منتشر کنید. غلط املایی و گرامر بد نشان دهنده عدم علاقه به وبلاگ شما و کاملاً رک و پوست کنده احمقانه است. هیچ کس نمی خواهد یک بلاگ پر از خطاهای املایی و دستوری بخواند.

نکته شماره 9: وبلاگ های چندگانه

ارسال چندین وبلاگ باعث افزایش ترافیک بازدید کنندگان و کلیک AdSense می شود. شما نمی خواهید چندین بلاگ را دقیقاً با همان محتوای ارسال کنید ، اما می توانید چندین بلاگ با محتوای بازیافت شده ارسال کنید. با این حال ، چندین وبلاگ شما نباید در همان سایت وبلاگ دارای محتوای یکسان باشند. یکی را در Blogger.com و دیگری در Wordpress.com ارسال کنید. ارسال سوم به سایت وبلاگ نویسی دیگر. در هر وبلاگ با دیگران پیوند برقرار کنید. این لینک به سایت شما افزایش می یابد و بدین ترتیب باعث افزایش رتبه صفحه و همچنین ترافیک می شود.

نکته شماره 10: چرا برگشتم؟

داشتن یک بازدید کننده تنها به سایت شما بسیار عالی است. بازدید کنندگان خود را بهتر کنید. بازگرداندن این دو بازدید کننده بسیار عالی است. شما می خواهید بازدید کنندگان خود را تکرار کنید ، زیرا آنها تمایل بیشتری به ارسال اخبار درباره وبلاگ شما ، و افزایش ترافیک دارند. برای تکرار ترافیک چه چیزی لازم است؟ درباره خوراک RSS چطور؟ یا لیست اشتراک دیگری؟ مجموعه ای از نکات ذکر شده در بالا و همچنین استفاده از روش های دیگر ذکر شده در این سایت برای هدایت ترافیک به وبلاگ شما طول می کشد. ترافیک تنها راهی برای دریافت کلیک روی تبلیغات AdSense است و شما می خواهید ترافیک داشته باشید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا