10 نکته برتر برای انتخاب یک طراح وب برای وب سایت کسب و کار شما

نحوه انتخاب شرکت طراحی وب

ساده. شما تکالیف خود را بر روی آنها انجام دهید. سپس شروع به پرسیدن سال و یادداشت برداری می کنید. تعداد زیادی طراح وب در دسترس هستند. شما می خواهید با بهترین ها پیش بروید زیرا در واقع طراح وب شما در واقع شریک زندگی شما است. شما می خواهید طرحی را انتخاب کنید که کار شما را خیلی جدی ببیند.

چه س questionsالاتی می پرسید؟

در هنگام انتخاب طراح وب برای وب سایت شرکت خود س importantالات مهمی وجود دارد که باید از آنها بپرسید.

ایجاد وب سایت شخصی می تواند یک روند چالش برانگیز باشد. انتخاب بهترین شرکت طراحی وب برای وب سایت خود یک تصمیم بسیار مهم است. و اگر شرکت شما مانند اکثر مشاغل کوچک است ، پس احتمالاً شما هیچ تجربه طراحی وب ندارید. ساخت وب سایت شما به زمان و تلاش نیاز دارد. کار با یک طراح وب کار ساده ای نیست. بنابراین ، از همان ابتدا شرکت طراحی وب صحیحی را انتخاب کنید و از انجام کارهای اضافی که ممکن است پرهزینه و زمان بر باشد ، خودداری کنید.

1. چه نوع تجربه وب را دارید؟

برای مبتدیان ، بدانید که شرکت طراحی بالقوه شما چه نوع تجربه طراحی دارد. آیا آنها تجربه سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا یا دروپال را دارند ، آیا تجربه کار با HTML “خام” را دارند؟ آیا شرکت طراحی وب شما وب سایت هایی مشابه وب سایت شما ایجاد کرده است؟ آیا آنها تجربه صنعت مرتبطی دارند؟ اگر می خواهید محصولات خود را از طریق وب سایت خود بفروشید و پرداخت کارت اعتباری را بپذیرید ، آیا شرکت طراحی وب مورد نظر شما تجربه میزبانی تجارت الکترونیکی را دارد؟

2. آیا نمونه کارهایی دارید که بتوانم آنها را مرور کنم؟

یک شرکت باتجربه طراحی وب ، نمونه کارهای کاملی از وب سایت هایی که برای سایر مشتریان ایجاد می کنند ، خواهد داشت. درخواست پیوند به سایت دیگر ایجاد شده توسط شرکت طراحی و بررسی هر سایت. چیزی که میبینی رو دوست داری؟ آیا سایت ها سبکی دارند که شما دوست داشته باشید؟

3. آیا شما مرجعی دارید؟

علاوه بر بررسی وب سایت ها ، از مراجع مشتری نیز بخواهید. با مشتریان آنها تماس بگیرید و از آنها در مورد تجربه خود با یک شرکت طراحی وب سوال کنید. آیا آنها از نتایج راضی بودند؟ آیا آنها آنچه را که برای آن پرداخت کرده اند دریافت کردند؟ چقدر پرداخت کردند؟ آیا آنها را توصیه می کنند؟ چه مدت طول کشید؟ آنها چه چیزی را در مورد این شرکت دوست نداشتند؟ وقتی شرکت س questionsالاتی داشت ، چگونه پاسخ داد؟

4. نرخ شما چقدر است؟

مهمترین گام در قیمت گذاری اطمینان از این است که شرکت طراحی بالقوه تمام قیمت های مربوط به کار را به طور خلاصه بیان می کند و همه آنها را به صورت کتبی درج می کند. معامله نکنید مگر اینکه تمام هزینه ها از قبل به خوبی درک شده باشد.

در مورد نحوه مدیریت پرداخت ها کمی از آنها س Askال کنید. اگر آنها بسیار حرفه ای و حرفه ای پاسخ دهند ، این نشانه خوبی است. اگر آنها به جواباتی از قبیل – “نگران نباشید ، ما مدیریت خواهیم کرد” یا “هر آنچه با آن راحت هستید” رسیدند ، فریب نخورید. این مشکلی است که در انتظار وقوع است. قبل از شروع پروژه قیمت خود را به صورت کتبی دریافت کنید.

5- آیا شما تجربه SEO دارید؟

بیشتر صاحبان مشاغل کوچک بودجه خود را برای استخدام یک شرکت بازاریابی SEO جداگانه ندارند ، بنابراین ضروری است که طراح وب شما تجربه SEO داشته باشد. یک طراح خوب می داند که طراحی و سئو به طور همزمان با هم پیش می روند. طراحی یک وب سایت جستجوگرها با کد “تمیز” که از ورق های سبک آبشار استفاده می کند ، برای نمایه سازی محتوای شما در موتورهای جستجوی پیشرو ، مانند Google و Bing ضروری است.

6. آیا در زمینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی تجربه ای دارید؟

بسیاری از شرکت های بازاریابی اولین نکته را در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی می دانند. این شرکت ها در گذشته گیر کرده اند و آنقدرها که وانمود می کنند موثر نیستند. اطمینان حاصل کنید که با یک طراح کار می کنید که می داند چگونه صفحه طرفداران فیس بوک را برای تجارت خود راه اندازی کند و یک نمایه توییتر سفارشی طراحی کند. این مهم است زیرا شما می خواهید ویژگی های شبکه های اجتماعی شما با طراحی وب سایت شما مطابقت داشته باشد. وب سایت و صفحات رسانه های اجتماعی باید مکمل یکدیگر باشند.

7. روند شما برای طراحی یا ساخت وب سایت چیست؟

حتماً از شرکت طراحی وب بالقوه خود بپرسید که آنها از چه روشی استفاده می کنند؟ آیا آنها یک وب سایت طراحی می کنند یا یک وب سایت می سازند؟ یک متخصص اینترنت با تجربه باید تفاوت این دو مفهوم را درک کند. اگر این کار را نکنند ، پس ممکن است آنها آنچنان که ادعا می کنند تجربه نداشته باشند. ایجاد یک وب سایت یک فرآیند کاملا فنی است در حالی که طراحی یک وب سایت یک فرایند بسیار خلاقانه است. بسیاری از شرکت های تبلیغاتی در زمینه طراحی وب تخصص دارند که لزوماً به هیچ مهارت ساخت وب نیاز ندارند. در همین حال ، بسیاری از شرکت ها وب سایت هایی را طراحی می کنند ، اما بخش خلاقانه پروژه را حذف می کنند. از ابتدا بفهمید فرآیند شرکتی که در نظر دارید چیست.

8. چه مدت طول خواهد کشید؟

کمال گرایی می تواند یک مانع بزرگ در دنیای پر سرعت اینترنت باشد. برخی از طراحان قادر به سازش بین کیفیت و زمان برای نیازهای بازار نیستند. تست: بفهمید چه مدت طول می کشد تا یک پیشنهاد را دریافت کنید.

9. بعد از راه اندازی وب سایت ، چه نوع پشتیبانی ارائه می شود؟

اگر شرکت طراحی شما تعمیر و نگهداری وب سایت را ارائه نمی دهد ، ممکن است بخواهید ادامه دهید. بیشتر شرکتهای معتبر طراحی تعمیر و نگهداری “پس از راه اندازی” را برای شرکتهایی که ناظر سایت داخلی ندارند ارائه می دهند.

10. با چه ارائه دهنده های میزبانی وب کار می کنید؟

اگر شرکت طراحی شما از نام مخاطبان در شرکت طراحی وب مورد علاقه خود اطلاع ندارد ، باید این پرچم قرمز را بلند کند. اکثر طراحان معتبر وب می دانند که فقط میزبان وب را انتخاب نکنند زیرا مشهورترین آنها هستند یا ارزان ترین میزبانی وب را ارائه می دهند. یک شرکت معتبر طراحی وب سایت باید بداند با چه کسی باید تماس بگیرد و چگونه می تواند نتیجه بگیرد! آیا طراح وب شما با یک شرکت میزبان سبز کار می کند؟ میزبانی وب سازگار با محیط زیست برای وب سایت های تجاری که به دنبال اجرای یک سیاست زیست محیطی هستند ، روز به روز محبوب تر می شود.

به دست آوردن کمی شناخت در W3 ، حتی در بازار طاقچه (به ویژه در بازار طاقچه) دشوار است. کمتر از 10 ثانیه وقت دارید تا بازدید کننده وب سایت خود را متقاعد کنید که آنقدر طولانی بماند تا با کیفیت خدمات ، محصولات یا پیام خود آشنا شود. وب گردها به دلیل بیش از حد اطلاعات ، انحنا دارند. اگر آنها آنچه را که می خواهند در صفحه اصلی یا صفحه فرود شما ببینند نمی بینند ، دوباره برمی گردند. بنابراین ، اظهارنظر در مورد فرهنگ شرکت و ارزشهای اصلی کسب و کار شما باید در یک چشم به هم زدن اتفاق بیفتد. اگر تأثیر خوبی ایجاد نکنید – در عرض 10 ثانیه بازدیدکنندگان شما هرگز صفحه شما درباره ما را نمی بینند. بنابراین ، سبز شوید! یک بنر یا بنر اعلام می کند که از میزبانی سبز استفاده می کنید بیانیه ای فوری در مورد تجارت شما در اینترنت ارائه می دهد. شما می گویید به محیط زیست اهمیت می دهید.

هنگام انتخاب شرکت طراحی وب ، تکالیف خود را انجام دهید.

طراحان خوب افراد خلاق هستند که باید خارج از چارچوب فکر کنند. یافتن یک طراح وب خوب دشوارتر و دشوارتر می شود. طراحان خوب توسط آژانس ها و پروژه های بزرگ ربوده می شوند. آنها بیش از حد کار دارند و در بسیاری از مواقع ، شما آنها را نمی شناسید زیرا آنها وقت (یا نیاز) لازم برای بازاریابی خود را ندارند. انجام تکالیف و پرسیدن سوالات صحیح برای تصمیم گیری در مورد مناسب بودن شغل مهم است.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا