10 نکته برتر برای حراج آنلاین جمع آوری کمک مالی 2010

[ad_1]

با افزایش تعداد سازمانهایی که حراجهای جمع آوری کمکهای آنلاین را در موجودی جمع آوری کمکهای مالی خود ادغام می کنند حداکثر رساندن این استراتژی جمع آوری کمک مالی در سال 2010 بسیار مهم است. در اینجا 10 نکته برتر من برای حراج آنلاین جمع آوری کمک مالی 2010 آورده شده است.

1. بازاریابی حراج خود به صورت آنلاین – از چندین کانال ارتباطی برای بازاریابی آنلاین حراج خود استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که ایمیل رسانه های اجتماعی و رادیو و تلویزیون محلی را با هم ادغام کنید تا بتوانید حراج خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

2. به دنبال حمایت مالی باشید – درآمد حمایت مالی از هیچ گونه هزینه ای معاف است و می تواند به جبران هزینه های حراج آنلاین کمک کند. بخاطر بسپارید می توانید با قرار دادن نام و نشان آنها در مقابل حامیان مورد نظر در صفحه اصلی حراج و در ایمیل های خود لطف خود را به آنها تحویل دهید.

3. افراد مناسب را پیدا کنید – موقعیت های شغلی مورد نیاز حراج آنلاین خود را لیست کنید سپس از افرادی که مهارت های متناسب با شرایط شما را دارند کمک بگیرید.

4- توصیفات خلاقانه و آموزنده – مطمئن شوید که نام آیتم های شما توصیفی است بلکه جالب و جالب است. همچنین بخاطر بسپارید که توضیحات مفصلی را شامل همه شرایط و ضوابط کنید.

5- پیشنهاد اولیه منطقی را تعیین کنید – تورم پیشنهادات و مقادیر افتتاحیه در صورت نامعقول بودن منجر به پیشنهادات یا بازدهی بالاتر نخواهد شد. به طور کلی بهتر است تقریباً با یک سوم ارزش واقعی کالا قیمت پیشنهادی را شروع کنید.

6. ترتیب افزودن موارد جدید را ترتیب دهید – به جای اینکه هنگام باز کردن بصورت آنلاین حراج همه موارد حراج را لیست کنید سعی کنید موارد جدید را به طرز شگفت انگیزی اضافه کنید. این امر بازدید مجدد از سایت حراج را تشویق می کند و همچنین به شما امکان می دهد که تاریخ های باز و بسته شدن را ترتیب دهید.

7. حراج خود را بصورت آنلاین تبلیغ کنید – در طول مدت حراج آنلاین خود حتماً حراج خود را به طور مداوم با حامیان اهدا کنندگان و اعضا از طریق ایمیل و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

8- موارد خاص حراج را درخواست کنید – اقلام حراجی مورد نظر خود و محدوده ارزش تقریبی مورد نیاز را به مردم بگویید.

9. از رزرو قیمت در کالاهای اصلی استفاده کنید – اطمینان حاصل کنید که برای هر کالای خریداری شده یا محموله قیمت های ذخیره را تعیین کنید تا ضرر نکنید. همچنین همیشه برای هر موردی که اهدا کننده نیاز دارد و نمی تواند کمتر از مقدار مشخصی فروخته شود قیمت های ذخیره را تعیین کنید.

10. آشنایی با اهدا کنندگان – با ارائه شناخت و پیوند در مورد مواردی که به آنها اهدا کرده اند از اهدا کنندگان قدردانی کنید.

متأسفانه بسیاری از سازمان ها با در نظر نگرفتن نکات حراج برای جمع آوری کمک های مالی آنلاین درآمد خود را از جمع آوری سرمایه از دست می دهند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا