10 نکته برتر در زمینه بازاریابی اینترنتی برای مبتدیان

در این مقاله 10 نکته ساده و مؤثر برای بازاریابی آنلاین و همچنین برخی منابع مفید برای مطابقت با این نکات را برای شما بیان می کنم.

1. یک کانال YouTube ایجاد کنید

ایجاد کانال YouTube نه تنها آسان بلکه مدیریت آن نیز آسان است. طبق گفته اکثر بازاریابان اینترنتی ، ویدیو آینده ترافیک است زیرا سال به سال با سرعت بالایی در حال رشد است. بنابراین اگر هنوز در وبلاگ نیستید ، ممکن است سفر بازاریابی آنلاین با باز کردن یک کانال YouTube شروع شود. علاوه بر این ، در حالی که وبلاگ شما در حال کار است ، می توانید موارد را از کانال YouTube به وبلاگ خود منتقل کنید.

2. ایجاد حضور در رسانه های اجتماعی

فیس بوک به تنهایی بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه و سایر رسانه های اجتماعی مانند Twitter ، Google+ ، Instagram و Pinterest صدها میلیون کاربر دارد. رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد تا با یک سطح کاملاً جدید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

3. وبلاگ / وب سایت شخصی خود را ایجاد کنید

شما به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ، باید وبلاگ یا وب سایت خود را داشته باشید. شما به آن احتیاج دارید زیرا ترافیک هدفمند را برای شما فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا برند خود را بسازید. مهمتر از همه ، به افراد کمک می کند تا شما را در موتورهای جستجو پیدا کنند.

4- شماره های خود را ردیابی کنید

Google Analytics را برای وبلاگ خود تنظیم کنید. این به شما اطلاع می دهد کدام محتوا عملکرد خوبی دارد و کدام یک عملکرد ضعیف دارند.

5. بازاریابی ایمیل

درست قبل از انتشار سایت ، یک کمپین بازاریابی ایمیل تنظیم کنید. بلافاصله شروع به جمع آوری ایمیل کنید. شما می توانید هدایای رایگان ارائه دهید تا افراد تشویق شوند که در خبرنامه شما عضو شوند. تعدادی از شرکت ها در وب موجود هستند که خدمات بازاریابی ایمیل و رایگان را به صاحبان وب سایت ارائه می دهند. برخی از ارائه دهندگان مشهور بازاریابی ایمیل عبارتند از Aweber، Mailchimp، Convertkit، Constant Contact و غیره.

6. پخش را شروع کنید

پادکست شبیه به نمایش رادیویی کوچک شماست. می توانید از سیستم عامل های مختلف برای میزبانی و پخش کردن پادکست ها استفاده کنید. سایت هایی مانند Apple iTunes ، Libsyn ، Podbean ، SoundCloud و دیگران خدمات میزبانی پادکست را ارائه می دهند. همچنین می توانید از Archive.org استفاده کنید که میزبانی پادکست رایگان (فضای نامحدود دیسک و پهنای باند) را در اختیار شما قرار می دهد.

7. توزیع مجدد محتوا

بیاموزید که چگونه از محتوای موجود خود در سایتهایی مانند LinkedIn Pulse ، مقالات Ezine ، Hub Pages ، Medium و سایر سایتهای معتبر استفاده مجدد و توزیع مجدد کنید. همچنین نسخه های جایگزین فیلم های YouTube خود را به سایت های پخش دیگر مانند Dailymotion ، Vimeo و غیره ارسال کنید. فیلم های خود را با استفاده از MS PowerPoint به یک نمایش پرده ای تبدیل کنید و سپس آنها را در SlideShare به اشتراک بگذارید.

8- کمک به مردم برای حل مشکلاتشان

برای پاسخهای Quora و Yahoo پاسخ ایجاد کنید. در مورد موقعیت مکانی خود سؤال کنید. سعی کنید به سؤالات پاسخ دهید و در صورت لزوم نام وب سایت / مارک خود را در پاسخ های خود ذکر کنید.

9. تبلیغات در فیس بوک و Google AdWords

در بیشتر موارد ، تبلیغات فیس بوک ارزان تر از Google AdWords است. فیس بوک همچنین گزینه های هدفمند تبلیغ بیشتری را ارائه می دهد. بنابراین سعی کنید با هدف قرار دادن دقیق تر و مؤثرتر گروه کاربران خود ، از تبلیغات فیس بوک خود نهایت استفاده را ببرید.

10. برخی از حجم کار خود را برون سپارید

عملکرد بازاریابی اینترنتی در واقع شامل انواع مختلفی از کارها مانند نوشتن ، ساخت فیلم ، مدیریت وب سایت و محتوا ، مدیریت شهرت ، ایجاد لینک و غیره است. شما می توانید مترجمان آزاد را از سایتهایی مانند Upwork ، Freelancer یا PeoplePerHour به انجام برخی از این کارها برای شما اختصاص دهند. این به شما کمک می کند تا شغل خود را با سرعت بیشتری توسعه داده و گسترش دهید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا